Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Przedszkola przy ul. Podgórnej 49 w Milanówku

Przedszkole nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Fiderkiewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 758 35 92 , fax. 22 758 35 92
  • Data zamieszczenia: 2020-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole nr 1
    ul. Fiderkiewicza 43
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 22 758 35 92, fax. 22 758 35 92
    REGON: 13000346000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fiderkiewicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Przedszkola przy ul. Podgórnej 49 w Milanówku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest ocieplenie budynku przedszkola przy ul. Podgórnej 49 w Milanówku. Przed przystąpieniem do ocieplenia ścian należy usunąć tynk na cokole w obszarach, w których odspoił się od ściany (ściany należy umyć, odtłuścić i uzupełnić ubytki). Ocieplenie ścian izolacją termiczną – warstwą wełny mineralnej niepalnej. Izolację tę należy zabezpieczyć warstwa zbrojącą. W związku z dokonaniem termomodernizacji całego budynku, projektuje się nowy układ kolorystyczny. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiar, dalej w treści jako ,,Dokumentacja projektowa’’ – stanowiące łącznie załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dalej w treści jako ,,SIWZ’’. 3. Wykonawca nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonym przez Zamawiającego przedmiarze robót, który ma jedynie charakter pomocniczy, a jego treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Wykonawca korzystający wyłącznie z treści przedmiarów robi to na własne ryzyko, gdyż podstawą wyceny zamówienia jest dokumentacja projektowa i pozostałe dokumenty tworzące SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany zaplanować i wycenić wszystkie czynności niezbędne dla realizacji zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, uwzględniając przyjęte technologie i warunki wykonywania robót bez względu na to, czy czynności te (prace) są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. Wykonawca powinien wycenić w ofercie również wszelkie prace czasowe i pomocnicze niezbędne do wykonania zamówienia jak np. drogi dojazdowe, wytyczenia i inwentaryzacje geodezyjne, odtworzenie stanu istniejącego terenu, zabezpieczenie drzew itp. Zaleca się wykonanie wizji w terenie przed złożeniem oferty (dostęp do terenu nie jest ograniczony). Przyjmuje się, że zestawienie planowanych prac, na podstawie którego zostało ustalone wynagrodzenie sporządził Wykonawca. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej (o której mowa powyżej), pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, że minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji technicznej z zastrzeżeniem, że każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje projektanta, na podstawie których dokonał on stosownych obliczeń, rozmieszczenia itp., a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. 6. W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego powinno ono spełniać następujące warunki: 1) wszystkie urządzenia zastosowane w systemie równoważnym oraz system jako całość muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego, 2) na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek wykonać zamiennie obliczenia dokumentujące uzyskanie nie gorszych efektów niż w rozwiązaniu projektowym, 3) co najmniej 2 tygodnie przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wykonaną przez uprawnionych projektantów dokumentację projektową o stopniu szczegółowości nie mniejszym niż dokumentacja projektowa załączona do SIWZ. 7. W przypadku, określonym w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, kiedy opisując przedmiot zamówienia Zamawiający odniósł się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ustawie Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 8. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował rozwiązania równoważne do określonych w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie rozwiązania równoważnego. 9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi lub roboty budowlane, w tym rozwiązania/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (karta materiałowa itp.) wystawionych lub publikowanych przez producenta danego materiału. W takiej sytuacji na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów stwierdzających, że proponowane materiały równoważne nie są gorsze od materiałów podanych w projekcie oraz uzyskanie zgody Zamawiającego na ich wprowadzenie. 10. Wymagania dotyczące stosunku pracy 1) Zamawiający określa wymóg zatrudnienia na umowę o pracę pracowników wykonujących pracę fizyczną tj.: wszelkie czynności, których rodzaj charakteryzuje przynależność do tzw. kosztów bezpośrednich; wymóg dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących pracę fizyczną (rozumianą jako wykonywanie czynności wymagających ruchu oraz wysiłku, w tym związanych z posługiwaniem się określonymi narzędziami lub urządzeniami; pojęcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynności administracyjno-biurowych), wymóg nie dotyczy w szczególności osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych, operatorów sprzętu na budowie. 2) Zamawiający – zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga aby na okoliczność powyższego Wykonawca (lub Podwykonawca) nie później niż przed zawarciem umowy z Zamawiającym przekazał Zamawiającemu: a) wykaz osób skierowanych do realizacji w/w czynności ze wskazaniem imienia i nazwiska danej osoby oraz wymiaru czasu pracy (pełen etat/część etatu). Osoby te muszą brać udział w realizacji zamówienia zarówno w dacie zawarcia umowy z Zamawiającym przy czym na każde ewentualne żądanie Zamawiającego (w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie krótszym niż 3 dni robocze), b) dowody (do wglądu) potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących wykonywania w/w czynności przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę i/albo. c) oświadczenie własne Wykonawcy (odpowiednio Wykonawcy wraz z Podwykonawcą, jeżeli dotyczy Podwykonawcy) o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących powyższe czynności powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte oświadczeniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu zatrudnienia oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 3) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zobowiązał Podwykonawców do zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy oraz do dokumentowania i przekładania stosownych dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli Podwykonawcy poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów np. w zawieranych między Stronami umowach. Wykonawca odpowiada za wykonanie tego obowiązku również w stosunku do Podwykonawców; 4) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dowodów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników w określonym charakterze, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego, lub nieprzedłożenie ich w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę; 5) Wszelkie szczegółowe warunki weryfikacji wypełnienia obowiązku określonego w ust. 10 jak również sankcje z tytułu jego niewypełnienia lub zaistnienia uchybień w jego realizacji precyzują zapisy Wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 Pzp złożone zostaje na zasadach określonych w rozdziale VIII ust. 7 SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 4. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” przez notariusza) winno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienia publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Wykonawcy - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, d) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę - Pełnomocnika. 5. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego wyłącznie z Wykonawcą - Pełnomocnikiem. 6. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 KC. 7. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach