Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 11 w Płocku przy ul. Kochanowskiego 11 wraz z zagospodarowaniem wód opadowych i roztopowych (...).

GMINA - MIASTO PŁOCK ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, Stary Rynek 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA - MIASTO PŁOCK
    Stary Rynek 1
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    REGON: 611016086
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowybip.plock.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 11 w Płocku przy ul. Kochanowskiego 11 wraz z zagospodarowaniem wód opadowych i roztopowych (...).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót rozbiórkowych i budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 11 w Płocku przy ul. Kochanowskiego 11 wraz z zagospodarowaniem wód opadowych i roztopowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej” – Etap II Zakres obejmuje wykonanie w ww. obiekcie: 1) robót przygotowawczych terenu, w tym usunięcia i przesadzenia kolidujących z realizowaną inwestycją drzew i krzewów oraz zabezpieczenie drzew i krzewów przewidzianych do zachowania, 2) termomodernizacji budynku, wraz z wykonaniem przebudowy centralnego ogrzewania i modyfikacji części instalacyjnej w węźle cieplnym, 3) przebudowy instalacji kanalizacji deszczowej, zagospodarowania wód opadowych i roztopowych wraz z ich retencjonowaniem oraz wykonania drenażu opaskowego, 4) nasadzeń zastępczych drzew, 5) nowych nawierzchni i elementów małej architektury, 6) uporządkowania terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert.2. Wadium można wnieść w:- pieniądzu,- gwarancji bankowej,- gwarancji ubezpieczeniowej,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2000 r. Poz. 299).3. Wadium wnoszone w pieniądzu (przelew bankowy) należy wnieść na rachunek Zamawiającego - Urząd Miasta Płocka, PKO Bank Polski S.A.Nr 85 1020 3974 0000 5002 0177 9982.W tytule przelewu należy podać nazwę postępowania.4. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert.5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, nie utrzymuje wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp – nie uwzględniając zasad określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy – Prawo zamówień publicznych.6. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.7. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający wymaga:4.1) aby Wykonawca wykazał, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:a) 1 robotę budowlaną polegającą na termomodernizacji budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1500 m2,lub2 roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1500 m2,b) 1 robotę budowlaną polegającą na modernizacji/wymianie instalacji centralnego ogrzewania w budynkach o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000 m2,lub2 roboty budowlane polegające na modernizacji/wymianie instalacji centralnego ogrzewania w budynkach o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000 m2,c) 1 robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/rozbudowie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o długości co najmniej 250 mb,4.2) aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego:- 1 osobę – kierownik budowy – posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń* do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanej,- 1 osobę – kierownik robót sanitarnych - posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń* do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w branży sanitarnej,- 1 osobę – kierownik robót elektrycznych - posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń* do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w branży elektrycznej.*Uwaga:Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2023 poz. 334 ze zm.) oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 551).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach