Urząd Gminy Radłów ogłasza przetarg
- Adres: 33-130 Radłów, ul. Kolejowa 7
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6782044 , fax. 014 6782818
- Data zamieszczenia: 2009-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Radłów
ul. Kolejowa 7 7
33-130 Radłów, woj. małopolskie
tel. 014 6782044, fax. 014 6782818
REGON: 00054565600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Remizy Strażackiej i Placówki Oświatowo-Wychowawczej w Woli Radłowskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1/ Wykucie z muru okien i drzwi drewnianych , 2/ Montaż okien z PCV i drzwi aluminiowych , 3/ Ocieplenie ścian budynku wraz wykonaniem tynków dekoracyjnych akrylowych , 4/ Montaż rynien i rur spustowych , 5/ Montaż parapetów oraz obróbki blacharskie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2. Wadium należy wnieść w formie przewidzianej w art. 45 ust.6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy (konto depozytowe) Urzędu Gminy Radłów tj. nr rachunku 10858900060240000000260004. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy w Radłowie pok. Nr 13. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium (w pieniądzu jak również i w innej formie) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 21.09.2009r. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie lub w innej formie lub w inny sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie wykonawcy a jego oferta zostanie odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) w zakresie wymaganego doświadczenia zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 lat (należy podać nazwy wykonywanych zadań, lokalizacje, termin realizacji, wartość i adres Zleceniodawcy) wraz z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, np. Referencje, protokoły odbioru. Wymagane jest minimum dwa odrębne zadania ( zamówienia ) odpowiadające rodzajem zamówienia o wartości min. 80 000,00 zł brutto każde b) w zakresie potencjału osobowego zamawiający wymaga : - Kierownika robót ogólnobudowlanych. Posiada uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiada ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności gospodarczej, 3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia W zakresie potencjału finansowego zamawiający wymaga : a) Polisy lub inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. b) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, (wysokość posiadanych środków lub zdolności kredytowej powinna wynosić min. 100 000,00 złotych). 4) Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wzór) - zał. 3 , podpisane przez upoważnioną osobę. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz robót tożsamych z przedmiotem zamówienia, które Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 lat (należy podać nazwy wykonywanych zadań, lokalizacje, termin realizacji, wartość i adres Zleceniodawcy) wraz z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, np. Referencje, protokoły odbioru Wymagane jest minimum dwa odrębne zadania ( zamówienia ) odpowiadające rodzajem zamówienia o wartości min. 80 000,00 zł brutto każde - zał. nr 4 7.Wykaz osób i podmiotów ( wg wzoru - załącznik nr 5 ) , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą realizować przedmiot zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 7 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował , 9. dokumentów stwierdzających , że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Przedłożone przez oferenta wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel: Kierownik robót ogólnobudowlanych. Posiada uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiada ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności gospodarczej , 10. Projekt umowy stanowiący zał. Nr 7 Na znak przyjęcia tych warunków należy załączyć projekt umowy z zaparafowanymi wszystkimi stronami. 11. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, (wysokość posiadanych środków lub zdolności kredytowej powinna wynosić min. 100 000,00 złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaradlow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Docieplenie ścian zewnętrznych, stropu oraz wymiana stolarki okiennej budynku Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Polance Wielkiej
Dodano: 2016-07-26 - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 6 ulica Niecała 8 - termomodernizacja budynku - elewacja południowa i północna.
Dodano: 2016-06-21 - Przebudowa pomieszczeń pralni na gabinety zabiegowe w budynku szpitalnym przy ul. Pułaskiego 10 wraz z przebudową pomieszczeń garaży do działalności pralni w budynku przy ul. Świdzińskiego 4 w kompleksie 20 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ, K - 5752 przy ul. Świdzińskiego 4 i K - 3410 przy ul. Pułaskiego 10 w Krynicy-Zdroju
Dodano: 2016-06-15 - Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Zembrzycach
Dodano: 2016-04-04 - Docieplenie ścian zewnętrznych budynku dydaktycznego wraz z salą gimnastyczną oraz docieplenie stropu nad salą gimnastyczną w Szkole Podstawowej w Polance Wielkiej
Dodano: 2015-08-07 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Zembrzycach
Dodano: 2015-08-06 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie docieplenia budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie (z wyłączeniem docieplenia ściany północnej zewnętrznej od strony ul. gen. J. Bema)
Dodano: 2015-07-14 - Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności Centrum Edukacyjnego Radosna Nowina 2000 w Piekarach
Dodano: 2015-07-09 - Termomodernizacja budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Poznachowicach Dolnych realizowany w ramach konkursu Małopolskie Remizy 2015 współfinansowany z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie oraz Województwo Małopolskie.
Dodano: 2015-07-03 - Termomodernizacja budynku Zespołu Poradni Specjalistycznych przy Al. Wolności 49 Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu wraz z wykonaniem kotłowni.
Dodano: 2015-07-03