Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Promiennej 7 w Żorach

Zarząd Budynków Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 44-240 Żory, Al. Wojska Polskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 356 464 , fax. 324 356 344
  • Data zamieszczenia: 2020-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Miejskich
    Al. Wojska Polskiego
    44-240 Żory, woj. śląskie
    tel. 324 356 464, fax. 324 356 344
    REGON: 27255211900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zbmzory.bip.net.pl/ menu przedmiotowe/Przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Promiennej 7 w Żorach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach prac należy wykonać docieplenie ścian zewnętrznych styropianem wraz z wykonaniem instalacji niskoprądowych (instalacja SAT/DVBT i monitoring) i odgromowych, oraz robotami towarzyszącymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Roboty ogólnobudowlane. Rozbiórka parapetów zewnętrznych i obróbek blacharskich, docieplenie ścian zewnętrznych styropianem EPS 0.038 W/m2K gr 14 cm, montaż nowych parapetów zewnętrznych i obróbek blacharskich, wykonanie tynków silikonowych, malowanie strefy klatek schodowych. 2. Instalacja SAT/DVBT Należy wykonać zbiorczą instalacje cyfrowej telewizji naziemnej (DVBT), oraz zbiorczą instalację telewizji satelitarnej (SAT). Przewody instalacyjne należy prowadzić po elewacji w styropianie w rurkach ochronnych niepalnych. Urządzenia rozdzielające i zasilające należy umieścić w pomieszczeniu wymiennika ciepła zlokalizowanym na parterze budynku. Wejście do lokali mieszkalnych należy wykonać poprzez indywidulane przewierty przez ścianę zewnętrzną. W każdym lokalu mieszkalnym należy zamontować gniazdo SAT/DVBT i uzyskać pisemne potwierdzenie lokatora. 3. Instalacja monitoringu Należy wykonać instalację monitoringu zewnętrznego wraz z rejestratorem obrazu. Przewody instalacyjne należy prowadzić po elewacji w styropianie w rurkach ochronnych niepalnych. Urządzenie rejestrujące należy umieścić w pomieszczeniu wymiennika ciepła zlokalizowanym na parterze budynku. Kamery należy montować na elewacji. Rozmieszczenie zgodnie z załącznikiem graficznym. 4. Instalacja odgromowa Należy wykonać nową instalację odgromową prowadzoną pod styropianem, oraz nową instalacje na ogniomurach na uchwytach systemowych klejonych. 5. Szczegółowy zakres robót z podziałem na poszczególne branże (rodzaje i ilości) określają dołączone: przedmiar robót i dokumentacja projektowa stanowiące załącznik do SIWZ. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia szczegółowo opisano w dokumentacji projektowej, oraz specyfikacjach wykonania i odbioru robót budowlanych, które wraz z przedmiarem stanowią podstawę do złożenia oferty. UWAGI DODATKOWE: 1. Wykonawca odpowiada za ochronę środowiska na placu budowy i w jego otoczeniu, podejmuje odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem spowodowanym jego środkami transportowymi. Po zakończeniu robót przywraca je do stanu pierwotnego. 2. Materiały potrzebne dla celów realizacji przedmiotowego zamówienia są w gestii Wykonawcy. Stosowane materiały powinny posiadać atesty oraz deklaracje zgodności. 3. Masy ziemne, gruz i odpady powstałe w trakcie robót przekazać odbiorcy odpadu posiadającemu zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2018r. poz. 21) lub wykorzystać we własnym zakresie zgodnie z posiadanym zezwoleniem na prowadzenie przetwarzania odpadów. Przekazanie odpadów należy udokumentować pisemnie. 4. Wykonawca wykona zasilania w energię elektryczną oraz wodę dla potrzeb placu budowy wg potrzeb oraz demontaż zasilania po zakończeniu inwestycji. 5. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji dane produktowe (atesty, certyfikaty, karty techniczne, świadectwa jakości, raporty/protokoły z badań, badania odporności ogniowej, wzory deklaracji zgodności itp.) dotyczące wbudowywanych wyrobów budowlanych na co najmniej 10 dni przed planowanym wbudowywaniem. Składane do akceptacji dane produktowe w postaci Karty Zatwierdzenia Materiałowego (wzór do ustalenia na etapie realizacji prac) muszą posiadać akceptację Projektanta Obiektu włącznie z projektantami branżowymi (Zamawiający wskaże które materiały muszą posiadać akceptację projektanta obiektu) stosownie do ich kompetencji. O obligatoryjnym przedstawieniu próbek do formalnej akceptacji projektantowi stanowi dokumentacja projektowa. 6. Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego do przekazania próbek materiałów podlegających zabudowie w terminie nie powodującym opóźnień w realizacji prac. Próbki materiałów przedstawione Zamawiającemu podlegają akceptacji. Jeżeli w dokumentacji przetargowej element przedmiotu zamówienia został wskazany poprzez znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces lub opisano element przedmiotu zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 i ust.3 ustawy pzp, ewentualne wskazania na takie elementy przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku oferowanie elementów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentacji przetargowej. Wykonawca jest zobowiązany wykazać w ofercie jakie elementy zostały zmienione i określić jakie elementy w ich miejsce proponuje. Ponadto winien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane rozwiązania są równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt – (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów), - w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązanie lub inny dokument, które należy dołączyć do oferty, ponadto winno wskazywać: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; - pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - oświadczenie Wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach