Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynku Przychodni Wielospecjalistycznej w Mikołowie wraz z usunięciem i utylizacją azbestu w ramach realizacji projektu pn. „Usunięcie i utylizacja azbestu wraz z termomodernizacją budynku Przychodni Wielospecjalistycznej w Mikołowie przy ul. Okrzei 31 wraz z projektem” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.”

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Żwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2019-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    Żwirki i Wigury 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynku Przychodni Wielospecjalistycznej w Mikołowie wraz z usunięciem i utylizacją azbestu w ramach realizacji projektu pn. „Usunięcie i utylizacja azbestu wraz z termomodernizacją budynku Przychodni Wielospecjalistycznej w Mikołowie przy ul. Okrzei 31 wraz z projektem” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.1 Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: termomodernizacja budynku Przychodni Wielospecjalistycznej w Mikołowie wraz z usunięciem i utylizacją azbestu w ramach realizacji projektu pn.„Usunięcie i utylizacja azbestu wraz z termomodernizacją budynku Przychodni wielospecjalistycznej w Mikołowie przy ul. Okrzei 31 wraz z projektem” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.” Oś priorytetowa V. „Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów”, Działanie 5.2. „Gospodarka odpadami”, Poddziałanie 5.2.1 Gospodarka odpadami ZIT. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: • Usunięcie, wywóz i utylizacja okładziny z płyt azbestowo – cementowych ( pow. 770,17 m2), • Docieplenie ścian zewnętrznych (pow. 770,17 m2); • Wymiana rynien i rur spustowych (rynny rury spustowe z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo); • Docieplenie wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych ( pow. 164 m2); • Remont kominów wraz z ociepleniem; • Demontaż oraz ponowny montaż instalacji odgromowej; • Wykonanie opaski odwadniającej wokół budynku; • Remont pochylni dla osób niepełnosprawnych i schodów terenowych; 2. OPIS ROZWIĄZAŃ PROJEKTOWYCH: - demontaż, wywóz i utylizacja okładziny z płyt azbestowo cementowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; - ocieplenie wszystkich elewacji budynku metodą lekką-mokrą dopuszczoną do stosowania oraz posiadającą odpowiednie aprobaty i atesty, - ocieplenie ścian piwnic, - likwidację luxferów i założenie w ich miejsce nowej stolarki okiennej - stolarka w kolorze białym, spełniająca warunki normy cieplnej, - ocieplenie kominów. Równolegle zostaną przeprowadzone następujące prace: - uporządkowanie przebiegu kabli na elewacjach, - w celu likwidacji mostka termicznego ocieplenie dachu nad wejściem na elewacji głównej – styropapa w kolorze szarym, - założenie pionowej izolacji ścian fundamentowych, - założenie nowych parapetów zewnętrznych z ocynkowanej blachy malowanej proszkowo, - założenie nowych rynien i rur spustowych z ocynkowanej blachy malowanej proszkowo, - założenie obróbek blacharskich z ocynkowanej z blachy malowanej proszkowo, - montaż instalacji odgromowej, - założenie opaski wokół budynku (ze żwirku na agrowłókninie), - remont drenażu wokół budynku, - remont schodów wejściowych i rampy dla osób niepełnosprawnych, - roboty towarzyszące i porządkowe, Termomodernizacja budynku nie wnosi zmian w zagospodarowaniu terenu. Szczegółowy zakres robót objętych postepowaniem określają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ– branża budowlana - Projekt budowlano-wykonawczy termomodernizacji budynku Przychodni Wielospecjalistycznej (przedmiar robót, projekt budowlano – wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ) UWAGA: Nie należy wyceniać zakresu prac związanego z remontem pomieszczeń kotłowni, opisanego w Projekcie budowlanym strona 13 pkt 7.3.12, rysunek 26T – REMONT POMIESZCZEŃ KOTŁOWNI – zakres prac został wyłączony z przedmiotu zamówienia. Kody przedmiotu zamówienia według CPV: 45000000-7 - roboty budowlane 45.26.21.00-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.32.00.00-6 Roboty izolacyjne 45.44.30.00-4 Roboty elewacyjne 45.41.00.00-4 Tynkowanie 45.42.10.00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.26.60-5 Usuwanie azbestu 3. CHARAKTERYSTYKA BUDYNKU – STAN ISTNIEJĄCY DANE OBIEKTU - Powierzchnia zabudowy: 430,07 m2 - Kubatura budynku: ok. 4635,27 m3 - wysokość ok. 12m Budynek wzniesiony w II połowie XX w. Obiekt to III kondygnacyjna, całkowicie podpiwniczona, zwarta bryła na rzucie prostokąta, z dobudowanym po stronie południowej parterowym segmentem (segment ten nie jest objęty opracowaniem). Ławy i ściany fundamentowe wylane z betonu, zbrojone. Nadziemie wzniesione w konstrukcji szkieletowej, wypełnienie – ściany zewnętrzne - stanowią bloczki żużlobetonowe. Stropy między kondygnacyjne żelbetowe. Stropodach wentylowany, dwuspadowy, płaski, kryty papą. Ściany wszystkich elewacji (oprócz cokołu) pokryte płytami azbestowo cementowymi. Stolarka okienna w całości wymieniona na nową z PCV, w kolorze białym. Drzwi wejściowe nowe, z powlekanego aluminium. Ławy i mury fundamentowe zachowane w dobrym stanie technicznym. Układ konstrukcyjny - ściany nośne i stropy zachowane w dobrym stanie technicznym. Konstrukcja dachu w dobrym stanie technicznym. Lica wszystkich elewacji w złym stanie technicznym – widoczne zwichrowania i spękania płyt azbestowych, niewykończone wnęki po zamurowanych oknach na tylnej elewacji. Okna z PCV i drzwi w całym obiekcie w dobrym stanie technicznym. Konstrukcja schodów wejściowych oraz pochylni w dobrym stanie technicznym – natomiast nawierzchnia pochylni oraz boczne powierzchnie pokryte tynkiem mocno zniszczone widoczne złuszczenia farby, zacieki, odspojenia tynkowania, spękania powierzchnie te należy wyremontować. Rynny, rury spustowe z PCV w dobrym stanie technicznym. Opierzenia z blachy ocynkowanej w średnim stanie technicznym – widoczne zwichrowania i miejscowo rdza. Kominy murowane, w dobrym stanie technicznym. Na wszystkich elewacjach należy uporządkować przebieg kabli (wkuć w grubość ściany i schować pod warstwą ocieplenia). Istniejące przegrody zewnętrzne i wewnętrzne budynku nie spełniają wymagań stawianych przez obowiązujące prawo w zakresie spełnienia wymagań Warunków Technicznych w zakresie izolacyjności przegród zewnętrznych i wewnętrznych. Aktualne współczynniki przenikania ciepła dla przegród oddzielających powierzchnie ogrzewane od nieogrzewanych budynku wynoszą: dla ściany zewn. nadziemia gr. 25cm - U= 1,0 W/m2K - wymagane 0,23 W/m2K, · dla ścian piwnic gr. 25cm - U=2,25 i 2,13 W/m2K- wymagane 0,23 W/m2K, · dla stropu nad ostatnią kondygnacją - U=0,17 W/m2K- wymagane 0,18 W/m2K, · dla drzwi wejściowych - U=1,5 W/m2K- wymagane 1,5 W/m2K, · dla przegrody z pustaków szklanych - U= 2,8 W/m2K - wymagane 1,1 W/m2K,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: XII. Wymagania dotyczące wadium. 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1400 zł (słownie: tysiącczterysta złotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Mikołowskim Banku Spółdzielczym w Mikołowie , na rachunek: nr 27 8436 0003 0000 0026 7850 0001 Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 15.05.2019 r. do godz.9:30. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się, tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. 5.Pozostałe formy wadium należy złożyć ,w oryginale, do depozytu w kasie Starostwa Powiatowego, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, pok. 146, najpóźniej do dnia 15.05.2019 r. do godz.930.W przypadku uchybienia ww. terminom, miejscom, treści lub formie wniesienia wadium, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. 6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki opisane w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym, jako Beneficjenta/Zamawiającego należy wpisać : Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Mikołowskiego z siedzibą przy: ul. Żwirki i Wigury 4a 43-190 Mikołów 7.Zgodnie z art. 46 ust 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a art.46 ustawy. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.; 12.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1,oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3,co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - posiada aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami w zakresie odpadów o kodach 17 06 05*, 17 06 01*prowadzonego przez Marszałka Województwa, zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach ( Dz.U. z 2018 roku, poz.21 z późniejszymi zmianami; ) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu, o których mowa wyżej musi spełniać co najmniej ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który będzie realizował tę część przedmiotu zamówienia ( usunięcie i utylizacja azbestu), z którym wiąże się obowiązek posiadania uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ); 1.2 zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt II ppkt 3.1.1 i 3.1.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (przykładowy wzór zobowiązania w załączniku nr 4 do SIWZ) 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.4 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom , w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 3.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 5.Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach