Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Świeciu

Powiat Świecki ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
  • Data zamieszczenia: 2013-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
    ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
    REGON: 09235097800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Świeciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Świeciu, zlokalizowanego przy ul. Wojska Polskiego 195a, która została podzielona na trzy następujące zadania: 1) Zadanie nr 1: Termomodernizacja budynku Powiatowego Urzędu Pracy. 2) Zadanie nr 2: Remont parteru budynku PUP. 3) Zadanie nr 3: Przebudowa zajmowanej przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie części budynku PUP. Ad.1) Zadanie nr 1 Termomodernizacja budynku Powiatowego Urzędu Pracy polegać będzie w szczególności na wykonaniu następujących robót budowlanych: 1.modernizacja instalacji grzewczej, 2.modernizacja systemu przygotowania ciepłej wody, 3.docieplenie dachu budynku, 4.docieplenie ścian piwnicznych, 5.docieplenie posadzki na gruncie, 6.termomodernizacja wiatrołapu, 7.wymiana okien piwnicznych, 8.zabudowa wentylacji nawiewno - wywiewnej wraz z rekuperacją. Ad. 2) Zadanie nr 2: Remontu parteru budynku PUP 1 polegać będzie w szczególności na wykonaniu następujących robót budowlanych: 1.wykonanie remontu instalacji elektrycznej, 2.położenie tynku strukturalnego na ścianach korytarzu. Ad.3) Zadanie nr 3: Przebudowa zajmowanej przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie części budynku PUP polegać będzie w szczególności na wykonaniu następujących robót budowlanych: 1.budowa ścianek działowych wraz z osadzeniem stolarki drzwiowej, 2.montaż armatury w pomieszczeniu sanitarnym, 3.położenie tynku strukturalnego, 4.położenie wewnętrznej instalacji elektrycznej. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dane techniczne oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w Projektach: -branży ogólnobudowlanej; -branży elektrycznej; -branży sanitarnej -branży wodociągowej; -branży kanalizacyjnej oraz w zawartych w nich opisach technicznych, w przedmiarach robót i w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią Załączniki do niniejszej SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przekazania Zamawiającemu przedmiot zamówienia, wykonany zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz do usunięcia wszystkich wad występujących w tym przedmiocie, w okresie rękojmi za wady fizyczne oraz gwarancji jakości. 4.Zastosowane w toku robót materiały (wyroby budowlane) powinny posiadać dokumenty potwierdzające wprowadzenie ich do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Po zakończeniu robót Wykonawca wraz z dokumentacją powykonawczą przedstawi Zamawiającemu zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi wprowadzenie ich do obrotu. 5.Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie te prace Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty. 6.Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, należy traktować w myśl art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego lub nie gorszego od określonego w dokumentacji przetargowej. 7.Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty licząc od dnia odbioru końcowego. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. 8.Zamawiający proponuje dokonanie wizji lokalnej budynku przed przystąpieniem do przygotowania oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w tym postępowaniu). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej siwz a stanem faktycznym, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert. 9.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w taki sposób, by nie wystąpiły żadne uszkodzenia istniejących elementów budynku, w tym infrastruktury technicznej, w szczególności okablowania strukturalnego. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych elementów i infrastruktury wykonawca zobowiązany będzie do ich naprawy lub odtworzenia. 10.Wykonawca wykona również wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. W ramach prac towarzyszących Wykonawca zobowiązany będzie także do odpowiedniego zabezpieczenia wyposażenia mieszącego się w pomieszczeń, w których wykonywane będą prace. Wszystkie te prace Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach