Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku komunalnego w miejscowości Pińczyce - ul. Śląska

Gmina i Miasto Koziegłowy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-350 Koziegłowy, Plac Moniuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 141 219 , fax. 343 141 219
  • Data zamieszczenia: 2019-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Koziegłowy
    Plac Moniuszki 14
    42-350 Koziegłowy, woj. śląskie
    tel. 343 141 219, fax. 343 141 219
    REGON: 15139850500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozieglowy.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku komunalnego w miejscowości Pińczyce - ul. Śląska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: Kompleksową termomodernizację budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Pińczycach, na działce 558 przy ul. Śląskiej 1, w którym zlokalizowane są mieszkania komunalne udostępniane na szczególnych warunkach. Obiekt zostanie poddany kompleksowej termomodernizacji w zakresie: a) Wykonania docieplenia ścian zewnętrznych – metodą „lekką” mokrą na pokryciu zewnętrznej powierzchni ścian bezspoinową powłoką złożoną z następują cych warstw: - izolacja termiczna ze styropianu o obniżonym współczynniku przewodności ciepła o grubości 10 cm przyklejana za pomocą masy klejącej i łączników - siatka z włókna szklanego przyklejona do styropianu - zewnętrzna warstwa elewacyjna – tynk akrylowy na ścianach oraz tynk mozaikowy na cokole. b) Ocieplenia stropu nad ostatnią kondygnacją metodą wdmuchiwania wełny mineralnej granulowanej gr. 15 cm na stropie. c) Wymiany stolarki drzwiowej o współczynniku przenikania: 1,1 W (m2K) i okiennej na PCV w kolorze białym o współczynniku przenikania: 1,3 W (m2K). W ramach termomodernizacji zostaną wykonane niezbędne prace demontażowe i przygotowawcze (w tym rozbiórki rur spustowych, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, uzupełnienie tynków, wywiezienie gruzu), jak również prace wykończeniowe i prace odtworzeniowe (w tym w zakresie wcześniej zdemontowanych elementów: instalacja odgromowa, opaska okapowa, rury spustowe - odwodnienie w obrębie ścian, obróbki blacharskie związane z wymianą okien i drzwi). Dodatkowo w ramach projektu będą wykonane prace budowlano-remontowe stanowiące koszty niekwalifikowane dotyczące: schodów zewnętrznych, balustrady - bariery na wejściu głównym, montażu daszku, odbudowy kominów, remontu i wymiany pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi i rurami spustowymi w obrębie dachu, wymiana źródła ciepła, audyt energetyczny powykonawczy z efektem ekologicznym. Szczegółowy zakres prac budowlanych znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarze i wynika z audytu energetycznego, dokumenty te stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ilekroć w niniejszym postępowaniu jest mowa o termomodernizacji należy przez to rozumieć roboty budowlane wyżej wymienione. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania termomodernizacji budynku będącego przedmiotem zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną i dobrą praktyką. Prace termomodernizacyjne, będące przedmiotem zamówienia obejmują roboty budowlane wraz z dostawą i montażem niezbędnych materiałów. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji robót budowlanych z materiałów własnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę wraz z ofertą: 1.1) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1); 1.2) Wypełnione i podpisane oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika 2 do SIWZ oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika 3 do SIWZ; 1.3) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; [Pełnomocnictwa zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r. poz. 380 z późn. zm.) winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie]. 1.4) W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 1.5) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych wg załącznika 4 do SIWZ. 2. Oświadczenie składane przez wykonawcę po otwarciu ofert: Oświadczenie wymagane od Wykonawcy, który złożył ofertę – przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.kozieglowy.bip.net.pl informacji z sesji otwarcia ofert: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr 5 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach