Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku szkoły - Zespołu Szkół w Lubrańcu

Powiat Włocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 87800 Włocławek, ul. Cyganka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 230 46 00 , fax. 54 230 46 71
  • Data zamieszczenia: 2017-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Włocławski
    ul. Cyganka 28
    87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 230 46 00, fax. 54 230 46 71
    REGON: 91086855300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku szkoły - Zespołu Szkół w Lubrańcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia realizacja zadania pn.: Termomodernizacja budynku szkoły - Zespołu Szkół w Lubrańcu. Realizacja zadania w szczególności obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: 1) izolację przeciwwilgociową ścian piwnic i docieplenie ścian piwnic, 2) wyremontowanie wszystkich studni naświetlających piwnice, 3) docieplenie ścian zewnętrznych całego budynku szkoły (szkoła, hala sportowa, szatnia, łącznik), 4)docieplenie dachu budynku szkoły wraz z wymianą poszycia dachowego i uszkodzonych konstrukcji dachu, 5) wstawienie dwóch naświetli w dachu szkoły (okna dachowe), 6) docieplenie stropodachu szatni uczniowskiej wraz z położeniem nowej warstwy papy termozgrzewalnej, 7) docieplenie dachu hali sportowej i łącznika (nowa część budynku) poprzez położenie, na istniejącym poszyciu dachu wykonanym z blachy ocynkowanej trapezowej, styropapy, a następnie papy termozgrzewalnej, 8) docieplenie stropów pomieszczeń na poddaszu budynku szkoły będzie obejmowało następujące prace: a) usunięcie starych podłóg, b) zaizolowanie stropów wełną mineralną, c) położenie nowych podłóg z desek sosnowych, d) wykonanie nowych sufitów z płyt karton.-gips. i ich pomalowanie farba emulsyjną, 9) zamurowanie do połowy wysokości okien na hali sportowej. Roboty na hali sportowej mogą się rozpocząć od 22 maja, ze względu na organizację pracy szkoły (egz. maturalne i uroczystości szkolne) i będą obejmowały następujące prace: a) wykucie z murów do połowy wysokości istniejących okien i ich zamurowanie a następnie zaszpachlowanie, b) malowanie dwukrotne od wewnątrz całej hali sportowej: farbą emulsyjną ścian (na wysokości od 2,4m do sufitu ) i farbą olejną lamperii (na wysokość 2,4m), 10) wymianę rynien, rur spustowych, parapetów i towarzyszących obróbek blacharskich na całym obiekcie, 11) wymianę instalacji odgromowej na całym obiekcie, 12) przemurowanie kominów powyżej dachu, 13) zdemontowanie istniejącego wiatrołapu i zamontowanie kurtyny powietrznej przy głównym wejściu do budynku szkoły, 14) składowanie w wyznaczonym miejscu blachy z poszycia dachu, wywiezienie blachy do punktu skupu surowców wtórnych a uzyskane z tego tytułu środki i kopię dowodu dostawy przekazać zamawiającemu -wpłata środków do kasy w siedzibie zamawiającego, 15) składowanie w wyznaczonym miejscu desek z demontowanych podłóg a następnie ich utylizacja (np. wywiezienie jako odpady), 16) wywiezienie pozostałych odpadów powstałych w czasie robót budowlanych, 17) wymianę stolarki okiennej w pomieszczeniu pod halą sportową - 10 okien z PCV o wymiarach 146 cm - szer. 144 cm wysokość, podział okna na skrzydła 1/3 - 2/3, 18) wymianę drzwi wejściowych do hali sportowej- 2 sztuki drzwi zewnętrznych z aluminium w kolorze brązowym o wymiarach: szerokość 150 cm wysokość 240, podział na skrzydła 1/3 - 2/3, 19) wymianę okna w wyjściu awaryjnym z hali sportowej - okno z PCV szer.147 cm, wysokość 82cm, bez podziału uchylne od góry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Projekt budowlany, Projekt wykonawczy, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót (materiał pomocniczy), które stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. Uwaga! Przedmiar robót nie stanowi podstawy do określenia przedmiotu zamówienia i stanowi jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej jest Projekt wykonawczy. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) tj. wszystkich czynności w zakresie wykonywania robót budowlanych przy realizacji zadania pn: Termomodernizacja budynku szkoły - Zespołu Szkół w Lubrańcu, w szczególności w zakresie: izolacji termicznej dachu, fundamentów i ścian zewnętrznych, wymiany poszycia dachowego, murowania, tynkowania i malowania oraz wymiany instalacji odgromowej i stolarki. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w 29 ust. 3a ustawy szczegółowo określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, to jest do dnia 14.02.2017 r. do godz. 10:00 w kwocie 20 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 05 9550 0003 2001 0075 3919 0009 z dopiskiem „wadium-przetarg na Termomodernizację budynku szkoły - Zespołu Szkół w Lubrańcu”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) w ofercie. 6. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, to jest: 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach