Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku oświatowego w Gminie Nieporęt. Część A - Szkoła Podstawowa w Nieporęcie Część B – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wólce Radzymińskiej

Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta ogłasza przetarg

  • Adres: 05126 Nieporęt, Pl. Wolności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7670416, 7670442 , fax. 227 670 441
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta
    Pl. Wolności 1
    05126 Nieporęt, woj. mazowieckie
    tel. 022 7670416, 7670442, fax. 227 670 441
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku oświatowego w Gminie Nieporęt. Część A - Szkoła Podstawowa w Nieporęcie Część B – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wólce Radzymińskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Część A – Szkoła Podstawowa w Nieporęcie Zamówienie obejmuje modernizację budynku Szkoły Podstawowej w Nieporęcie w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej pn. „Projekt kotłowni gazowej”, „Projekt wymiany oświetlenia na LED wraz z doposażeniem w instalację fotowoltaiczną w Szkole Podstawowej”, „Projekt wykonawczy modernizacji instalacji centralnego ogrzewania w budynku szkoły przy ul. Dworcowej 9 w Nieporęcie” autorstwa KS-INSTAL Sp. z o.o. ul. Sucha 6 , 05-402 Otwock będącej załącznikiem do SIWZ i zawiera: a) Modernizację kotłowni z montażem instalacji paneli słonecznych, b) Modernizację oświetlenia z instalacją fotowoltaiczną, c) Modernizację instalacji centralnego ogrzewania 2. Część B – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wólce Radzymińskiej. Zamówienie obejmuje modernizację budynku Szkoły Podstawowej w Nieporęcie w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej pn. „Projekt kotłowni gazowej”, „Projekt instalacji fotowoltaicznej w Szkole Podstawowej” oraz etap III opisany w dokumentacji p.n. „Projekt wykonawczy modernizacji instalacji centralnego ogrzewania c.o. wod-kan, elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej w Wólce Radzymińskiej” w autorstwa KS-INSTAL Sp. z o.o. ul. Sucha 6 , 05-402 Otwock będącej załącznikiem do SIWZ i zawiera: a) modernizacja instalacji elektrycznej w salach lekcyjnych na I piętrze, b) malowanie ścian i sufitów w salach lekcyjnych na I piętrze, c) modernizację kotłowni z montażem instalacji paneli słonecznych, d) modernizację oświetlenia z instalacją fotowoltaiczną, 3. Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na: 1) sporządzeniu harmonogramu robót, 2) organizacji placu budowy, 3) zakończeniu modernizacji instalacji c.o. w salach lekcyjnych w trakcie wakacji, 4) zabezpieczenia mebli w trakcie prowadzenia robót, 5) uprzątnięciu pomieszczeń po zakończeniu modernizacji; 6) postępowaniu jako wytwórca odpadów z odpadami wytworzonymi w trakcie realizacji zamówienia; 7) wyznaczeniu kierownika projektu/koordynatora projektu odpowiedzialnego za prawidłową realizację zamówienia; 8) udzieleniu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty. 4. CPV: 45331100-7 instalowanie centralnego ogrzewania 45321000-3 izolacja cieplna 45333000-0 roboty instalacyjne gazowe 45311000-0 roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 09331200-0 słoneczne moduły fotoelektryczne 09332000-5 instalacje słoneczne 5. Jako zasadę przyjmuje się wymóg, iż w ofercie należy przyjąć stosowanie materiałów i urządzeń spełniających normy i parametry techniczne wyspecyfikowane w dokumentacji projektowej, równoważne lecz nie gorsze w zakresie parametrów technicznych i jakościowych od urządzeń lub materiałów wskazanych w tej dokumentacji. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa „Dokumentacja projektowa”, „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych” oraz „Przedmiar robót”, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wątpliwości, co do szczegółowego zakresu robót przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową. 7. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, z wyłączeniem osób wymienionych w cz. VI pkt 2 lit. c tiret trzecie SIWZ – kierownika budowy. 8. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 9. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, wykonawca zobowiązuje się przedłożyć dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. 10. Wymogi, o których mowa w ust. 8 i 9, dotyczą również podwykonawców. 11. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa w ust. 8-10 będą anonimizowane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) – część A, 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) – część B. 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 i 7 ustawy Pzp): 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O/Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002. Wskazane jest dołączenie kopii przelewu do oferty przetargowej. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminem składania ofert. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 – 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym: 1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) w warunkach, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, dowody na okoliczność, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich, w szczególności zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia informacje dotyczące podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu; b) informacje dotyczące podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia. c) formularz cenowy wykonany w formie kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą uproszczoną, stanowiący podstawę określenia ofertowej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego oraz bazę kosztowo - cenową (podstawę) dla wyceny ewentualnych robót zamiennych, z zastrzeżeniem że w formularzu cenowym musi być uwzględniony koszt wszystkich robót, materiałów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz w niniejszej specyfikacji

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach