Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Pucku przy ul. Zamkowej 5 - etap II

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. Zamkowa 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6732250 , fax. 058 6731114
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
    ul. Zamkowa 5 5
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 058 6732250, fax. 058 6731114
    REGON: 00087745300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Pucku przy ul. Zamkowej 5 - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Termomodernizacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Pucku przy ul. Zamkowej 5 - etap II. Zamówienie obejmuje realizację m.in. następujących robót: 1. Przygotowanie terenu do remontu - oczyszczenie, ogrodzenie budynku, zamontowanie tablic informacyjnych, odłączenie zasilania instalacji elektrycznej itp. w miejscu wykonywanych robót, 2. Demontaż rynien i rur spustowych, 3. Demontaż istniejących daszków nad drzwiami wejściowymi, 4. Demontaż 3 balustrad zewnętrznych (schody oraz podjazd dla wózków z osobami niepełnosprawnymi), 5. Poszerzenie podjazdu dla wózków z osobami niepełnosprawnymi o ok. 10 cm, 6. Demontaż schodów i daszku, 7. Demontaż oświetlenia, 8. Docieplenie ścian, 9. Szpachlowanie i tynkowanie, 10. Montaż daszków nad drzwiami wejściowymi, 11. Montaż rynien i rur spustowych + obróbki i opierzenia, 12. Montaż 2 balustrad zewnętrznych ze stali nierdzewnej (schody oraz podjazd dla wózków z osobami niepełnosprawnymi), 13. Wyłożenie schodów oraz podjazdu dla wózków z osobami niepełnosprawnymi kształtkami z kamieni sztucznych (30 x 30, 20 x 30 - powierzchnia antypoślizgowa), 14. Wyłożenie schodów od strony północnej (wejście główne do budynku SOSW) kształtkami z kamieni sztucznych (30 x 30, 20 x 30 - powierzchnia antypoślizgowa), 15. Roboty wykończeniowe m.in. zamontowanie oświetlenia, 16. Montaż płytek elewacyjnych przy otworach okiennych wg rysunków architektonicznych, 17. Wymiana instalacji odgromowej, 18. Demontaż i ponowny montaż szyldu po wykonaniu termomodernizacji, 19. Uporządkowanie terenu. Na rysunku nr 1 i nr 2 (Inwentaryzacja i Architektura) omyłkowo nie zaznaczono balustrady, która powinna znajdować się na podjeździe dla osób niepełnosprawnych. Demontaż starej oraz montaż nowej balustrady na podjeździe wchodzi w zakres niniejszego zamówienia (j.w. pkt 4 i pkt 12). Wszystkie balustrady należy zamontować z porównywalnego materiału oraz w kształcie zgodnym z balustradą już istniejącą, zamontowaną na schodach od strony północnej budynku. Zamówienie obejmuje również wyłożenie wszystkich schodów (w tym również schodów stanowiących główne wejście do budynku od strony północnej) oraz podjazdu dla wózków z osobami niepełnosprawnymi kształtkami (płytkami) z kamieni sztucznych o regularnych kształtach na zaprawie klejowej (j.w. pkt 13 i pkt 14). Roboty dotyczące przedmiotowej termomodernizacji SOSW - etap II obejmują jedynie ścianę południową budynku SOSW (tzn. stronę od dziedzińca). Prace termomodernizacyjne dot. pozostałych ścian budynku zostały zrealizowane w terminie wcześniejszym. Kolor elewacji ściany południowej należy dobrać w taki sposób by nie odbiegała jakościowo oraz pod względem kolorystyki od istniejącej elewacji frontowej oraz elewacji bocznych (miała właściwości i charakter równoważny z istniejącą kolorystyką ściany północnej, wschodniej i zachodniej)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia), 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, (udokumentują to poprzez wykazanie realizacji 2 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia), 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności), 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 1-2 ustawy PZP. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie warunki dotyczące doświadczenia zawodowego, potencjału kadrowego, potencjału technicznego i potencjału finansowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: A. W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wymagane są dokumenty rejestrowe właścicieli spółki. W przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika - wymagane jest Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, działającej w imieniu wykonawcy. 2. Oświadczenie Wykonawcy iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy PZP, B. W celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. Wykaz co najmniej 2 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania (propozycję wykazu zawarto w załączniku nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez zleceniodawcę, ze roboty te zostały wykonane należycie. Każda z robót musi być wykonana na kwotę co najmniej: 80 tys. PLN brutto każda C. W celu potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. PLN UWAGA: Polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Dokumenty wymienione w pkt. A-C winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.puck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach