Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Ratusz w Tuchowie

Gmina Tuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-170 Tuchów, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0146525218 w. 12
  • Data zamieszczenia: 2015-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchów
    ul. Rynek 1 1
    33-170 Tuchów, woj. małopolskie
    tel. 0146525218 w. 12
    REGON: 00052780700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Ratusz w Tuchowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane termomodernizacją budynku RATUSZ, zlokalizowanego na działce nr 1621/2 w Tuchowie, polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, dociepleniu ścian piwnicznych styropianem ekstrudowanym, dociepleniu stropu nad ostatnią kondygnacją, wykonaniu zewnętrznego zejścia do pomieszczeń zlokalizowanych w podpiwniczeniu, modernizację systemu grzewczego w budynku w zakresie: 1) Wymiana stolarki okiennej - elewacja frontowa - kod CPV 45421100-5, 2) Roboty przygotowawcze , rozbiórkowe i wyburzeniowe - kod CPV 45111300-1, 3) Roboty ziemne - odkopanie fundamentów pod izolacje przeciwwilgociowa i opaskę drenażową - kod CPV 45111200-0, 4) Izolacja przeciwwilgociowa ścian fundamentów, piwnic - kod CPV 45320000-6, 5) Schody wejściowe do piwnicy, fundamenty pod oranżerie - roboty budowlane - kod CPV 45262210-6, 6) Schody zejścia do piwnicy - roboty wykończeniowe - kod CPV 45450000-6, 7) Wymiana stolarki drzwiowej - drzwi wejściowych do ratusza - strona południowa - kod CPV 45421100-5, 8) Instalacja C.O. - kod CPV 45331100-7, 9) Kotłownia gazowa - kod CPV 45331110-0, 10) Przepompownia wód drenażowych - kod CPV 45317100-3, 11) Drenaż opaskowy - kod CPV 45232452-5, 12) Cześć wewnętrzna kanalizacji opadowej - kod CPV 45332300-6, 13) Część zewnętrzna instalacja kanalizacji opadowej - kod CPV 45332300-6, 14) Zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej - kod CPV 45332300-6, 15) Instalacja gazowa - odcinek zewnętrzny - kod CPV 45231221-6, 16) Naprawa powierzchni ścian po wymianie instalacji c.o. - kod CPV 45450000-1, 17) Wzmocnienie istniejącego stropu na I piętrem - termomodernizacja stropu - kod CPV 45321000-3, 18) Roboty remontowe na poziomie strych budynku Ratusza - kod CPV 45453000-7, 19) Okładzina schodów na strych - kod CPV 45431100-8, 20) Ułożenie ponowne zdemontowanej kostki - plac wokół budynku ratusza - kod CPV 45233200-1, 21) Ułożenie kostki granitowej - dziedziniec ratusza - kod CPV 45262510-9, 22) Odtworzenie ogrodzenia dziedzińca - kod CPV 45342000-6, 23) Przeróbka istniejącej bramy dziedzińca na przesuwną - kod CPV 45421148-3, 24) Odtworzenie schodów wejścia do budynku Ratusza od strony dziedzińca i podjazd dla inwalidów - kod CPV 45262510-9, 25) Odtworzenie schodów wejścia głównego do budynku Ratusza - kod CPV 45262510-9, 26) Odnowienie cokołu budynku - kod CPV 45262510-9, 27) Remont pomieszczenia kotłowni - roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe - kod CPV 45111300-1, 28) Remont pomieszczenia kotłowni - roboty budowlane i wykończeniowe - kod CPV 45450000-6
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 30 000,00 zł. 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bieczu - Filia Tuchów Nr 75 8627 0001 2023 9000 2645 0004. 2. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia i godziny wskazanych w pkt. XII.1 SIWZ. 3. Należy dołączyć potwierdzenie wykonania przelewu do oferty. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w pokoju nr 7, Biuro Obsługi Klienta - RATUSZ przed terminem składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 5. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26ust.3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 uPzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuchow.BIP Tuchow/Zamówienia publiczne+ogłoszenia/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach