Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku przy ul. Hallera 9 w Świeciu

Powiat Świecki ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
  • Data zamieszczenia: 2014-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
    ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
    REGON: 09235097800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku przy ul. Hallera 9 w Świeciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku przy ul. Hallera 9 w Świeciu. Termomodernizacja budynku przy ul. Hallera 9 w Świeciu obejmuje następujący zakres robót budowlanych: 1) ocieplenie dachu parterowych przybudówek, 2) ocieplenie dachu w części piętra III, 3) ocieplenie stropu nad III piętrem, 4) ocieplenie klatek schodowych w obrębie kondygnacji poddasza nieużytkowego, 5) osuszenie ścian piwnicznych wraz z pracami towarzyszącymi, 6) montaż rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, 7) montaż instalacji odgromowej, 8) wykonanie opaski żwirowej wokół budynku, 9) wymiana przewodów poziomych centralnego ogrzewania w piwnicy oraz montaż grzejnika (w pomieszczeniu nr 5.3 III piętro), 10) w istniejącym węźle cieplnym podział zładu na trzy obiegi z montażem pomp obiegowych, 11) wykonanie przekładek pomiędzy rurą stalową a miedzianą z przewodów PE, 12) wykonanie instalacji elektrycznych w pomieszczeniu węzła cieplnego, z tym, że Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na dwa etapy robót. W zakres I etapu robót wchodzi: 1) ocieplenie dachu parterowych przybudówek, 2) ocieplenie dachu w części piętra III, 3) ocieplenie stropu nad III piętrem, 4) ocieplenie klatek schodowych w obrębie kondygnacji poddasza nieużytkowego, 5) montaż rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, 6) montaż instalacji odgromowej. Wykonawca za wykonanie I etapu robót wystawi jedną fakturę częściową. W zakres II etapu robót wchodzi: 1) osuszenie ścian piwnicznych wraz z pracami towarzyszącymi, 2) wykonanie opaski żwirowej wokół budynku, 3) wymiana przewodów poziomych centralnego ogrzewania w piwnicy oraz montaż grzejnika (w pomieszczeniu nr 5.3 III piętro), 4) w istniejącym węźle cieplnym podział zładu na trzy obiegi z montażem pomp obiegowych, 5) wykonanie przekładek pomiędzy rurą stalową a miedzianą z przewodów PE, 6) wykonanie instalacji elektrycznych w pomieszczeniu węzła cieplnego. Wykonawca za wykonanie II etapu robót wystawi fakturę końcową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, w tym projekty budowlane i wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią integralną część SIWZ, z tym że Zamawiający podkreśla, iż dołączone do SIWZ przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, wykonanego zgodnie z dokumentacją projektową (projekty budowlane i wykonawcze) oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną oraz do usunięcia wszystkich wad występujących w tym przedmiocie, w okresie rękojmi za wady fizyczne oraz gwarancji jakości. Zastosowane w toku robót materiały (wyroby budowlane) powinny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Po zakończeniu robót Wykonawca wraz z dokumentacją powykonawczą przedstawi Zamawiającemu zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi wprowadzenie ich do obrotu. Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie te prace Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty. Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy marek (firm), znaków handlowych, wyrobów budowlanych, typów, technologii, pochodzenia lub produkcji, należy traktować w myśl art. 29 ust. 3 upzp, jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych, równoważnych rozwiązań, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego lub nie gorszego od określonego w dokumentacji przetargowej. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Termin gwarancji wynosi minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. Zamawiający proponuje dokonanie wizji lokalnej budynku przed przystąpieniem do przygotowania oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w tym postępowaniu). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ a stanem faktycznym, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w taki sposób, by nie wystąpiły żadne uszkodzenia istniejących elementów budynku, w tym infrastruktury technicznej. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych elementów i infrastruktury Wykonawca zobowiązany będzie do ich naprawy lub odtworzenia. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym harmonogram prowadzenia prac. Uzgodniony harmonogram prowadzenia prac Wykonawca przekazuje Zamawiającemu i musi on uwzględniać jak najmniejszą uciążliwość dla normalnej pracy Urzędu. Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac poza godzinami pracy Urzędu (w godzinach 7.00 - 20.00) oraz w soboty (w godzinach 7.00 - 20.00).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach