Gmina Ząbkowice Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748165300
- Data zamieszczenia: 2022-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ząbkowice Śląskie
ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
tel. 748165300
REGON: 890718461 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO NUMER 2 W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW OŚWIATOWYCH W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH ” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego numer 2 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynków oświatowych w Ząbkowicach Śląskich ”. Projekt „Termomodernizacja budynków oświatowych w Ząbkowicach Śląskich” jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlaneDodatkowe, pomocnicze kody CPV:45453100 - 8 Roboty renowacyjne45111100 - 9 Roboty rozbiórkowe45453000 - 7 Roboty remontowe45262100 - 2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań45410000 - 4 Tynkowanie45443000 - 4 Roboty elewacyjne45452000 - 0 Zewnętrzne czyszczenie budynków45450000 - 6 Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe45311200 - 2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych45311100 - 1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego45317300 - 5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych45321000 - 3 Izolacja cieplna45261215 - 4 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 39715210 - 2 Urządzenia centralnego ogrzewania 3. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu budynku przy ul. Krzywej 5 w Ząbkowicach Śląskich, znajdującego się w obszarze wpisanym do rejestru zabytków decyzją z dnia 24.08.1959 r. pod numerem A/5167/1292/Wł jako historyczny układ urbanistyczny Ząbkowic Śląskich w zakresie zbicia zdegradowanych partii tynków w tym wtórnych wypraw cementowych elewacji wraz z ich uzupełnieniem przy użyciu tynków renowacyjnych wraz z malowaniem elewacji od strony ul. Krzywej, Szkolnej oraz Ciasnej, konserwacji i uzupełnienia detalu architektonicznego, wykonania okładziny cokołu z płyt piaskowcowych, wymiany istniejącego pokrycia dachu na nowe wykonane z dachówki ceramicznej karpiówki w kolorze ceglastym wraz z orynnowaniem, wymiany stolarki okiennej oraz drzwiowej, montażu paneli fotowoltaicznych na dachu płaskim w obrębie skrzydła budynku od strony ul. Ciasnej, docieplenie ścian zewnętrznych od strony dziedzińca, docieplenie podłogi stropów strychu oraz ścian wewnętrznych, docieplenie dachu, wymianę instalacji centralnego ogrzewania bez wymiany kotła gazowego.Lokalizacja inwestycji:Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Ząbkowice Śląskie przy ul. Krzywej 5, Gmina Ząbkowice Śląskie, powiat ząbkowicki, województwo dolnośląskie. Stan istniejący:Przeprowadzenie termomodernizacji budynku oraz prac remontowych jest niezbędne. Wymiana pokrycia dachowego, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz docieplenie budynku, a także wykonanie tynków renowacyjnych jest konieczne. Przedmiotowe prace budowlane zabezpieczą obiekt przed jego dalszą degradacją oraz w znacznym stopniu obniżą koszty utrzymania obiektu. Zakres przewidzianych robót:Wykonanie remontu budynku przy ul. Krzywej 5 w Ząbkowicach Śląskich, znajdującego się w obszarze wpisanym do rejestru zabytków decyzją z dnia 24.08.1959 r. pod numerem A/5167/1292/Wł jako historyczny układ urbanistyczny Ząbkowic Śląskich w zakresie:a) Zbicia zdegradowanych partii tynków w tym wtórnych wypraw cementowych elewacji wraz z ich uzupełnieniem przy użyciu tynków renowacyjnych wraz z malowaniem elewacji od strony ul. Krzywej, Szkolnej oraz Ciasnej.b) Konserwacji i uzupełnienia detalu architektonicznego, wykonania okładziny cokołu z płyt piaskowcowych.c) Wymiany istniejącego pokrycia dachu na nowe wykonane z dachówki ceramicznej karpiówki w kolorze ceglastym wraz z orynnowaniem.d) Wymiany stolarki okiennej oraz drzwiowej.e) Montażu paneli fotowoltaicznych na dachu płaskim w obrębie skrzydła budynku od strony ul. Ciasnej.f) Docieplenie ścian zewnętrznych od strony dziedzińca.g) Docieplenie podłogi stropów strychu oraz ścian wewnętrznych, docieplenie dachu.h) Wymianę instalacji centralnego ogrzewania bez wymiany kotła gazowego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:• Projekcie budowlanym.• STWIORB.• Pomocniczym przedmiarze robót.Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo – finansowy, przedstawiając planowane wykonanie robót z podziałem na ich etapy i finansowanie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo – finansowym musi być rozbity na elementy robót, czas realizacji oraz koszty finansowe.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy (trzy letni). Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty stanowi jedno z kryterium negocjacji. 6. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik do zaproszenia. 7. EWENTUALNIE występujące, bądź podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje/-ą produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w takich sytuacjach rozwiązania równoważne pod warunkiem ŁĄCZNEGO spełnienia następujących kryteriów oceny równoważności: a) Dochowania tego samego poziomu kryteriów jakościowych tj. tego samego poziomu technicznego, technologicznego, wydajnościowego, funkcjonalnego założonego w dokumentacji. Wszystkie podane w dokumentacji ewentualne: nazwy własne, marki handlowe, znaki towarowe, patenty lub inne elementy wskazujące pochodzenie, źródła pochodzenia, szczególne procesy, które wskazują na dany, konkretny produkt, materiał, wyrób, wyrób budowlany, urządzenie lub usługę, zostały użyte przez Zamawiającego w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych tj. technicznych, technologicznych, wydajnościowych, funkcjonalnych. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi wymienione w dokumentacji mogą być zastąpione produktami, materiałami, wyrobami, wyrobami budowlanymi, urządzeniami lub usługami równoważnymi. Poprzez pojęcie: produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi równoważne należy rozumieć produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi gwarantujące realizację zamówienia zgodnie z dokumentacją merytoryczną (np. projektową) postępowania oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych, wydajnościowych, funkcjonalnych nie gorszych od założonych w dokumentacji;b) Spełnienia wymogu kryterium legalności: równoważne produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem (np. m.in. z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane – tj. z dnia 2 grudnia 2021 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.). Wykonawca, który zaoferuje produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z zaproszenia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp., który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów, materiałów, wyrobów, wyrobów budowlanych, urządzeń lub usług z wymaganiami określonymi w SWZ. Wykonawca zobowiązany jest wskazać i udokumentować równoważność na etapie składnia oferty zawierającej produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi równoważne. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi wraz z ofertą. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia o opinię na temat oferowanych produktów, materiałów, wyrobów, wyrobów budowlanych, urządzeń lub usług. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu produktów, materiałów, wyrobów, wyrobów budowlanych, urządzeń lub usług równoważnych, albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Czarny Bór.
Dodano: 2024-03-26 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Rewitalizacja linii kolejowej nr 318 relacji Srebrna Góra-Bielawa Zachodnia od km 28,295 do km 24,300. CPV 45000000-7.
Dodano: 2024-03-22 - Budowa świetlicy wiejskiej w Proszkowicach
Dodano: 2024-03-22 - „Wykonanie robót budowlanych (rozbiórek) i prac ogrodniczych na terenie zieleni przy ul. Kajdasza we Wrocławiu” realizowanych w ramach zad. nr 358 WBO edycji 2022 oraz zad. nr 260 WBO edycji 2023.
Dodano: 2024-03-22 - Budowa Inkubatora Przetwórstwa w Podgórzynie
Dodano: 2024-03-22 - SZP/242-057/2024_Adaptacja instalacji w bud. A9 PWr. zlokalizowanym przy ul. Norwida 1/3 we Wrocławiu pod potrzeby montażu aparatury badawczej Wydziału Chemicznego w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2024-03-22 - Przebudowa drogi gminnej nr 115161D - ul. 1 Maja w Mysłakowicach
Dodano: 2024-03-21 - 24.2024 Sukcesywne wykonywanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.
Dodano: 2024-03-20 - Przebudowa ul. Kłodzkiej w Polanicy - Zdroju
Dodano: 2024-03-19 - „PRZEBUDOWA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ”
Dodano: 2024-03-19