Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku MOSiR w Rypinie

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Rypinie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Sportowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 280 20 07, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Rypinie
    ul. Sportowa 41
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 280 20 07, , fax. -
    REGON: 32991200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mosir-rypin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku MOSiR w Rypinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Termomodernizacja budynku MOSiR w Rypinie”. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie m.in.: a) docieplenia stropodachu płytami „styropapy” z wymianą pokrycia z papy termozgrzewalnej w ilości około 170 m2 z obróbkami elementów dachu z papy termozgrzewalnej w ilości około 35 m2, b) wymiany obróbek blacharskich dachu w ilości około 50 m2 z wymianą orynnowania (rynny i rury spustowe) z blachy powlekanej i naprawami kominów wentylacyjnych, c) wymiany istniejącej stolarki okiennej PCV na nową stolarkę PCV w ilości około 54 m2 (30 szt.) zgodnie zestawieniem stolarki z przykuciem istniejących węgarków, naprawami ościeży wewnętrznych, d) montażu nakładek PCV na parapety wewnętrzne w ilości około 58 mb, e) demontaż istniejącej zewnętrznej stolarki drzwiowej (aluminiowa, stalowa, drewniana) w ilości około 16,0 m2 (5 szt.), montażu stolarki drzwiowej zewnętrznej aluminiowej w ilości około 8,0 m2 (4 szt.), f) montażu stolarki drzwiowej zewnętrznej stalowej w ilości 2,0 m2 (1 szt.), g) izolacji bitumicznej ścian fundamentowych (do poziomu około -0,65 m p.p.g.) w ilości około 31 m2 z naprawą tynków i pracami ziemnymi (wykop i zasypanie) w ilości około 34 m3, h) docieplenia ścian fundamentowych (poniżej terenu) płytami z polistyrenu ekstrudowanego XPS gr. 18 cm w ilości około 31 m2, i) docieplenia ścian cokołu płytami styropianowymi gr. 18 cm w ilości około 38 m2 z wyprawa z mieszanki mineralno – żywicznej, j) docieplenia ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą płytami styropianowymi gr. 20 cm w ilości około 240 m2, k) docieplenia ścian zewnętrznych metoda lekka mokrą płytami z wełny mineralnej gr. 20 cm w ilości około 60 m2, l) wyprawy elewacyjnej z tynku silikatowego w ilości około 200 m2, m) montażu okładzin z akrylowych paneli elewacyjnych imitujących okładzinę kamienną na części docieplonych ścian w ilości około 105 m2, n) montażu pionowych elementów elewacyjnych z belek drewna klejonego 12 x 12 cm w ilości 80,4 mb, o) rozbiórki elementów zabudowy schodów zewnętrznych (płyta zadaszenia, ścianki boczne z luksferów i bloczków betonowych) w ilości łącznie około 22 m2, p) rozbiórki elementów konstrukcji betonowych schodów zewnętrznych w ilości około 5 m3, q) schodów zewnętrznych betonowych na gruncie (3 szt.), w tym: - ścianki zewnętrzne żelbetowe o łącznej powierzchni około 16 m2, - nawierzchnia z kostki brukowej śrutowanej o łącznej powierzchni około 23 m2, r) daszków nad wejściami ze szkła hartowanego w ilości 2 szt., s) wymiany instalacji odgromowej – zwody poziome 70 mb., zwody pionowe 36 mb oraz uziomy pionowe 6 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych uzupełnione rysunkami elewacji, zestawieniem stolarki okiennej i drzwiowej, rysunkami szczegółowymi przebudowy schodów, które stanowią odpowiednio Załączniki Nr 10, Nr 2, Nr 13, Nr 14 i Nr 15 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 roku, poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BNP PARIBAS BANK POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA, numer konta 81 2030 0045 1110 0000 0246 5260. Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 10 listopada 2020 roku, do godziny 10:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 14.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa według wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ; 14.2. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 14.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 14.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2020 poz. 346 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 14.5. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 14.6 Dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 14.7 Kosztorys ofertowy – oryginał. Opisy pozycji kosztorysowych, ilości i jednostki miary muszą być zgodne z zapisami przedmiarów. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót – Załącznik Nr 10 do SIWZ – w układzie i kolejności pozycji zgodnie z przedmiarami. Poszczególne pozycje kosztorysu muszą zawierać cenę jednostkową netto z uwzględnieniem narzutów (do robocizny, materiałów i sprzętu). Oczekuje się aby wszystkie ceny w kosztorysie ofertowym podane były z dokładnością do 1 grosza. 14.8 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – oryginał – według wzoru – Załącznik nr 12 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach