Przetargi.pl
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU NR 112 W M. PORĄBKA

Wójt Gminy Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 34-642 Dobra, Dobra
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 330 020 , fax. 18 3330020 wew. 200
  • Data zamieszczenia: 2018-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Dobra
    Dobra 233
    34-642 Dobra, woj. małopolskie
    tel. 183 330 020, fax. 18 3330020 wew. 200
    REGON: 49189218500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobra.pl, http://bip.malopolska.pl/ugdobra,

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU NR 112 W M. PORĄBKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku nr 112 w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Dobra zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. W szczególności zakres prac obejmuje: 1) zabezpieczenie terenu prac budowlanych i oznakowanie na czas budowy, 2) lokalne skucie starych tynków, wykonanie robót demontażowych i rozbiórkowych wraz z ich wywozem, i utylizacją, 3) wykonanie docieplenia ścian i ościeży styropianem gr 15 cm, 4) wymiana stolarki okienno-drzwiowej 5) wykonanie wyprawy elewacyjnej, 6) montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, 7) uzupełnieniu wewnętrznych i zewnętrznych tynków cem-wap, 8) malowanie tynków wewnętrznych po uzupełnieniach farbami emulsyjnymi, 9) ułożenie płytek gress na zewnętrznych wejściowych schodach, 10) wykonanie obróbek blacharskich, 11) ułożenie papy termozgrzewalnej nad pomieszczeniem składu opału, 12) demontaż i montaż instalacji odgromowej wraz z opomiarowaniem, 13) demontaż i montaż rur spustowych, 14) montaż i demontaż rusztowania, 15) inne roboty wykończeniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Przedmiar robót i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Cały wskazany zakres robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi Normami oraz technologią wykonania wskazaną przez producentów i dostawców zastosowanych materiałów oraz wyrobów budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (wzór załącznik nr 1 do siwz) 2. Kosztorys ofertowy uproszczony wg. przedmiaru. 3. Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ): - o korzystaniu przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich, - o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy). 5. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik Nr 4 do SIWZ – przykładowy wzór). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów na zasobach podmiotów trzecich o których mowa w pkt. 7.4. siwz, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Oświadczenia sporządzane na podstawie wzorów stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ powinny być złożone w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach