Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku SP Nr 6

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2012-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 00052450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku SP Nr 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: I DOCIEPLENIE Budynek Szkoły i Sali gimnastycznej: 1. Docieplenie elewacji styropianem gr. 14 cm - 1328,89 m2 2. Tynk elewacyjny cienkowarstwowy akrylowy - 1328,89 m2 3. Docieplenie dachu styropapą gr 15 cm obustronnie laminowaną - 992 m2 4. Pokrycie dachu papą modyfikowaną - 992 m2 5. Docieplenie stropu (sufitu) schronu styropianem gr. 6 cm z wykonaniem 192 m2 tynku mineralnego na suficie. 6. Wymiana instalacji odgromowej ścian (pod ociepleniem elewacji) i stropodachu. 7. Wymiana obróbek, rynien i rur spustowych budynku szkoły, łącznika i Sali gimnastycznej. 8. Wykonanie stolarki drzwiowej i okiennej. 9. Rozbiórki, rusztowania i roboty towarzyszące, wymiana parapetów, przemurowanie kominów z cegły pełnej kl20 - 14,22 m3 Szczegółowy zakres określa dokumentacja projektowa składająca się z projektu architektoniczno-budowlanego, projektu wykonawczego, STWiO. Pomocniczo dołączony zostaje przedmiar robót. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: a) Wykonawca zobowiązany jest posiadać i przedłożyć Zamawiającemu na etapie zawierania umowy, polisę ubezpieczenia kontraktu w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanych robót budowlanych w ramach niniejszego zamówienia oraz z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania kontraktu. Ubezpieczenie ma obejmować wypadki ubezpieczeniowe zaistniałe w okresie ubezpieczenia, z których roszczenia zostaną zgłoszone przed upływem ustawowego terminu przedawnienia. Ubezpieczenie ma obejmować w szczególności odpowiedzialność Wykonawcy w stosunku do osób trzecich za szkody osobowe i rzeczowe powstałe w związku z realizacją zadania Termomodernizacja budynku SP Nr 6. Minimalna suma gwarancyjna w ubezpieczeniu powinna wynosić nie mniej niż 400.000,- zł. wartości nominalnej umowy na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu zawartego kontraktu przez cały okres realizacji zamówienia. Z treści polisy przedstawionej Zamawiającemu w dniu podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz polis, będących kontynuacją tego ubezpieczenia musi jednoznacznie wynikać, że Ubezpieczyciel obejmuje ochroną ubezpieczeniową odpowiedzialność Wykonawcy w stosunku do osób trzecich za szkody osobowe i rzeczowe powstałe w związku z realizacją zadania. b) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. c) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. d) W przypadku prowadzenia robót na obiekcie czynnym, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów Rozporządzenia MpiPS (J.t.: Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650) - Ogólne przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym szczególnie § 82 o treści: Roboty budowlane, rozbiórkowe, remontowe i montażowe prowadzone bez wstrzymania ruchu zakładu pracy lub jego części w miejscach przebywania pracowników zatrudnionych przy innych pracach lub działania maszyn i innych urządzeń technicznych powinny być organizowane w sposób nie narażający pracowników na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności, oraz § 83 ust. 1 w brzmieniu: Przed rozpoczęciem robót, o których mowa w § 82, pracodawca, u którego mają być prowadzone roboty, i osoba kierująca robotami powinni ustalić w podpisanym protokole szczegółowe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy, z podziałem obowiązków w tym zakresie. Teren prowadzenia robót, o których mowa w § 82, powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożenia oraz stosować inne środki zabezpieczające przed skutkami zagrożeń (siatki, bariery itp.). e) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. f) Organizację ruchu i oznakowanie budowy. g) Zapewnienie dojazdu do posesji w czasie prowadzenia robót. h) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach. i) Wykonanie zaleceń pokontrolnych m.in. takich instytucji jak organy: PIP i PSP oraz nadzoru budowlanego. j) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. k) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. Uporządkowanie terenu robót (doprowadzenie do stanu pierwotnego), posprzątanie, pozostawienie go w stanie czystym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000.00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach