Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku nr 7 wraz z jego wygrodzeniem i wykonaniem miejsc postojowych na 10 pojazdów w kompleksie 255 Wojskowego Sądu Garnizonowego w Olsztynie - postępowanie nr 26/RB.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 10-170 Olsztyn, ul. Gietkowska 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5421600 , fax. 089 5421689
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Gietkowska 5
    10-170 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5421600, fax. 089 5421689
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziolsztyn.pow.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku nr 7 wraz z jego wygrodzeniem i wykonaniem miejsc postojowych na 10 pojazdów w kompleksie 255 Wojskowego Sądu Garnizonowego w Olsztynie - postępowanie nr 26/RB.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje: usunięcie słabo przylegających tynków, demontaż obróbek blacharskich, wyburzenie istniejącego ogrodzenia, uzupełnienie tynków, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, ocieplenie ścian piwnic, wyłożenie wejść do budynku płytkami elewacyjnymi, wykończenie ścian piwnic tynkiem mozaikowym, wykończenie ścian nadzienia tynkiem silikonowym metoda BSO, czyszczenie i lakierowanie drzwi zewnętrznych, wykonanie nowych obróbek blacharskich, montaż we wszystkich oknach, w górnej części ramy nawiewników sterowanych ręcznie, wymiana okien piwnic oraz studzienek okiennych na nowe okna PCV z montażem nowych systemowych oświetlaczy okiennych, ocieplenie stropodachu, ocieplenie dachów wykuszy, wymiana pokrycia papowego dachu na nowe, osiatkowanie wlotów wentylacji, wykonanie parkingu na 10 stanowisk, wykonanie drogi manewrowej, wykonanie chodnika z kostki betonowej, wykonanie ogrodzenia z siatki powlekanej, montaż nowych instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach wyszczególnionych w projekcie, przebudowa rur spustowych, demontaż istniejącej instalacji odgromowej i montaż nowej instalacji odgromowej, montaż instalacji połączeń technologicznych, montaż rozdzielnic elektrycznych, wykonanie badań i pomiarów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 420 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 40.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, -nie podlegają wykluczeniu na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2. ustawy Prawo zamówień publicznych, - zatrudnią do wykonania przedmiotu zamówienia pracowników posiadających aktualne zaświadczenie o niekaralności, - skierują do prac przy budynku nr 7 osoby posiadające aktualne zaświadczenie o niekaralności, - skierują do wykonania dokumentacji powykonawczej geodetę posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli Zastrzeżone
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnione oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczych, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Oświadczenie w przedmiocie wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, 4. Informację z banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zabezpieczenie środków finansowych powinno być nie mniejsze niż 30% wartości zamówienia, 5. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 6. Oświadczenie wykonawcy, że do dnia podpisania umowy dostarczy dokumenty określone w ustawie o odpadach związane z prowadzeniem robót budowlanych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziolsztyn.cso.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach