Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Przychodni Rejonowej nr 2 przy ul. Patriotów 170 w Warszawie Radość

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer ogłasza przetarg

  • Adres: 04-564 Warszawa, ul. Strusia 4/8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8120043 , fax. 022 8120796
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer
    ul. Strusia 4/8 4/8
    04-564 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8120043, fax. 022 8120796
    REGON: 01307618300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Przychodni Rejonowej nr 2 przy ul. Patriotów 170 w Warszawie Radość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Termomodernizacja budynku Przychodni Rejonowej nr 2 przy ul. Patriotów 170 w Warszawie Radość, w tym m.in.: - wykonanie ocieplenia stropodachów / część wysoka i niska/ok. 377 m2 , - ocieplenie ścian zewnętrznych, - ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic, - wykonanie elewacji ok.614 m2, - wymiana stolarki okiennej w poziomie -1 w ilości 17 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia podwykonawcy wykonania części prac, wykonawca jest zobowiązany poinformować o tym zamawiającego poprzez dokonanie stosownych zapisów w poz. 10 formularza ofertowego ( załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawca : a) udzieli na wykonane przez siebie prace gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, b) zobowiąże się do wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny brutto oferty, c) posiada polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest w okresie realizacji umowy ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub d) zawrze przed rozpoczęciem robót umowę ubezpieczeniową dotyczącą odpowiedzialności cywilnej za wszelkie zawinione przez Wykonawcę szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem umowy dot. termomodernizacji budynku Przychodni Rejonowej nr 2 przy ul. Patriotów 170.Wymagana gwarantowana wielkość odszkodowania bez podlimitów w granicach sumy ubezpieczenia wynikająca z ww. dokumentów winna być nie mniejsza niż 200 000 zł,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 95 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dot.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy w tym: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej (należy przez Wykonawcę, zgodnie z art. 2 pkt. 11) ustawy, rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej); 2a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.:zrealizowali, w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako generalny wykonawca lub podwykonawca, co najmniej: 2 zadania polegające na wykonaniu ocieplenia budynku metodą lekką-mokrą o pow. min. 600 m 2, o wartości każdego zadania nie mniejszej niż 400 000 zł brutto. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu zadań, o którym mowa w ust. 5 rozdziału V SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. roboty zostały wykonane z należytą starannością ( protokoły odbioru końcowego, referencje). Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli Wykonawcy wykonali łącznie min. 2 roboty o wartościach nie mniejszych niż 400 000 zł brutto każda robota. 2 b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. osobami, które zgodnie z wymogami art. 14 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) mogą pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. posiadają: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz są członkami właściwej izby samorządu zawodowego Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie właściwych uprawnień ww. osób i stosownych aktualnych zaświadczeń o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego lub przedłożonych pisemnych zobowiązań innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełnienie ww. warunków oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty według formuły spełnia , nie spełnia. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w ust. 1 w punktach 1), 3) i 4) na podstawie Oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę oraz dokumentów potwierdzających uprawnienia Wykonawcy do prowadzenia działalności gospodarczej tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie zobowiązany jest spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1,3 i 4 ustawy p.z.p. Warunki określone w ust. 1 pkt. 2 ustawy Wykonawcy zobowiązani są spełnić łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie złożą wraz z ofertą niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy: - w trybie art. 22, ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - w przypadku oferty wspólnej oświadczenie na ZAŁĄCZNIKU NR 4 musi być złożone w oryginale wspólnie przez podmioty składające ofertę wspólną lub przez pełnomocnika wykonawców składających ofertę wspólną, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokument powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed datą wszczęcia postępowania, robót budowlanych - zadań, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom określonym w ust. 2a) rozdziału IV SIWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ . 6. Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie określonym w ust. 5 zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły końcowego odbioru robót). 7. Uprawnienia budowlane pracowników nadzoru do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych spełniające wymogi art. 14 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność ww. pracowników do właściwej izby samorządu zawodowego (wydane przez właściwą izbę). 8. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy Wykonawcy. 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo dołączają do oferty. 10. Dokumenty wymienione w pkt. 2-4,6, 7 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają takiego poświadczenia. Jeżeli osoba składająca oświadczenia lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w ust. 2, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu. 11. W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w ust. 1 - 4 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie lub ich pełnomocnik. Dokumenty te złożone w formie kopii będą poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną. 12.Dokumenty wymienione w ust. 1,5,8 muszą być złożone w oryginale. Pełnomocnictwo tak jak opisano w pkt.9. 13. Załączniki muszą być wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w SIWZ bez dokonywania w nich zmian. Załączniki dołączone do SIWZ przedstawione są w formie wzoru graficznego. Wykonawca może przedstawić załączniki wg własnego układu graficznego, lecz muszą one zawierać wszystkie zapisy i informacje ujęte we wzorach oraz nie mogą zawierać zapisów innych niż wymagane przez zamawiającego we wzorach. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych załączników nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy. 14. W przypadku ww. dokumentów wymienionych w ust. 1-9, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń Wykonawców, którzy nie złożyli ich wraz z ofertą, lub do ich poprawienia, jeżeli złożone dokumenty będą zawierały błędy, chyba że, mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu lub ko-nieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postę-powaniu nie później niż w dniu , w którym upłynął termin składania ofert. 15. Jeżeli wykonawca nie uzupełni lub nie poprawi w określonym przez zamawiającego terminie, dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach