Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 139 przy ul. Syreny 5/7 - wymiana instalacji c.c.w., z.w. i kanalizacji, (znak sprawy: 34/ZP/16).

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności 90
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686 , fax. 22 4435600
  • Data zamieszczenia: 2016-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, fax. 22 4435600
    REGON: 01525966300161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 139 przy ul. Syreny 5/7 - wymiana instalacji c.c.w., z.w. i kanalizacji, (znak sprawy: 34/ZP/16).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia: jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 139 przy ul. Syreny 5/7 - wymiana instalacji c.c.w.,z.w. i kanalizacji. 2.1. Ogólna charakterystyka obiektu: Obiekt zlokalizowany jest na działce 131 z obrębu nr 6-03-18. Budynek Szkoły Podstawowej nr 139 przy ul. Syreny 5/7 składa się z trzech części: części dydaktycznej, łącznika i Sali gimnastycznej. - Część dydaktyczna-budynek główny posiada trzy kondygnacje nadziemne i jest w całości podpiwniczony. - Budynek łącznika dla Sali gimnastycznej stanowi połączenie pomiędzy Salą gimnastyczną, a budynkiem głównym, spełnia rolę wejścia głównego do budynku. - Budynek Sali gimnastycznej jest obiektem parterowym i jest podpiwniczony, stanowi również zaplecze administracyjne Szkoły. W roku 2014 wykonywana została I część termomodernizacji obiektu obejmująca swoim zakresem; ocieplenia przegród zewnętrznych i stropodachów, wymianą stolarki otworowej, wykonanie izolacji pionowej ścian piwnic. W 2015 ramach II części termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 139 została wykonana wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz modernizacja węzła cieplnego obejmująca swoim zakresem technologię, automatykę, roboty elektryczne i budowlane. Wyżej wymieniony zakres prac wykonywano w ramach zadania Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 139 przy ulicy Syreny 5/7. Obiekt podłączony jest do miejskiej sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, elektrycznej i ciepłowniczej. Instalacja zimnej wody i ciepłej wody wykonana jest z rur stalowych ocynkowanych łączonych na gwint oraz częściowo z rur polipropylenowych, wykonana jako jednostrefową z rozdziałem dolnym. Piony prowadzone są w zamurowanych bruzdach oraz częściowo po wierzchu ścian. Poziomy prowadzone są w części podziemnej pod stropem. Instalacja wody zimnej i ciepłej doprowadza wodę do pomieszczeń sanitarnych, socjalnych jak również pomieszczeń kuchni i zaplecza kuchennego. Instalacja kanalizacji sanitarnej wykonana jest technologii rur żeliwnych i częściowo PCV, w piwnicach prowadzona jest po wierzchu ścian, na kondygnacjach nadziemnych przewody prowadzone są w ścianach i jako zabudowane. Odpowietrzenie pionów z zastosowaniem rur wywiewnych wyprowadzonych na dach budynku. W piwnicach na pionach zamontowane są rewizje. Trasy kanalizacyjne w piwnicach nie podlegają wymianie. Całkowitej wymianie podlega niespełniająca wymogów instalacja hydrantowa. Dodatkowo dla zapewnienia wydajności i ciśnienia na hydrantach zastosowano montaż zestawu pompowego, łącznie przystosowaniem pomieszczenia pod względem budowlanym, sanitarnym i elektrycznym. Podstawowe dane techniczne 1. Powierzchnia zabudowy - 1.108 m? 2. Powierzchnia użytkowa szkoły - 2 959 m? 3. Kubatura budynku- 12.509 m? 4. Ilość kondygnacji nadziemnych - 3 5. Pełne podpiwniczenie budynku 2.2. Zakres robót Zakres robót objęty niniejszym zamówieniem obejmuje: 1) Roboty polegające na demontażu istniejących pionów, poziomów, podejść odpływowych i dopływowych, urządzeń sanitarnych i armatury odcinającej, regulacyjnej, wypływowej, zaworów hydrantowych itp. 2) Roboty rozbiórkowe budowlane polegające na skuciu pasów glazury oraz terrakoty we wszystkich łazienkach i pomieszczeniach sanitarnych. 3) Przebicia ścian oraz wykucie bruzd pod nową instalację wody zimnej ciepłej i kanalizacji w pomieszczeniach sanitarnych. 4) Wymianę instalacji kanalizacji sanitarnej, piony, podejścia odpływowe, rewizje, rury wywiewne, itp. 5) Mechaniczne przeczyszczenie tras kanalizacyjnych łącznie z przykanalikiem oraz wykonaniem monitoringu. 6) Wymiana instalacji hydrantowej, z montażem zestawu pompowego 7) Wykonanie elektrycznego zasilania zestawu pompowego, instalacji połączeń wyrównawczych, ochrony od porażeń 8) Wymianę instalacji wody zimnej i ciepłej wody., montaż izolacji ciepłochronnej na poziomach. 9) Dostosowanie pomieszczenia na potrzeby montażu zestawu pompowego, montaż drzwi stalowych, wykonanie kanału Z-owego, zapewnienie odporności ogniowej ścian, wykonanie przepustów ppoż., itp 10) Zamurowanie bruzd i przebić, roboty tynkarskie i malarskie po zamurowaniach, obudowa pionów z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu. 11) Uzupełnienie terakoty, ułożenie na ścianach i posadzkach pasów płytek ceramicznych, malowanie pomieszczeń 12) Wykonanie remontu pomieszczeń bloku sportowego (przebieralnia i łazienki), usytuowanego na poziomie piwnic budynku. 13) Montaż urządzeń sanitarnych, armatury wypływowej, regulacyjnej pomiarowej.. 14) Wywiezienie gruzu , złomu oraz materiałów z demontażu izolacji. Wykonawca wykona ww. roboty budowlane w sposób nie kolidujący z działalnością placówki oraz z uwzględnieniem faktu, że powyższy zakres robót należy zrealizować w większości w okresie przerwy wakacyjnej z uwzględnieniem konieczności prowadzenia prac również w weekendy. Miejsce na zaplecze budowy wskaże Dyrektor Szkoły na terenie działki zajmowanej przez szkołę. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być zgodna z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi. 2.3) Zamawiający wprowadza dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia, w związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczącej zatrudnienia jednej osoby bezrobotnej w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowy o pracę. Szczegółowe wymagania dot. zatrudnienia osoby bezrobotnej zawarte są we wzorze umowy. 2.4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i wymagania dotyczące wykonania i obioru przedmiotu zamówienia określa: a) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. b) Dokumentacja, stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ: - Projekt budowlano-wykonawczy na wymianę instalacji centralnej ciepłej wody, zimnej wody, hydrantowej oraz kanalizacji w ramach zadania pn. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 139 przy ul. Syreny 5/7 wykonany przez BudInstalMS Mariusz Sieracki ul. Trzcińska 22/56, 96-100 Skierniewice, autor: mgr inż. Sebastian Wojdyna Branża: sanitarna. - Projekt budowlano-wykonawczy zasilania zestawów hydroforowych ppoż w budynku Szkoły Podstawowej nr 139 w Warszawie wykonany przez BudInstalMS Mariusz Sieracki ul. Trzcińska 22/56, 96-100 Skierniewice, autor: mgr inż. Sebastian Kabziński Branża: elektryczna - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - część sanitarna. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - część elektryczna - Przedmiar robót sanitarnych do celów informacyjnych. - Przedmiar robót elektrycznych do celów informacyjnych. 2.2. Zgodnie z treścią § 3 ust. 12 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400 000,00 zł (słownie złotych: czterysta tysięcy złotych 00/100) przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktowa jak i deliktową. 2.3. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać ww. dokumentami, miejscem przyszłych robót budowlanym (np. dokonać wizji lokalnej) oraz zapisami Części X SIWZ. 3. Gwarancja: Zamawiający wymaga, aby minimalny okres gwarancji wynosił: 36 miesięcy. Wykonawca może zadeklarować dłuższy okres gwarancji, jednak nie dłuższy niż 48 miesięcy. Okres gwarancji stanowi, drugie kryterium oceny ofert - patrz Część XIII SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach