Gmina Stary Sącz ogłasza przetarg
- Adres: 33-340 Stary Sącz, ul. Stefana Batorego 25
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 446 02 70 , fax. 18 446 02 73
- Data zamieszczenia: 2016-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Sącz
ul. Stefana Batorego 25 25
33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
tel. 18 446 02 70, fax. 18 446 02 73
REGON: 49189311500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stary.sacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Przysietnicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku remizy OSP w Przysietnicy w zakresie określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, projekcie budowlanym oraz STWiOR. Zakres robót obejmuje: docieplenie stropu ostatniej kondygnacji - wełna mineralna gr. 18 cm; docieplenie ścian pod okapem oraz blendami - styropian gr. 12 cm; docieplenie skosów dachowych, jaskółek - wełna mineralna gr. 18 cm; remont dachu; technologia kotłowni gazowej wraz z wykonaniem instalacji gazowej; wymianę stolarki okiennej i drzwiowej; okładziny ścian i posadzek, wykonanie posadzki przemysłowej żywicznej w garażu na wozy bojowe; remont instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz instalacji elektrycznej; malowanie ścian. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna, w tym projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót (Załączniki Nr 8.1, 8.2 i 8.3). Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a. Prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy w zakresie umożliwiającym użytkowanie tych obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem. b. Opracowanie planu zagospodarowania budowy i uzgodnienie go ze służbami Zamawiającego. Zorganizowanie placu budowy, w tym wykonanie dróg i komunikacji, ogrodzeń, instalacji, zabudowań prowizorycznych i wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania robót. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji robót budowlanych, opracować i uzgodnić plan organizacji ruchu oraz zapewnić dojazd do prywatnych obszarów położonych w pobliżu placu budowy. Wykonawca jest odpowiedzialny przed odpowiednimi służbami za użytkowanie dróg publicznych w związku z realizacją niniejszej umowy. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty i opłaty związane z zajęciem pasa drogowego w związku z realizowanymi przez niego robotami. c. Wykonywanie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Kierownik budowy przed rozpoczęciem robót budowlanych powinien opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zwany PLANEM BIOZ zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. Nr 120, poz. 1126 z późniejszymi zmianami) oraz przedstawić go Zamawiającemu oraz zapewnić jego stosowanie. d. Współpraca ze służbami Zamawiającego. e. Koordynacja prac realizowanych przez podwykonawców. Wykonawca może zlecić część robót do wykonania podwykonawcom. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania od Wykonawcy zmiany podwykonawcy, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z założeniami i przepisami. f. Przygotowanie obiektów i wymaganych dokumentów we wszystkich branżach łącznie z dokumentacją powykonawczą do dokonania odbioru przez Zamawiającego wraz z instrukcją eksploatacji i konserwacji wykonanych obiektów. g. Zgłaszanie obiektów i robót do odbioru. h. Zapewnienie kadry z wymaganymi uprawnieniami. i. Zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych. j. Utrzymanie porządku na placu budowy w czasie realizacji prac. k. Likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu robót, lecz nie później niż 14 dni od daty dokonania odbioru końcowego. W przypadku użycia w załącznikach do niniejszej SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach. Zamawiający wymaga udzielenia na roboty objęte przedmiotem zamówienia rękojmi na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. Niezależnie od powyższego Wykonawca udzieli co najmniej 60 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru przez Zamawiającego robót i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru robót. Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji przyszłego terenu budowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.stary.sacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie budynków Zespołów Szkół w Podlipiu i Laskach do obowiązujących wymogów w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2016-07-27 - Remont elewacji frontowej wraz z wymianą stolarki okiennej oraz drzwi do ogrodu w budynku Szkoły Muzycznej I i II stopnia przy ul. Józefińskiej 10-12 w Krakowie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Pałacu Przychockich w Wieliczce wraz ze zmianą sposobu użytkowania
Dodano: 2016-07-26 - Dostosowanie budynku zespołu Szkół w Krzykawie do obowiązujących wymogów w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2016-07-26 - Roboty budowlane w ramach inwestycji Budowa Pracowni rezonansu magnetycznego wraz z aparatem i jego wyposażeniem
Dodano: 2016-07-26 - Roboty remontowe w budynku W-2 (10-19) Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej ul. Warszawska 24 w Krakowie, w tym: - remont pomieszczenia węzła cieplnego - pom. nr 001 - piwnica, - remont pomieszczenia nr 030 - piwnica, - remont pomieszczenia nr 032 - piwnica, - remont toalet.
Dodano: 2016-07-25 - Przedmiotem zamówienia w ramach zadania Roboty budowlane - Remonty - 3 zadania: Remont instalacji p-poż, Wodociągi PE, Wygłuszenie ściany w poradni
Dodano: 2016-07-25 - Modernizacja klimatyzacji w pawilonie D-5 AGH al. Mickiewicza 30 w Krakowie. KC-zp.272-351/16
Dodano: 2016-07-22 - Termomodernizacja ścian budynku głównego w Powiatowych Zakładach Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu
Dodano: 2016-07-21 - Remont budynku Sądu Rejonowego w Myślenicach przy ul. Piłsudskiego 7 - etap II
Dodano: 2016-07-19