Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Samodzielnej Pracowni Grzybów Uprawnych

Instytut Ogrodnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 833 20 21 , fax. 46 833 32 28
  • Data zamieszczenia: 2011-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Ogrodnictwa
    ul. Konstytucji 3 Maja 1/3 1/3
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 46 833 20 21, fax. 46 833 32 28
    REGON: 10102334200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.insad.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Samodzielnej Pracowni Grzybów Uprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na wykonaniu kompleksowej termomodernizacji budynku Samodzielnej Pracowni Grzybów Uprawnych. 2. Prace muszą być zrealizowane zgodnie z projektem budowlanym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi wraz z przedmiarem załącznik do SIWZ. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny. 3. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: a) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem (metodą lekką - mokrą) i uzyskanie zaprojektowanego efektu wizualnego; b) docieplenie stropodachu, wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej; c) wymiana rynien, rur spustowych, parapetów zewnętrznych oraz obróbek blacharskich; d) wymiana instalacji odgromowej; e) wymiana stolarki okiennej (03 - 1 szt. i W1 - 1 szt.), Zamawiający wymienił na własny koszt stolarkę okienną oznaczoną w zestawieniu stolarki nr 01, 02; f) wymiana stolarki drzwiowej; g) wymiana i modernizacja instalacji centralnego ogrzewania; h) wymiana osprzętu elektrycznego; i) wykonanie wykończeniowych robót wewnątrz budynku. Wykonawca będzie zobowiązany do: 1. Wykonania robót zgodnie dokumentacja projektową, Prawem Budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zaleceniami nadzoru inwestorskiego Zamawiającego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót oraz zasadami sztuki budowlanej. 2. Zastosowania fabrycznie nowych materiałów posiadających stosowne atesty, certyfikaty i świadectwa. 3. Zapewnienia we własnym zakresie warunków socjalnych i innych przypisanych prawem świadczeń dla swoich pracowników. 4. Zapewnienie stosowania odpowiednich zabezpieczeń podczas wykonywania prac oraz rękawu do zrzucania gruzu i innych materiałów. 5. Systematycznego porządkowania terenu wykonywanych robót. 6. Uporządkowania terenu robót po zakończeniu ich wykonywania. 7. Niezwłocznego wykonania robót koniecznych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed zalaniem lub awarią. Jeśli konieczność wykonania tych robót wystąpi z winy Wykonawcy, to nie przysługuje mu prawo do otrzymania wynagrodzenia z tego tytułu. 8. Terminowej realizacji przedmiotu zadania. 9. Prowadzenia wszystkich rodzajów robót przez osoby uprawnione zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawnymi. 10. Wyposażenia swoich pracowników oraz sprzętu w stosowne oznakowanie umożliwiające identyfikację w czasie prowadzenia robót. 11. Prowadzenia dokumentacji robót. 12. Prowadzenie robót zgodnie z przepisami BHP, a w szczególności za ochronę osób korzystających z budynku w trakcie realizacji robót oraz zgodnie z przepisami ppoż. 13. Terminowego przekazania Zamawiającemu przedmiotu niniejszej umowy w stanie technicznym nadającym się do użytkowania zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego wraz z wszelkimi dokumentami dopuszczającymi budynek do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 14. Wykonania oraz zapewnienia warunków bezpieczeństwa pracy. 15. Utrzymania terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowania, usuwania materiałów, urządzeń pomocniczych, odpadów i śmieci oraz urządzeń prowizorycznych w miejscach do tego przeznaczonych. 16. W przypadku wystąpienia robót nieprzewidzianych Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. 17. W przypadku wystąpienia błędów w projekcie budowlanym Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. 18. Dostarczenia niezbędnych atestów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej umowy. 19. Okazania na żądanie Zamawiającego (Inspektora Nadzoru) certyfikatu (deklaracji) zgodności z obowiązującymi normami lub w przypadku ich braku właściwą aprobatę techniczną w stosunku do wbudowanych materiałów. 20. Zgłaszania Zamawiającemu wykonania robót zanikowych lub ulegających zakryciu oraz przedmiotów odbioru. 21. Usuwania na bieżąco usterek stwierdzonych w trakcie realizacji robót. 22. Usuwania na bieżąco usterek stwierdzonych przez Inspektorów w trakcie realizacji robót. 23. Usuwania wszelkich usterek stwierdzonych podczas odbiorów w terminach technicznie i organizacyjnie uzasadnionych. 24. Przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w 2 egz. 25. Po zakończeniu robót i przed przekazaniem zadania - uporządkowania placu robót i zaplecza będącego jego własnością oraz uporządkowania terenu wokół budynku. 26. Umożliwienia wstępu na teren robót pracownikom Zamawiającego. Wszystkie użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Wszystkie nazwy własne użyte w specyfikacji i dokumentacji technicznej oznaczają pożądany standard materiałów, a Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych pod warunkiem, że posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca na wezwanie Zamawiającego musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające materiał do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Wykonawca zobowiązany będzie do ustanowienia kierowników budowy w branży budowlanej i sanitarnej. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zakresu robót objętych SIWZ, dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, wraz z pracami towarzyszącymi takimi, jak: przygotowanie terenu i zaplecza robót, uprzątnięcie terenu robót po zakończonych pracach, itp. Wykonawca zabezpieczy obiekt przed zalaniem. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia korzystając z własnych maszyn i urządzeń, oraz pokryje we własnym zakresie koszty niezbędnych materiałów i usług. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane zadanie. Wymaga się, aby Wykonawca dokonał oględzin budynku do termomodernizacji i pozyskał wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej należy bezwzględnie powiadomić Zamawiającego. Koszty oględzin ponosi Wykonawca. Zamawiający zabezpieczy Wykonawcy nieodpłatnie wodę i energię elektryczną dla potrzeb budowy. Materiały z rozbiórki elementów stalowych (grzejniki, drzwi, itp.) należy zdemontować i pozostawić w miejscu (obręb placu budowy) wskazanym przez Zamawiającego. Materiały z rozbiórki typu: gruz, tynk, itp. należy wywieźć. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane i w dniu 17.01.2011 r. dokonał zgłoszenia przedmiotowych robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (w oparciu o art. 29 ust. 2 pkt 4 i art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane). Miejsce realizacji zamówienia: Instytut Ogrodnictwa, 96-100 Skierniewice, ul. Rybickiego 15/17
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 10.000,- zł, (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PEKAO S.A. I O/Skierniewice 42 1240 3321 1111 0000 2853 6660 i powinno znaleźć się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.insad.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach