Powiat Świecki ogłasza przetarg
- Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
- Data zamieszczenia: 2014-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
REGON: 09235097800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku przy ul. Hallera 9 w Świeciu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku przy ul. Hallera 9 w Świeciu. Termomodernizacja budynku przy ul. Hallera 9 w Świeciu obejmuje następujący zakres robót budowlanych: 1) wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki (na części dachu przełożenie dachówki ceramicznej karpiówki), 2) ocieplenie dachu parterowych przybudówek, 3) ocieplenie dachu w części piętra III, 4) ocieplenie stropu nad III piętrem, 5) ocieplenie klatek schodowych w obrębie kondygnacji poddasza nieużytkowego, 6) osuszenie ścian piwnicznych wraz z pracami towarzyszącymi, 7) montaż rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, 8) montaż instalacji odgromowej, 9) wykonanie opaski żwirowej wokół budynku, 10) wymiana przewodów poziomych centralnego ogrzewania w piwnicy oraz montaż grzejnika (w pomieszczeniu nr 5.3 III piętro), 11) w istniejącym węźle cieplnym podział zładu na trzy obiegi z montażem pomp obiegowych, 12) wykonanie przekładek pomiędzy rurą stalową a miedzianą z przewodów PE, 13) wykonanie instalacji elektrycznych w pomieszczeniu węzła cieplnego, z tym, że Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na dwa etapy robót. W zakres I etapu robót wchodzi: 1) wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki (na części dachu przełożenie dachówki ceramicznej karpiówki), 2) ocieplenie dachu parterowych przybudówek, 3) ocieplenie dachu w części piętra III, 4) ocieplenie stropu nad III piętrem, 5) ocieplenie klatek schodowych w obrębie kondygnacji poddasza nieużytkowego, 6) montaż rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, 7) montaż instalacji odgromowej. Wykonawca za wykonanie I etapu robót wystawi jedną fakturę częściową. W zakres II etapu robót wchodzi: 1) osuszenie ścian piwnicznych wraz z pracami towarzyszącymi, 2) wykonanie opaski żwirowej wokół budynku, 3) wymiana przewodów poziomych centralnego ogrzewania w piwnicy oraz montaż grzejnika (w pomieszczeniu nr 5.3 III piętro), 4) w istniejącym węźle cieplnym podział zładu na trzy obiegi z montażem pomp obiegowych, 5) wykonanie przekładek pomiędzy rurą stalową a miedzianą z przewodów PE, 6) wykonanie instalacji elektrycznych w pomieszczeniu węzła cieplnego. Wykonawca za wykonanie II etapu robót wystawi fakturę końcową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, w tym projekty budowlane i wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią integralną część SIWZ, z tym że Zamawiający podkreśla, iż dołączone do SIWZ przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, wykonanego zgodnie z dokumentacją projektową (projekty budowlane i wykonawcze) oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną oraz do usunięcia wszystkich wad występujących w tym przedmiocie, w okresie rękojmi za wady fizyczne oraz gwarancji jakości. Zastosowane w toku robót materiały (wyroby budowlane) powinny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Po zakończeniu robót Wykonawca wraz z dokumentacją powykonawczą przedstawi Zamawiającemu zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi wprowadzenie ich do obrotu. Wykonawca wykona również wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie te prace Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty. W ramach prac towarzyszących Wykonawca zobowiązany będzie także do odpowiedniego zabezpieczenia wyposażenia mieszczącego się w pomieszczeniach, w których wykonywane będą roboty. Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy marek (firm), znaków handlowych, wyrobów budowlanych, typów, technologii, pochodzenia lub produkcji, należy traktować w myśl art. 29 ust. 3 upzp, jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych, równoważnych rozwiązań, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego lub nie gorszego od określonego w dokumentacji przetargowej. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Termin gwarancji wynosi minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. Zamawiający proponuje dokonanie wizji lokalnej budynku przed przystąpieniem do przygotowania oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w tym postępowaniu). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ a stanem faktycznym, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w taki sposób, by nie wystąpiły żadne uszkodzenia istniejących elementów budynku, w tym infrastruktury technicznej, w szczególności okablowania strukturalnego. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych elementów i infrastruktury Wykonawca zobowiązany będzie do ich naprawy lub odtworzenia. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym harmonogram prowadzenia prac. Uzgodniony harmonogram prowadzenia prac Wykonawca przekazuje Zamawiającemu i musi on uwzględniać jak najmniejszą uciążliwość dla normalnej pracy Urzędu. Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac poza godzinami pracy Urzędu od poniedziałku do piątku (w godzinach 7.00 - 20.00) oraz w soboty (w godzinach 7.00 - 20.00). Przedmiotem projektu realizowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013 - Oś priorytetowa 2 - Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska (Działanie 2.3 Rozwój infrastruktury w zakresie ochrony powietrza) jest Termomodernizacja budynku przy ul. Hallera 9 w Świeciu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontu konserwatorskiego drzwi wejściowych do budynku mieszkalnego przy ul. Klonowica 19
Dodano: 2016-07-26 - Adaptacja istniejącego budynku komunalnego na budynek socjalny funkcji mieszkalnej wielorodzinnej w Kłokocku gm. Lipno
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej w budynku mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Bydgoska 60/Klonowica 19
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana pokrycia dachu z dachówki karpiówki w budynku mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Batorego 38.
Dodano: 2016-07-21 - Remont sal wykładowych nr V i VI oraz malowanie konstrukcji nad aulą wraz z robotami towarzyszącymi na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania przy ul. Gagarina 13a w Toruniu
Dodano: 2016-07-04 - Roboty remontowe zabytkowych obiektów budowlanych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-01 - Remont elewacji ceglanej, skrzydła północnego Zamku Pokrzyżackiego na działace nr 2324/2 w obrębie ewidencyjnym Świecie
Dodano: 2016-06-30 - Adaptacja części pomieszczeń szkolnych na przedszkole w Krzywosądzy
Dodano: 2016-06-23 - Remont pionu kuchennego w Hotelu Asystenckim nr 1 oraz czterech segmentów mieszkalnych i układu samoczynnego załączania rezerwy w Hotelu Asystenckim nr 2
Dodano: 2016-06-23 - EZP.272.6.2016
Dodano: 2016-06-20