Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Sobolewie” - opracowanie audytu energetycznego oraz dokumentacji projektowej”.

Gmina Sobolew ogłasza przetarg

  • Adres: 08-460 Sobolew, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 825 023 , fax. 256 832 736
  • Data zamieszczenia: 2020-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobolew
    Rynek 1
    08-460 Sobolew, woj. mazowieckie
    tel. 256 825 023, fax. 256 832 736
    REGON: 71158235100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobolew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Sobolewie” - opracowanie audytu energetycznego oraz dokumentacji projektowej”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Sobolewie” - opracowanie audytu energetycznego oraz dokumentacji projektowej”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 8 do SIWZ. 3.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót winna być sporządzona dla każdego asortymentu robót występującego w przedmiotowych zadaniach, przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie winny być sporządzone zgodnie z zasadą kwalifikacji kosztów przez Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020, działanie 4.2. i odpowiednio rozdzielone, dokumentacja projektowa winna zawierać odniesienie do zasad Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020, działanie 4.2. efektywność energetyczna , dokumentacja projektowa winna zawierać wszelkie niezbędne uzgodnienia branżowe, określone wymogami prawa i być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa w tym ustawy PZP w zakresie przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa winna być sporządzona m.in. zgodnie z rozporządzeniem z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych , Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz auty zgodnie ze wskaźnikami i kryteriami merytorycznymi szczegółowymi uwzględnionymi w wykazie warunków formalnych i kryteriów wyborów projektu dla konkursów PRMA.04.02.00-IP.011-14-104/20 oraz katalogu kosztów kwalifikowalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71300000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 2000,00 zł (słownie dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. Nr 42, poz. 110 z późn. zm.). 3. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania w przypadku, gdy: 1) oferta nie będzie zabezpieczona wadium przez cały okres związania ofertą, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, 2) wadium zostało wniesione w innej formie lub w mniejszej wysokości niż określił Zamawiający w pkt 3. 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Łaskarzewie Oddział Sobolew _ nr rachunku 579217 0001 0010 6470 2000 0050, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w sprawie ZP.271.13.2020 – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Sobolewie - opracowanie audytu energetycznego oraz dokumentacji projektowej”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) oświadczenia o których mowa w rozdziale 10 ust. 1 SIWZ na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 3) dokument, o którym mowa w rodz.9 ust. 3 pkt. 2 SIWZ - w sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - w oryginale- załącznik nr 6 4) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. rozdz.10 ust.1 (załącznik nr 2) SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 ustawy i art. 24 ust.5 pkt 1 Pzp, oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w z rozdz.9 ust.2 SIWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego dokumentów, o których mowa w rodz.10 ust. 7 SIWZ. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu - Wzór oświadczenia załączono do SIWZ –załącznik nr 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach