Gmina Miasto Świnoujście ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 3212780 , fax. 91 3215995
- Data zamieszczenia: 2020-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 3212780, fax. 91 3215995
REGON: 81168429000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.swinoujscie.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Narutowicza 10 w ramach zadania: „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Świnoujściu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową, załącznik nr 9 do SIWZ, stanowiącą integralną część umowy, z uwzględnieniem poniższych zapisów: Z uwagi na funkcjonowanie obiektu Zamawiający wymaga aby prace demontażowe instalacji C.O. oraz montaż rur w pomieszczeniach kuchni, stołówki i salach 21, 22, 23 na parterze wraz z uporządkowaniem tych pomieszczeń zostały zrealizowane do końca sierpnia 2020. Uwaga! W dokumentacji projektowej wskazano szereg produktów gotowych, z podaniem nazwy, symbolu i producenta, przeznaczonych do zastosowania. Produkty te stanowią przykłady materiałów, elementów i urządzeń, jakie mogą być użyte przez wykonawców w ramach robót. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole poszczególnych produktów zostały w dokumentacji podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Oznacza to, że Zamawiający, dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, nie odbiegających od zaproponowanych w zakresie: - gabarytów i konstrukcji (wielkość z tolerancją ± 5%, rodzaj oraz liczba elementów składowych), - charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), - charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiału), - wyglądu (struktura, barwa, kształt), - parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja, charakterystyki liniowe itp.) – minimalnych określonych w specyfikacji technicznej i projekcie budowlano-wykonawczym. - parametrów bezpieczeństwa użytkowania – minimalnych określonych odrębnymi przepisami. Wszystkie produkty zastosowane przez wykonawcę muszą posiadać niezbędne, wymagane przez prawo deklaracje zgodności i jakości z europejskimi normami dotyczącymi określonej grupy produktów. Zastosowanie produktów równoważnych nakłada na Wykonawcę obowiązek wykonania niezbędnych obliczeń (przez osobę posiadającą właściwe uprawnienia) potwierdzających uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych przez Projektanta w projekcie budowlano-wykonawczym i specyfikacji technicznej oraz wymaga akceptacji Zamawiającego i Projektanta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy/100), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. Zasady wnoszenia wadium opisuje rozdział VIII siwz
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz (wzór stanowi załącznik nr 3 do siwz); W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz (wzór stanowi załącznik nr 4 do siwz); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (wzór stanowi załącznik nr 7 do siwz); Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeśli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (tzn. w formie gwarancji lub poręczenia), wówczas wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu wadialnego – w osobnej wewnętrznej kopercie, natomiast kserokopie dokumentu wadialnego poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem – należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dołączyć dowód wniesienia wadium; wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium. 8) wypełniony wykaz elementów rozliczeniowych stanowiący załącznik nr 2.2 do siwz;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżąca konserwacja budynku Ostoja 10, gmina Kołbaskowo
Dodano: 2023-08-18 - Dokończenie zadania pn. Rozbudowa i przebudowa obiektów na potrzeby utworzenia Centrum Zdrowia Psychicznego w Szczecinku wraz z wyposażeniem.
Dodano: 2023-07-28 - Bieżąca konserwacja budynku Ostoja 10, gmina Kołbaskowo
Dodano: 2023-07-11 - „Remont lokali mieszkalnych dla repatriantów” – lokal przy ul. Szczecińskiej 4/2
Dodano: 2023-06-09 - „Remont lokali mieszkalnych dla repatriantów” – lokal przy ul. Waryńskiego 5/2
Dodano: 2023-06-09 - „Modernizacja części wspólnych Centrum Edukacji Zawodowej i Turystyki przy ul. Gdyńskiej 26 w Świnoujściu”
Dodano: 2023-06-07 - „Remont lokali mieszkalnych dla repatriantów” – lokal przy ul. Szczecińskiej 3/2
Dodano: 2023-04-27 - „Remont lokali mieszkalnych dla repatriantów” – lokal przy ul. Szczecińskiej 4/2
Dodano: 2023-04-27 - ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ ŚWIETLICY SOCJOTERAPEUTYCZNEJ W SIEKIERKACH
Dodano: 2023-04-21 - ROBOTY REMONTOWE NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH W CHOSZCZNIE I DRAWNIE
Dodano: 2022-10-31