Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku socjalno-biurowego PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87800 Włocławek, ul. Komunalna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 544 121 805 , fax. 544 121 804
  • Data zamieszczenia: 2017-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 4
    87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 544 121 805, fax. 544 121 804
    REGON: 91004177600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku socjalno-biurowego PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynku socjalno-biurowego znajdującego się na terenie bazy Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o. przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia precyzuje dokumentacja projektowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty: 2.1. Wymiana stolarki okiennej. Wymiana istniejących drewnianych okien na okna PVC w kolorze białym o współczynniku Umax = 1,3 [W/(m 2 K)] wyposażone w nawiewniki higrosterowalne. Do wymiany przewidziano okna w ilości 44 szt. 2.2. Ocieplenie stropodachu. Ocieplenie stropodachu styropapą jednostronnie laminowaną grubości 15 cm o λ= 0,038 W/mK i wytrzymałości na ściskanie 100 kPa. Powierzchnia stropodachu wynosi 333 m2. 2.3. Ocieplenie ścian zewnętrznych. Ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi FASADA o wymiarach 50x100 cm i grubości 14 cm o max. λ=0,040W/mK, z tynkiem mineralnym cienkowarstwowym malowanym farbą silikonową. Powierzchnia ścian przewidzianych do ocieplenia wynosi 626 m2 . 2.4. Naprawa kominów i montaż daszków. Wykonanie napraw istniejących tynków na kominach, zabezpieczenie betonowych czapek, oraz wykonanie daszków z blachy nierdzewnej nad otwartymi kanałami wentylacyjnymi. 2.5. Naprawa i zabezpieczenie ogniomurów. Wykonanie napraw istniejących tynków na ogniomurach, wykonanie nowych obróbek blacharskich ogniomurów. 2.6. Rynny i rury spustowe. Demontaż istniejących rynien i rur spustowych oraz montaż nowych wykonanych z blachy ocynkowanej 0,55 mm. 2.7. Wykonanie cokołu i opaski budynku. Wykonanie cokołu z polistyrenu ekstrudowanego XPS grubości 8 cm o zmniejszonej nasiąkliwości. Wykonanie opaski przy budynku o szerokości 40 cm z betonowej kostki brukowej z obrzeżem betonowym na podsypce cementowo-piaskowej. 2.8. Wymiana instalacji c.o. a. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, która obejmuje demontaż grzejników żeliwnych żeberkowych i montaż grzejników płytowych zintegrowanych i zaworów termostatycznych. b. Hermetyzacja instalacji c.o. poprzez likwidację odpowietrzenia rurowego i naczynia wzbiorczego typu otwartego, oraz zamontowanie zabezpieczenia instalacji c.o. poprzez naczynie wzbiorcze przeponowe. c. Remont pomieszczenia rozdzielaczowego (niskich parametrów), polegający na uzupełnieniu tynków, malowaniu oraz wykonaniu studni schładzającej i montażu pompy zatapialnej. 2.9. Roboty malarskie w pomieszczeniach. Wykonanie robót malarskich w pomieszczeniach, w których wymieniona zostanie stolarka okienna i grzejniki. 2.10. Demontaż i montaż istniejących krat okiennych. 2.11. Roboty elektryczne. Modernizacja istniejącej instalacji odgromowej. 2.12. Roboty sanitarne. Wykonanie przykanalików kanalizacji deszczowej z rur  160 PCV-U wraz ze studzienkami, oraz włączenie rur spustowych do przykanalików. 2.13. Wykonanie chodników. Wykonanie chodników z prostokątnej kostki brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z obrzeżami 8x30x100 cm na powierzchni 237 m2. 2.14. Renowacja terenów zielonych. W zakres prac wchodzi usunięcie darni, odtworzenie i uzupełnienie żyznej gleby i zasianie trawy na powierzchni 245 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45420000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach