Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Przychodni Rehabilitacji Leczniczej i Zawodowej Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy – Zachodniopomorskiego Centrum Leczenia i Profilaktyki przy ul. Mikołaja Kopernika 18 w Szczecinie – etap III

Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy - Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki ogłasza przetarg

  • Adres: 70-347 Szczecin, ul. Boleslawa Śmiałego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 349 123 , fax. 914 845 967
  • Data zamieszczenia: 2019-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy - Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki
    ul. Boleslawa Śmiałego 33
    70-347 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 349 123, fax. 914 845 967
    REGON: 64639200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wompszczecin.bip.eur.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Przychodni Rehabilitacji Leczniczej i Zawodowej Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy – Zachodniopomorskiego Centrum Leczenia i Profilaktyki przy ul. Mikołaja Kopernika 18 w Szczecinie – etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynku Przychodni Rehabilitacji Leczniczej i Zawodowej Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy – Zachodniopomorskiego Centrum Leczenia i Profilaktyki przy ul. Mikołaja Kopernika 18 w Szczecinie – etap III. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowo – kosztorysowa składająca się z: 1) Dokumentacji projektowej (wraz z decyzją Nr 1142 Prezydenta Miasta Szczecin z dnia 19.08.2015 r. o pozwoleniu na budowę) pn.: „Przebudowa z dobudową istniejącego budynku Przychodni przy ul. Kopernika 18, WOMP Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki, ul. Mikołaja Kopernika 18, 70-241 Szczecin” wykonanej przez Pracownię Projektową „ARKADA” S.C., z siedzibą przy ul. Bolesława Śmiałego 5/2, 70-350 Szczecin; 2) Aktualizacji dokumentacji projektowej (wraz z decyzją nr 381 z dnia 16.03.2018r. pozwoleniu na budowę) pn.: „Aktualizacja projektu do realizacji – Przebudowa z dobudową istniejącego budynku Przychodni przy ul. M. Kopernika 18 Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy – Zachodniopomorskiego Centrum Leczenia i Profilaktyki 70-241 Szczecin, część istniejąca” 3) Przedmiarów robót, 4) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) 5) Opisu przedmiotu zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. W ramach projektu przewidziano następujące prace: 1. Przebudowa części istniejącego budynku ze zmianą funkcji części pomieszczeń – z zachowaniem głównej funkcji istniejącego budynku. 2. Remont oraz przebudowa pomieszczeń. 3. Wykonanie nowych dróg wewnętrznych i zagospodarowania terenu. 4. Remont/ renowacja ogrodzenia wraz z wykonaniem obniżenia terenu wzdłuż muru, renowacją odsłoniętego muru uprzednio znajdującego się poniżej poziomu terenu i wykonaniem izolacji poziomej muru 15-30 cm nad poziomem terenu poprzez wprowadzenie folii PCV wodoszczelnej muru od strony skweru Ackermanna oraz muru od strony ulicy Sambora. Wszelkie roboty renowacyjne muru zewnętrznego od strony wojska, ulicy Sambora oraz skweru Ackermanna należy prowadzić zgodnie z zaleceniami z ekspertyzy budowlanej „Ocena stanu technicznego muru ogrodzenia Przychodni przy ul. Kopernika 18 ze wskazaniem zakresu i technologii wymaganych prac zabezpieczająco-naprawczych” wykonana w marcu 2017 r. 5. Wykonanie nowych odcinków zewnętrznych instalacji sanitarnych, drenażu i elektrycznych. 6. Drzewa i krzewy ujęte w projekcie zostały wycięte we własnym zakresie przez Inwestora. 7. Nasadzenia drzew, krzewów, do kwietnia 2019 r., pod rygorem poniesienia przez Wykonawcę kosztów opłaty, o której mowa w Decyzji Prezydenta Miasta Szczecin, znak: WGKiOŚ.II.6131.9.34.2017.AS z dnia 07.08.2017 oraz założenie trawników i zabiegi pielęgnacyjne roślin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert; 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku ING Bank Śląski SA nr rachunku 64 1050 1559 1000 0090 3048 0850, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr sprawy: 5/WOMP-ZCLiP/2019 „na Termomodernizację budynku Przychodni Rehabilitacji Leczniczej i Zawodowej Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy – Zachodniopomorskiego Centrum Leczenia i Profilaktyki przy ul. Mikołaja Kopernika 18 w Szczecinie – etap III”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty cenowej sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierającego w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z kosztorysem ofertowym w formie szczegółowej wykonanym w oparciu o przedmiary kosztorysu inwestorskiego oraz oświadczenie na podstawie którego będzie można przyznać punkty w danym kryterium innym niż cena. UWAGA: Przedmiary, stanowiące integralną część Dokumentacji projektowo – kosztorysowej, mają charakter pomocniczy. Uzgodniona cena ofertowa jest ceną ryczałtową, obejmującą pełny zakres robót budowlanych określony w dokumentach wymienionych w Rozdziale III SIWZ z zastrzeżeniem, iż ryzyko prawidłowości ustalenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia należy do Wykonawcy. Oferowana cena winna uwzględniać wszelkie koszty jakie bezpośrednio lub pośrednio wynikają z opisu przedmiotu zamówienia, tj. Dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych. Cena powinna zawierać wszelkie upusty i rabaty. Jeżeli jakiekolwiek prace lub koszty prac nie zostały ujęte w przedmiarach ich wartość należy uwzględnić w wyliczonej cenie poprzez dodanie odpowiedniej pozycji lub odpowiednie zwiększenie wartości pozycji). 2) Wykonawca bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach