Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku o funkcjach usług oświaty, zdrowia i opieki społecznej w Głuchołazach w systemie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 092 100 , fax. 774 092 101
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
    Rynek 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 774 092 100, fax. 774 092 101
    REGON: 53141279200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku o funkcjach usług oświaty, zdrowia i opieki społecznej w Głuchołazach w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : a) termomodernizacja budynku o funkcjach usług oświaty, zdrowia i opieki społecznej, położonego przy Alei Jana Pawła II 9 w Głuchołazach (na dz. nr 1587) wraz z; - remontem ( modernizacją) systemu grzewczego w tym m.in wymiana grzejników , pionów montaż zaworów termostarycznych , wykonanie, zakup i montaż rozdzielaczy i zaworów regulacyjnych , wykonanie hermetyzacji i regulacji hydraulicznej całego układu instalacji centralnego ogrzewania. - ociepleniem ścian zewnętrznych, - ociepleniem ścian wewnętrznych, - ociepleniem ścian przy gruncie - ociepleniem stropu / nieogrzewane poddasze użytkowe i nieużytkowe / , -modernizacją systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej ( c.w.u) , -modernizacją ( wymiana ) stolarki okiennej i drzwiowej, - wprowadzeniem układu wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskaniem ciepła, - wykonaniem drenażu opaskowego wokół budynku oraz b) remont dachu / konstrukcja i poszycie - wymiana elementów konstrukcyjnych - wykonanie poszycia z membrany z nabiciem kontrłat i montażem łat - wymiana orynnowania / dach i rynny spustowe wraz z zabudowa kratek rewizyjnych oraz podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej / - wymiana blacharki - montaż płotków oraz stopni kominiarskich - wymiana wyłazów - remont przewodów kominowych murowanych - ocieplenie części dachu przylegającą do pomieszczenia użytkowego oraz osłonięcie od strony pomieszczenia paraizolacją i obudowanie podwójną płytą GKF (ognioodporną). c) wykonanie instalacji odgromowej instalacji odgromowej d) wymiana parapetów zewnętrznych - w systemie zaprojektuj i wybuduj. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie badań i analiz przedprojektowych, niezbędnych do zaprojektowania i realizacji inwestycji 2) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku o funkcjach usług oświaty, zdrowia i opieki społecznej, położonego przy Alei Jana Pawła II 9 w Głuchołazach (na dz. nr 1587 3) wykonanie dokumentacji projektowej remontu dachu 4) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia organowi administracji architektoniczno-budowlanej / jeśli będzie wymagane 6) wykonanie przedmiarów i kosztorysów, 7) Wykonanie ekspertyzy technicznej, zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, 8) sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej (przed wykonaniem robót termomodernizacyjnych obiektu i po wykonaniu robót), 9) porządzenie informacji dotyczącej zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 10) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień, zezwoleń i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, 11) wykonanie kompletnej dokumentacji w wersji, papierowej i elektronicznej (pdf, doc) - pendrive, 12) pełnienie nadzoru autorskiego, 13) wykonanie wszelkich robót budowlano-instalacyjnych oraz dostaw na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w oparciu o założenia Programów Funkcjonalno – Użytkowych (PFU) oraz Audytu energetycznego, dokumentacji powykonawczej zadania pn. „Przebudowa budynku byłej szkoły na Dom Dzienny „SENIOR+”, ekspertyzę techniczną dachu budynku o funkcji usług oświaty Zdrowia, opieki społecznej w Głuchołazach oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 14) wykonanie dokumentacji powykonawczej, 15) wykonanie wszelkich innych czynności, jakie okażą się niezbędne, podczas realizacji zadania, do wykonania obowiązków lub rezultatów wskazanych w pkt 1-13.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (Formularz Oferty - sporządzony na podstawie wzoru określonego w Części II SIWZ) dołącza się: 1)Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z treścią Załączników nr 1 i 2 do SIWZ; 2)Zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 11.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ; 3)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 4) kosztorys ofertowy uproszczony- poglądowy, przygotowany na podstawie załączonych przedmiarów; 5) zestawienie kosztów, przygotowane na podstawie załączonego wzoru. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5. ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ (wzór). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach