Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego Nr 9 zlokalizowanego przy ul. Wojska Polskiego 53 w Wałczu

Gmina Miejska ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, Plac Wolności 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2584471 w. 46 , fax. 067 2582618
  • Data zamieszczenia: 2010-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska
    Plac Wolności 1 1
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 067 2584471 w. 46, fax. 067 2582618
    REGON: 00052712100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego Nr 9 zlokalizowanego przy ul. Wojska Polskiego 53 w Wałczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace termomodernizacyjne przy budynku Przedszkola Publicznego Nr 9 zlokalizowanego przy ul. Wojska Polskiego 53 w Wałczu. Budynek dwu kondygnacyjny z dachem płaskim wentylowanym, częściowo podpiwniczony. Termomodernizacji podlega cały budynek i jego wszystkie części. Prace przy termomodernizacji obiektu polegać będą na wykonaniu następującego zakresu robót: 1) docieplenie stropodachu, 2) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 3) docieplenie ścian fundamentowych i ścian zewnętrznych wraz z ich wykończeniem i malowaniem, 4) roboty towarzyszące wynikające z prowadzenia robót termomodernizacyjnych, 5) wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku. 3.1 Opis robót termomodernizacji obiektu: 3.1.1. Ściany piwnic i ściany fundamentowe. Ściany piwnic należy ocieplić metodą Bezspoinowego Systemu Ociepleń z zewnątrz styropianem z polistyrenu ekspandowanego gr.15 cm lub styropianem ekstradowanym. Ocieplenie wykonać z dwiema warstwami systemowej siatki z włókna szklanego. Pod warstwą styropianu z polistyrenu ekspandowanego na wysokości ścian fundamentowych należy uzupełnić brakującą izolację przeciwwilgociową. Ocieplenie należy wykonać do poziomu górnej części ław fundamentowych. 3.1.2. Cokół. Cokół wokół budynku i części podziemne należy ocieplić metodą Bezspoinowego Systemu Ociepleń z zewnątrz styropianem z polistyrenu ekspandowanego gr.15 cm lub styropianem ekstradowanym. Uzupełnić ubytki izolacji przeciwwilgociowej. 3.1.3. Docieplenie ścian zewnętrznych. Przed wykonaniem prac termomodernizacyjnych należy dokonać rozbiórki starego docieplenia wykonanego z płyt wiórowo - azbestowych, demontaż elementów elewacji tj. instalacja odgromowa, orynnowanie, parapety. Ściany należy ocieplić metodą Bezspoinowego Systemu Ociepleń z zewnątrz styropianem gr.15 cm EPS EN. Ocieplenie wykonać należy z dwiema warstwami systemowej siatki z włókna szklanego do poziomu górnej części ław fundamentowych. Docieplić również daszek nad wiatrołapem. Zdemontowane elementy elewacji ( oświetlenie zewnętrzne, instalacja odgromowa ) należy zamontować lub wykonać na nowo po wykonaniu prac docieleniowych. 3.1.4. Stropodach budynku głównego. Przed przystąpieniem do prac ociepleniowych należy istniejącą powierzchnią stropodachów przygotować, a mianowicie: 1) zdjąć istniejącą instalację piorunochronną, 2) zdjąć istniejące obróbki blacharskie (pasy nadrynnowe, pasy podrynnowe, obróbki kominów, obróbki attyk itp., rynny, rury spustowe), 3) usunąć z istniejącego podłoża papowego wszelkie nierówności powierzchni (parcele powietrzne itp.) poprzez ścięcie i zagruntowanie bezrozpuszczalnikowym preparatem impregnującym Po wykonaniu prac przygotowawczych należy wykonać docieplenie stropodachu układając styropapę gr. 20 cm ze styropianu FS 20. Na stropodachu należy zapewnić wlot powietrza poprzez pozostawienie istniejących szczelin w ścianach i przekrycie ich kratkami z blachy nierdzewnej ocynkowanej. 3.1.5. Obróbki blacharskie Na całym obiekcie należy istniejące obróbki blacharskie zdemontować i ponownie zamontować. Przyjąć do wymiany 100 % parapetów, rur spustowych i rynien na stalowe ocynkowane z blachy gr. 0,55 mm. Obróbki blacharskie attyk, gzymsów itp. oraz parapety należy wykonać z blachy stalowej powlekanej gr.0,55 mm wg kolorystyki elewacji. Parapety zewnętrzne należy wykonać z systemowym zakończeniem kształtką plastikową. Przewidziane są one do montażu z nowymi oknami PCV po wykonaniu robót docieplających. Kolor wg kolorystyki elewacji . W trakcie prac należy uwzględnić warstwę wyrównawczą z zaprawy cementowej pod parapety zewnętrzne średnio 3 cm grubości na całej długości. Parapety należy odsunąć od płaszczyzny ściany o min.4 cm i wykonać ze spadkiem w kierunku od lica ściany min. 0,5 %. Przyjęto system rynnowy z blachy ocynkowanej gr.0,55 mm. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia przekrojów rynien i rur spustowych 3.1.6.Stolarka okienna i drzwiowa. 3.1.6.1 Okna. Okna w ilości wg zestawień stolarki okiennej i drzwiowej wymienić na nowe okna z PVC-U. Stolarka okienna indywidualna wg wymiarów opisanych w dokumentacji projektowej. Wymagania: a) kolor stolarki okiennej biały RAL9010, b) kształtowniki z nieplastyfikowanego polichlorku winylu w kolorze białym sześcio komorowe, c) szklenie-szkło niskoemisyjne zespolone jednokomorowe 4+4:16 o wartości współczynnika przenikania ciepła U = 1,1 W:( m?K) w środkowej części szyby zespolonej ( bez uwzględniania mostków cieplnych) 3.1.7.2 Drzwi wejściowe do budynku. Wymagania : a) z profili aluminiowych w systemie ciepłym o wartości współczynnika przenikania ciepła U = 1,4 W:( m?K) b) drzwi wyposażyć we wkładki bębenkowe spełniające wymagania PN 1303:2000 Okucia budowlane, c) drzwi wyposażyć w samozamykacz górny, d) część przeszklona winna być wykonana ze szkła bezpiecznego typu B spełniającego wymagania PN-EN-IISO 12543 1-6 oraz posiadającego klasę wytrzymałości na uderzenie wahadłem wg PN-EN 12600, e) przed drzwiami wejściowymi zamontować kratkę wycierową i skrobaczkę do obuwia UWAGA : Celowym jest aby Wykonawca wykonał własne szczegółowe pomiary otworów, w których mocowana będzie ww. stolarka i ślusarka z uwzględnieniem charakterystyki nowych profili, mocowania i innych cech stolarki. W związku z pracami przy ocieplaniu płaszczyzn bezpośrednio przy stolarce należy zwrócić uwagę na konieczność ukrycia części stolarki za warstwą ocieplenia. 3.1.8. Opaski i chodniki z betonu lub kostki betonowej bądź płyt chodnikowych: Tam gdzie jest to konieczne, istniejące opaski lub części chodnika przy ścianie budynku (wykonane obecnie z betonu lub kostki betonowej bądź płyt chodnikowych) należy naprawić. W miejscach, w których obecnie nie występują opaski należy je wykonać z betonu B15 z zastosowaniem spadku 1,5 % w kierunku od budynku. Szerokość opaski 50cm. 3.1.9. Instalacja CO. W zakres zamówienia wchodzi remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku głównym i salach gimnastycznych obejmujący wymianę instalacji istniejącej. Instalacja zasilana będzie z istniejącego węzła cieplnego. Zakres rzeczowy robót do wykonania obejmuje : 1) demontaż instalacji istniejącej, 2) montaż przewodów rozprowadzających i izolacja termiczna przewodów, 3) montaż grzejników z zaworami termostatycznymi, 4) napełnienie instalacji wodą i próby szczelności. Jako elementy grzejne przyjęto : a) grzejniki płytowe np. typu VNH-CosmoNova, b) instalację rurową wykonać z rur stalowych czarnych ze szwem spawanych. Po wykonaniu instalacji rurowej przewody po oczyszczeniu pomalować farbami odpornymi na wysoka temperaturę. Przewody w piwnicach izolować tulejami z pianki poliuretanowej w izolacji przeciwwilgociowej. UWAGA Grzejniki w salach dziecięcych i innych ponownie obudować (przy doborze grzejników przewidziano odpowiednią rezerwę powierzchni grzejnika). Wykonawca demontażu instalacji C.O. jest producentem odpadów w rozumieniu Ustawy o Odpadach - ponosi koszty wywozu złomu i jego utylizacji. UWAGA: Celowym jest aby Wykonawca wykonał własne szczegółowe pomiary otworów, w których mocowana będzie ww. stolarka i ślusarka z uwzględnieniem charakterystyki nowych profili, mocowania i innych cech stolarki. W związku z pracami przy ocieplaniu płaszczyzn bezpośrednio przy stolarce należy zwrócić uwagę na konieczność ukrycia części stolarki za warstwą ocieplenia. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 8.000 złotych słownie: osiem tysięcy złotych. 1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank : PKO S.A. O/Wałcz Nr rachunku : 38 1240 3712 1111 0000 4363 6633 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego Nr 9 zlokalizowanego przy ul. Wojska Polskiego 53 w Wałczu 1. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 2. Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 3. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 4. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) określenie przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 13. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia. 10. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 12. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, b) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył wymagane oświadczenia lub dokumenty, ale z treści ich nie wynika, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, c) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, d) jeżeli wykonawca był zobowiązany i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy, e) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach