Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Powiatowego Zespołu Opieki Zdrowotnej położonego w Piotrkowie Trybunalskim, przy ul. Roosevelta 3, na działce ewidencyjnej Nr 24/2.

Powiat Piotrkowski ogłasza przetarg

  • Adres: 97300 Piotrków Trybunalski, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 732 88 00 , fax. 44 732 88 03
  • Data zamieszczenia: 2017-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Piotrkowski
    ul. Dąbrowskiego 7
    97300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 44 732 88 00, fax. 44 732 88 03
    REGON: 59064841600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Powiatowego Zespołu Opieki Zdrowotnej położonego w Piotrkowie Trybunalskim, przy ul. Roosevelta 3, na działce ewidencyjnej Nr 24/2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Powiatowego Zespołu Opieki Zdrowotnej położonego w Piotrkowie Trybunalskim, przy ul. Roosevelta 3, na działce ewidencyjnej Nr 24/2. 3.3 Projekt termomodernizacji obejmuje następujący zakres prac: 3.3.1 ocieplenie ścian budynku 3.3.2 wymianę stolarki okiennej 3.3.3 ocieplenie stropodachu wentylowanego 3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączonej dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz audycie energetycznym. 3.5 Dokumentacja projektowa została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl i stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 3.6 Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 3.7 Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakimi muszą odpowiadać „produkty”, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu „nierównoważności” zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji projektowej. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. 3.8 Wytyczne Zamawiającego dotyczące zakresu robót 3.8.1 Wszystkie elementy znajdujące się na ścianach zewnętrznych budynku (klimatyzatory itp.) powinny być zdemontowane, a po wykonaniu termomodernizacji ponownie zamontowane oraz skutecznie podłączone. W montażu uwzględnić grubość ocieplenia. 3.8.2 Na czas trwania robót, Wykonawca będzie odpowiedzialny za zabezpieczenie i prawidłowe przechowanie urządzeń podlegających ponownemu demontażowi. 3.8.3 Na każdym etapie realizacji inwestycji, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowników branżowych. 3.8.4 Kolor i wzór elewacji ścian zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonawca przed rozpoczęciem nakładania ostatecznej warstwy wykona próbki w celu akceptacji przez Zamawiającego. 3.8.5 Wykonawca na koniec realizacji inwestycji zobowiązany jest do przekazania wszystkich niezbędnych badań i protokołów. 3.8.6 Atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności itp. mają być opisane przez Wykonawcę w następujący sposób: materiał wbudowano przy inwestycji pn.: Termomodernizacja Budynku Powiatowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Roosevelta 3, dz. Nr ewid. 24/2, obręb 32, oraz podpisane przez kierownika budowy i potwierdzone przez Inspektora nadzoru. 3.8.7 Na 7 dni przed zakończeniem budowy. Wykonawca przekaże zamawiającemu komplet dokumentacji w 2 egzemplarzach. 3.8.8 W obiekcie będącym przedmiotem termomodernizacji znajduje się czynny Szpital wraz z oddziałem ratunkowym, wobec tego roboty budowlane należy tak prowadzić i odpowiednio je zabezpieczyć, aby zapewnić bezpieczne użytkowanie. 3.8.9 Wykonawca na czas prowadzonych robót zobowiązany jest zapewnić bezpieczne wejście. Wejście główne powinno być oznakowane. Pozostały teren wygrodzony i zabezpieczony przed wejściem postronnych osób. 3.8.10 Rusztowania od strony frontowej należy ustawić w sposób umożliwiający swobodny wjazd dla karetek. 3.8.11 Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym harmonogram wykonywanych prac i zakres ewentualnych uciążliwości. 3.8.12 Wykonawca jest zobowiązany do właściwego składowania materiałów budowlanych, zdemontowanych urządzeń i śmieci oraz wywozu odpadów powstających w trakcie realizacji robót. 3.8.13 Wykonawca zobowiązany będzie do uczestnictwa przynajmniej raz w tygodniu w naradzie roboczej wraz z kierownikiem budowy. 3.9 Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia stosownie do zapisów art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych 3.9.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących wszystkie roboty budowlane(czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy) – zarówno ogólnobudowlane jak i branżowe, niezbędne do wykonania w całości zamówienia (dotyczy: pracowników/robotników budowlanych, nie dotyczy: kierowników robót/budowy). Przed podpisaniem umowy wykonawca poda wartość lub procentową część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy. 3.9.2 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.9.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.11 czynności w trakcie realizacji zamówienia: •oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; •poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; •zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3.1.4 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3,9.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 1.000,00 zł brutto . Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 3.1.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium 9.1.1 Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 22.03.2017 r. do godz. 12:00 w wysokości 10.000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych 00/100). 9.1.2 Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BANK BGŻ BNP PARIBAS S.A. w Warszawie Oddział w Piotrkowie Tryb. nr rachunku: 66 2030 0045 1110 0000 0026 3630 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na: WYKONANIE ZADANIA PN.: Termomodernizacja budynku Powiatowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Piotrkowie Tryb. ul. Roosevelta 3. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 9.1.3 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 9.1.4 Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Wydziału Inwestycji, Mienia i Rozwoju Powiatu Starostwa Powiatowego/Ul. Sienkiewicza 16A do pokoju nr 318/ przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 9.1.5 Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 pkt 1 ust 7b. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 9.1.6 Zwrot wadium nastąpi na warunkach i w trybie przewidzianym w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach