Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 10 Etap II - Montaż paneli fotowoltaicznych zasilanych energią słoneczną w Siedlcach przy ul. Mazurskiej 10

Prezydent Miasta Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6430785 , fax. 025 6430718
  • Data zamieszczenia: 2012-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Siedlce
    Skwer Niepodległości 2 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6430785, fax. 025 6430718
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 10 Etap II - Montaż paneli fotowoltaicznych zasilanych energią słoneczną w Siedlcach przy ul. Mazurskiej 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 10 Etap II -Montaż paneli fotowoltaicznych zasilanych energią słoneczną w Siedlcach przy ul. Mazurskiej 10. 2.1. ZAKRES ZAMÓWIENIA: 1. Linie kablowe zasilające: (m.in. Roboty instalacyjne, montaż opraw ewakuacyjnych LED, montaż zegara szkolnego) 2. Montaż zestawu dydaktycznego: (m.in.: montaż szafy dystrybucyjnej, inwentera, akumulatora żelowego, tablicy TK z wyposażeniem, interfejsu cxi, stacji pogodowej, montaż konstrukcji pod panele fotowoltaiczne, montaż paneli fotowoltaicznych) 3. Pomiary pomontażowe: (m.in.: sprawdzenie kompletnego obwodu elektrycznego, sprawdzenie samoczynnego wyłącznika zasilania, pomiar natężenia oświetlenia wnętrz na wyznaczonych punktach pomiarowych) 4. System zasilania siłowni fotowoltaicznej: (m.in.: konstrukcja pod panele fotowoltaiczne, montaż paneli fotowoltaicznych, montaż inwerterów, montaż akumulatorów, montaż monitora stanu naładowania baterii, montaż przewodów solarnych, instalacja systemu solarnego-uruchomienie systemu) 5. Oświetlenie sali sportowej: (m.in.: Roboty instalacyjne, montaż opraw oświetleniowych, montaż tablicy TKS, sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego, sprawdzenie samoczynnego wyłącznika zasilania, pomiar natężenia oświetlenia wnętrz na wyznaczonych punktach pomiarowych) Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 1. Wykonawca powinien: a) zapewnić szczególne warunki bezpieczeństwa przy realizacji robót określone w opisie technicznym dokumentacji projektowej, ekspertyzie dostosowania dokumentacji projektowej do aktualnych przepisów, stanowiących dokumentację wykonawczą; b) zapewnić materiały o parametrach technicznych porównywalnych, lecz nie gorszych od opisanych w dokumentacji projektowej; c) prowadzić dokumentację budowy (dziennik robót); d) wykonać roboty zgodnie z dokumentacją, sztuką budowlaną, specyfikacjami szczegółowymi obowiązującymi przy wykonaniu robót oraz warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; e) uzyskać protokoły prób i badań wymaganych w odrębnych przepisach; 2. Przed przystąpieniem do złożenia oferty wskazana jest wizja w terenie. 3. Roboty należy wykonać do 14.12.2012r. Uwaga: szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej (projekt montażu i ekspertyza dostosowania dokumentacji projektowej do aktualnych przepisów prawa budowlanego, stanowiąca dokumentację wykonawczą), będącej załącznikiem do specyfikacji, natomiast przedmiary robót należy traktować jak załącznik dodatkowy, pomocniczy. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453153001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 12.10.2012r. do godz. 9.45 wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium może być wniesione w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Siedlcach, ul. Sokołowska 56 nr rachunku: 06 1050 1953 1000 0023 4839 7999 z dopiskiem: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 10 Etap II -Montaż paneli fotowoltaicznych zasilanych energią słoneczną w Siedlcach przy ul. Mazurskiej 10 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta pokój Nr 3 lub zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w miejscu wyznaczonym na składanie ofert w godzinach od 745 do 1545. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach