Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 269 przy ul. Smoczej 22” w Warszawie – modernizacja węzła cieplnego w zakresie technologii, automatyki i robót elektrycznych oraz wymiana instalacji centralnego ogrzewania - sprawa nr 14/ZP/18.

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01003 Warszawa, Al. Solidarności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686 , fax. 224 435 600
  • Data zamieszczenia: 2018-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90
    01003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, fax. 224 435 600
    REGON: 1525966300161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 269 przy ul. Smoczej 22” w Warszawie – modernizacja węzła cieplnego w zakresie technologii, automatyki i robót elektrycznych oraz wymiana instalacji centralnego ogrzewania - sprawa nr 14/ZP/18.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Charakterystyka obiektu: Budynek przedszkola nr 269 zlokalizowany przy ul. Smoczej 22 w Warszawie wybudowany został jako dwukondygnacyjny całkowicie podpiwniczony. Budynek wzniesiono w technologii prefabrykowanej z typowych elementów wielkoblokowych z wylewanymi betonowymi ścianami fundamentowymi piwnic. Bryła budynku zwarta przyjmująca w rzucie kształt prostokąta. Na poziomie piwnic zlokalizowano szatnię, salę plastyczną, pomieszczenia gospodarcze oraz pomieszczenia techniczne w tym pomieszczenie węzła cieplnego. Na poziomie parteru zlokalizowano trzy sale dla poszczególnych grup wiekowych dzieci, sanitariaty, pomieszczenia socjalne oraz pomieszczenia biurowe. Na piętrze, zaadaptowano dwie sale dla grup wiekowych dzieci oraz salę gimnastyczną, a także pomieszczenia sanitarne, pomieszczenia socjalne i gospodarcze a także pomieszczenie biurowe. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja węzła cieplnego w zakresie technologii, automatyki i robót elektrycznych oraz wymiana instalacji centralnego ogrzewania w zakresie: 1) Demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania z grzejnikami. 2) Demontaż urządzeń węzła cieplnego. 3) Montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania z nowymi grzejnikami. 4) Montaż nowego wyposażenia węzła cieplnego dwufunkcyjnego. 5) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej do podłączenia węzła cieplnego. 6) Wykonanie pomiarów powykonawczych instalacji elektrycznej. 7) Uruchomienie całej instalacji centralnego ogrzewania. 8) Roboty budowlane poinstalacyjne: a) uzupełnienie brakujących tynków po przebiciach w ścianach związanych z wymianą instalacji c.o. b) pomalowanie miejsc naprawianych farbami emulsyjnymi. 9) Wywiezienie gruzu z demontażu. 3. Wytyczne dla Wykonawcy: Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być zgodna z wymogami Prawa Budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, obowiązującymi normami technicznymi. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób i warunki realizacji określają: 1) dokumentacja projektowa termomodernizacji budynku Przedszkola nr 269 przy ul. Smoczej 22 w Warszawie, wykonana przez Centrum Rzeczoznawstwa Budowlanego Sp. z o.o. ul. Obozowa 82A lok.19 , 01-434 Warszawa, stanowiąca Załącznik nr 10 do SIWZ w skład, której wchodzą niżej wymienione dokumenty: a) projekt budowlano-wykonawczy, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiar robót (mający charakter pomocniczy/informacyjny). UWAGA: w/w projekt budowlano-wykonawczy – lit. a) – obejmuje także inne roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku Przedszkola nr 269 przy ul. Smoczej 22 w Warszawie tj. wymianę instalacji ciepłej wody, wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej, remont łazienek. Roboty te nie są objęte niniejszym zamówieniem i nie będą wykonane w ramach tego zamówienia. Roboty te nie zostały uwzględnione w załączonym do SIWZ przedmiarze robót i nie należy tych robót uwzględniać przy wyliczeniu ceny oferty. 2) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności związane z wymianą instalacji centralnego ogrzewania były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami art. 22 §1 ustawy z dnia 26.06.1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). Szczegółowe wymagania dot. sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w dokumentacją projektową oraz obiektem wykonania przyszłych robót budowlanych. 7. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 293.071,45 zł. 8. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) przez cały okres trwania umowy, który obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową i deliktową. 9. Gwarancja i rękojmia: Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonywany przedmiot zamówienia oraz na wbudowane materiały na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji do 60 miesięcy. Okres gwarancji stanowi drugie kryterium oceny ofert – patrz Część XIII SIWZ. Okres rękojmi za wady fizyczne i prawne zgodnie z postanowieniami Kodeksu Cywilnego wynosi 5 lat od podpisania protokołu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta, sporządzona zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w Części X SIWZ, składa się z wypełnionego Formularza ofertowego o treści zgodnej z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełnionego Formularza „Doświadczenie personelu kluczowego”, stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Ponadto, do oferty należy dołączyć: a) Dokument (np. Pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej itp.) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych załączonych do oferty dokumentów. b) Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załączniki nr 2a) i 2b) do SIWZ) oraz musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności załączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, należy złożyć na piśmie w formie oryginału, a jego treść musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał w szczególności: - sposób wykorzystania zasobów przez Wykonawcę oraz zakres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego (w przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia), - okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - jakie prace wykona podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych, doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Uwaga! Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W/w oświadczenie powinno być złożone w oryginale (w formie pisemnej). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach