Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 2 w Pleszewie”

Miasto i Gmina Pleszew ogłasza przetarg

  • Adres: 63300 Pleszew, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (062) 74 28 300 , fax. (062) 74 28 301
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Pleszew
    Rynek 1
    63300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. (062) 74 28 300, fax. (062) 74 28 301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pleszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 2 w Pleszewie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie pn. „Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 2 w Pleszewie” polegać będzie na: - ociepleniu ścian budynku styropianem gr. 12cm o współczynniku przenikania ciepła λ = 0,040 W/mK, - ociepleniu ścian cokołu styropianem ekstrudowanym gr. 12 cm o współczynniku przenikania ciepła λ = 0,040 W/mK, - ocieplenie stropodachu wentylowanego wełną mineralną granulowaną gr. 18 cm o współczynniku przenikania ciepła λ = 0,050 W/mK, metodą wdmuchiwania, - ociepleniu dachu nad wiatrołapem płytami styropianowymi PW11 gr. 18 cm laminowanymi jednostronnie papą o współczynniku przenikania ciepła λ = 0,040 W/mK. Warstwę wierzchnią wykonać z papy termozgrzewalnej modyfikowanej SBS o gr. 5,2 mm, - wymianie stolarki drzwiowej zewnętrznej PCV – 3 szt., drzwi pełne o U=1,5W/m2K - 1szt. i drzwi z profili PCV z przeszkleniem – szyba bezpieczna o U=1,5W/m2K 2 szt. oraz pozostałe prace takie jak: - skucie płytek z cokołów, - wykonanie nowych tynków z malowaniem elewacji, - demontaż i montaż rynien i rur spustowych, - wykonanie nowych opierzeń, - remont kominów - uzupełnienie tynków, przecieranie istniejących tynków, malowanie, - remont doświetlacza, - wymiana kratek wentylacyjnych, - adaptacja instalacji odgromowej, - adaptacja instalacji elektrycznej (oświetlanie zewnętrzne ) z wymianą opraw oświetleniowych zewnętrznych na energooszczędne, - montaż nowych podokienników z blachy tytanowo –cynkowej o gr. 0,7 mm, - demontaż i ponowny montaż opaski wokół budynku kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowo-cementowej z obramowaniami z obrzeżem 20x6cm, - demontaż i ponowny montaż „kolcy na gołębie” z murków ogniowych i parapetów, - roboty ślusarskie w tym: - skrócenie balustrady, oczyszczenie i malowanie elementów stalowych, - montaż uchwytów do flag z stali nierdzewnej – 2 szt. - montaż budek dla jeżyków potrójnych - 6 szt. - modernizacja instalacji grzewczej w następującym zakresie: modernizacja węzła ciepła, częściowa wymiana grzejników z rurowych na płytowe – 16 szt., uzupełnienie zaworów termostatycznych – 16 szt., przełożenie zaworów termostatycznych – 2 szt., montaż odpowietrzników pionów w ilości – 4 kpl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) informacja o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”; b) formularz cenowy wraz z kosztorysem ofertowym wydrukowanym w formie uproszczonej (załączniki nr 8 i 9 do SIWZ); c) kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał ewentualnej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia nie powinien być trwale połączony z ofertą); d) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach