Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Kochanowskiego 14 w Pionkach

Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 341 42 01 , fax. 48 312 11 02
  • Data zamieszczenia: 2020-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
    Aleja Jana Pawła II 15
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 48 341 42 01, fax. 48 312 11 02
    REGON: 67022346800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pionki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Kochanowskiego 14 w Pionkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Kochanowskiego 14 w Pionkach. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: 1) zadanie 1 - Docieplenie ścian zewnętrznych piwnic i nadziemia budynku szkoły oraz sali gimnastycznej Przyjęto wykonanie termomodernizacji budynku metodą bezspoinową BSO z użyciem płyt styropianowych w jednym z dostępnych na rynku zespolonym rozwiązaniu systemowym. Dla zapewnienia właściwej izolacji termicznej ścian zewnętrznych należy docieplić je warstwą styropianu elewacyjnego EPS 70 – 039 lub EPS 100 – 039 o grubości 12 cm. Styropian λmax = 0,039 W/mK. Na ocieplanej przegrodzie projektuje się wykonanie tynku mineralnego, pokrytego powłokami malarskimi z farb silikonowych według przyjętej kolorystyki. Warstwę wykończeniową stanowi tynk cienkowarstwowy mineralny, średnioziarnisty 2,0 mm (kolor biały) o strukturze „baranka”. Część elewacji frontowej budynku szkoły oraz kominy wentylacyjne na budynku szkoły należy obłożyć płytką klinkierową o wymiarach 240x71 mm i grubości 8-9 mm. Jako izolację termiczną cokołu i ścian podziemia oraz studni doświetlających należy zastosować płyty styrodur (z polistyrenu ekstrudowanego) XPS 30 (min. 30kg/m3) o gr. 10 cm frezowane pionowo, λmax = 0,031 W/mK. Wyprawę elewacyjną cokołów i powierzchni towarzyszących należy wykonać tynkiem mozaikowym z kruszywem kwarcowym wg karty technicznej wyrobu. Kolor określony na rysunkach elewacji – kolor Nr 416 wg palety barw tynków mozaikowych dekoracyjnych Atlas. Inne prace dodatkowe towarzyszące termomodernizacji budynku: - montaż okapników zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej, - wykonanie nowej kolorystyki elewacji, - wykonanie nowych obróbek blacharskich, wymianę rynien i rur spustowych, - demontaż drzwi wejściowych oraz montaż nowych drzwi z profili aluminiowych, - remont zadaszenia wejścia głównego do budynku szkoły, - montaż nowych krat stalowych przekrywających studnie doświetlające – kraty stalowe ocynkowane, obramowane płaskownikiem, - wymiana na nowe rur zewnętrznych wentylacyjnych na elewacji budynku, - demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej na budynku (wszystkie elementy instalacji odgromowej nie nadające się do ponownego użytku należy wymienić na nowe, zwłaszcza uchwyty mocujące na dachu). 2) zadanie 2 - Docieplenie stropodachu sali gimnastycznej przy użyciu płyt z polistyrenu ekstrudowanego XPS 70 o gr. 15 cm Warstwę termoizolacji wykonać przy użyciu płyt z polistyrenu ekstrudowanego XPS 70 o gr. 15 cm, λmax = 0,033 W/mK. Izolację termiczną ze styroduru należy przykleić do papy za pomocą lepiku asfaltowego, kleju poliuretanowego lub specjalnego kleju bitumicznego. Dodatkowo warstwę termoizolacji należy przymocować do podłoża za pomocą łączników mechanicznych. Łączniki należy kotwić w warstwie konstrukcyjnej dachu (nie w gładzi cementowej). Istniejąca warstwa papy stanowi wystarczającą izolację paroszczelną, więc po oczyszczeniu można do niej mocować mechanicznie płyty materiału ocieplającego. Na wykonaną izolację cieplną należy położyć dwie warstwy papy: jedną podkładową i drugą – termozgrzewalną. W celu odprowadzenia wody spod pokrycia dachowego należy zastosować podwójne kominki wentylacyjne (jeden na ok. 40-60 m2 ). Część dolna kominka – pod płytami, część górna na płytach. Pierwszą warstwę papy należy zamocować mechanicznie do podłoża (przez warstwę izolacji cieplnej) stosując łączniki w ilości: w strefie środkowej dachu – 3 szt/m2 , w strefie brzegowej – 6 szt/m2 , w strefie narożnej - 9 szt/m2 lub zgodnie z zaleceniami producenta papy. Druga warstwa papy mocowana za pomocą zgrzewania. 3) zadanie 3 - Docieplenie stropu nad I piętrem budynku szkoły przy użyciu płyt z polistyrenu ekstrudowanego XPS 70 o gr. 15 cm Izolację stropu należy wykonać przy użyciu płyt z polistyrenu ekstrudowanego XPS 70 o gr. 15 cm, λmax = 0,033 W/mK na warstwie foli polietylenowej PE gr. min 0,2mm. Przed ułożeniem folii podłoże należy dokładnie oczyścić i odkurzyć, uszkodzenia i ubytki posadzki cementowej mechanicznie poszerzyć i uzupełnić zaprawą wyrównującą. Po tych pracach przygotowawczych posadzkę cementową należy zagruntować 2x szybkoschnącą emulsją gruntującą np. Atlas Uni-Grunt. Posadzkę stanowić będą płyty frezowane OSB 3 o gr. 18mm na wypoziomowanym ruszcie aluminiowym. Łączenie na pióro i wpust jest dużym ułatwieniem podczas prac montażowych i zapewnia zachowanie szczelności. Przy montażu płyt należy pozostawić szczeliny dylatacyjne. 3. Każdy z wykonawców będzie mógł złożyć ofertę na dowolną ilość wybranych przez siebie zadań (minimum 1 zadanie, maksimum 3 zadania). 4. Szczegółowy opis obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest: 1) w Projekcie budowlanym termomodernizacji budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Kochanowskiego 14 w Pionkach - załącznik nr 3 do SIWZ, 2) w Specyfikacji Technicznej Warunków Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 4 do SIWZ, 3) w Przedmiarze robót termomodernizacji budynku - załącznik nr 5 do SIWZ. Zadanie 1 – pozycje kosztorysowe od 1 do 3 oraz od 25 do 146 Zadanie 2 – pozycje kosztorysowe od 5 do 17 Zadanie 3 – pozycje kosztorysowe od 18 do 24 5. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną powyżej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót, będącymi załącznikami do SIWZ. 6. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu Prawa Budowlanego oraz wymogom określonym w SIWZ wraz z załącznikami (w tym w szczególności w dokumentacji projektowej), 3) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji, 4) roboty budowlane będą prowadzone zgodnie z dokumentacją przetargową na obiekcie szkolnym, Wykonawca ma zatem obowiązek w taki sposób realizować roboty budowlane i zabezpieczyć obszar prowadzonych prac, by nie zakłócić funkcjonowania szkoły (w okresie pozawakacyjnym) i zapewnić bezpieczne poruszanie się po terenie placu szkolnego młodzieży szkolnej, w tym szczególności korzystanie z placu zabaw i boiska szkolnego, 5) w czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac trzeba utrzymywać w należytym porządku. 7. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy, 8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 9. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 2 lata (minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1) dla zadania nr 1 w wysokości 5.000,00 zł 2) dla zadania nr 2 w wysokości 1.000,00 zł 3) dla zadania nr 3 w wysokości 1.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach