Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku szkoły oraz sali gimnastycznej PSP w Kamieniu Śl.

Gmina Gogolin ogłasza przetarg

  • Adres: 47320 Gogolin, ul. Krapkowicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 076 800 , fax. 774 666 247
  • Data zamieszczenia: 2017-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gogolin
    ul. Krapkowicka 6
    47320 Gogolin, woj. opolskie
    tel. 774 076 800, fax. 774 666 247
    REGON: 53141307600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku szkoły oraz sali gimnastycznej PSP w Kamieniu Śl.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku szkoły oraz sali gimnastycznej Publicznej Szkoły Podstawowej w Kamieniu Śląskim, ul. Klasztorna 2, 47-325 Kamień Śląski. Przedmiot zamówienia obejmuje przede wszystkim następujący zakres robót: - prace przygotowawcze, - demontaż elementów mocowanych do elewacji stanowiących kolizje dla warstwy termoizolacji tj. rury spustowe kanalizacji deszczowej, kraty okienne, instalacja odgromowa, rozdzielnie elektryczne, tablice informacyjne itp., - rozbiórka opaski przy budynku oraz wykonanie wykopu gł. ok 1,2m, szer. ok 1m na potrzeby wykonania izolacji ścian fundamentowych oraz wymiany otoku instalacji odgromowej, - mocowanie styropianu do ścian przy pomocy zaprawy klejowej i łączników mechanicznych, - montaż zabezpieczeń antywłamaniowych na poziomie okien piwnicznych w formie rur stalowych, - zbicie tynku ścian fundamentowych lub jego oczyszczenie (uzgodnić na budowie), - wykonanie ewentualnego nowego tynku ścian fundamentowych na gł. min. 1m, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych na gł. ok 1,2m, - mocowanie styropianu do ścian fundamentowych i cokołu, - wykonanie warstwy zbrojonej, - montaż nowych podokienników po uprzednim ich demontażu, - wykonanie wyprawy elewacyjnej, - wykonanie nowych obróbek blacharskich, montaż rur spustowych, - wykonanie i odtworzenie opasek wokół budynku, - ocieplenie gzymsów kordonowych styrodurem lub wykucie istniejących i zastąpienie ich prefabrykowanymi gzymsami z pianki XPS lub styropianu EPS 200, - przeniesienie rur spustowych (odsunięcie od elewacji), założenie wyczystek, przeróbka wpięcia do kanalizacji deszczowej poniżej poziomu gruntu, - malowanie elewacji wraz z elementami i detalami architektonicznymi, - ocieplenie ostatniego stropu oraz ścianek kolankowych wełną mineralną nad główną bryłą budynku szkoły oraz wykonanie podestu technicznego, - ocieplenie stropu nad szatniami i umywalniami sali gimnastycznej włóknami celuozowymi oraz wykonanie przewietrzania pustki powietrznej, - ocieplenie stropu nad salą gimnastyczną wełną mineralną wraz z wykonaniem wyłazu technicznego, nowych elementów nośnych stropu oraz zabezpieczenie ppoż. sufitu podwieszanego lub jego wymiana, - wymiana okładziny schodów przy głównej strefie wejściowej, oraz osuszenie przegrody i odtworzenie tynku, - przebudowa istniejących schodów na gruncie od strony północnej, - przebudowa istniejącego podjazdu dla niepełnosprawnych od strony północnej, - odtworzenie lub wykonanie nowych opasek i utwardzeń z betonowej kostki brukowej wokół budynku, - obniżenie poziomu terenu od strony północno-zachodniej oraz likwidacja studzienek doświetlających - wymiana studzienki doświetlającej pod klatką schodową na systemowy prefabrykat, - przemurowanie istniejących uszkodzonych przewodów kominowych ponad poszyciem dachu, - demontaż instalacji odgromowej w miejscach kolizji z projektowaną termomodernizacją oraz umieszczenie instalacji odgromowej w specjalnych ochronnych rurach instalacji odgromowej w warstwie termoizolacji, wymiana otoku (poniżej poziomu gruntu), wymiana skorodowanej instalacji na poziomach dachów, - przepięcie głównego zasilania elektroenergetycznego w formie linii napowietrznej na czas prowadzonych robót, - wymiana elementów instalacji wentylacyjnej wywiewnej na systemowe rozwiązania niepalne, - montaż nawietrzaków okiennych, - montaż wcześniej zdemontowanych tablic informacyjnych, godła, balustrad, rozdzielni elektrycznych itp., - modernizacja i przebudowa instalacji c.w.u. i c.o. – wg. branży sanitarnej, - wymiana oświetlenia na oprawy ze źródłem światła LED, - wymiana instalacji zarządzania oświetleniem (moduł radiowy), - nasadzenia roślin z gatunku bluszcz wraz z wymianą gleby, - zakup i montaż „zielonej ściany” wraz z nasadzeniami roślinnymi, - wykonanie instalacji nawadniającej „zielonej ściany”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), które stanowią załączniki nr 8, 9, 10 do niniejszej SIWZ. W trakcie prowadzenia robót budowlanych na czynnym obiekcie Wykonawca zobowiązany jest w taki sposób realizować roboty, by nie zakłócić funkcjonowania placówki i nie stwarzać zagrożenia dla mienia PSP w Kamieniu Śląskim i osób przebywających na terenie placówki, przez cały okres realizacji inwestycji. Roboty uciążliwe, głośne, itp. należy prowadzić w okresie wolnym od zajęć szkolnych chyba, że możliwość ich prowadzenia będzie wynikać z pisemnej zgody Dyrektora placówki, o którą Wykonawca zobowiązuje się wystąpić we własnym zakresie. W zakresie robót dot. wymiany c.o. (grzejników) wymagane jest od Wykonawcy, aby przerwy w ogrzewaniu obiektu nie wystąpiły w okresie zajęć szkolnych. Zaleca się prowadzenie robót w tym zakresie po sezonie grzewczym. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) oraz urządzenia w dokumentacji projektowej oraz w STWiOR, są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry techniczne i wymagane standardy jakościowe. W przypadku, gdy w SWIZ, dokumentacji projektowej oraz STWiOR zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów (wyrobów) i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów (wyrobów) i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w SIWZ. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy PZP). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na pracach ogólnobudowlanych, wykończeniowych oraz instalacyjnych tj.: wodnych, kanalizacyjnych i elektrycznych. Obowiązek ten odnosi także do podwykonawców. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz sankcje za niespełnienie tych wymagań określone są we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium musi być wniesione w wysokości 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych). 3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść PRZELEWEM na rachunek bankowy: Gmina Gogolin, 47-320 Gogolin ul. Krapkowicka 6, Bank Spółdzielczy w Gogolinie nr rachunku 81 8883 0005 2001 0000 2381 0001, z dopiskiem „Wadium w postępowaniu nr WG.I.271.13.2017 – Termomodernizacja szkoły w Kamieniu Śl.”. 5. Jako termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin zaksięgowania przelewu na koncie Zamawiającego. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został dołączony do oferty, b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach