Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku komunalnego w Jasionce

Gmina Trzebownisko ogłasza przetarg

  • Adres: 36-001 Trzebownisko, Trzebownisko
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 177 713 700 , fax. 177 713 719
  • Data zamieszczenia: 2021-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebownisko
    Trzebownisko 976
    36-001 Trzebownisko, woj. podkarpackie
    tel. 177 713 700, fax. 177 713 719
    REGON: 69058215700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.trzebownisko.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku komunalnego w Jasionce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: Termomodernizacja budynku komunalnego w Jasionce Budynek przeznaczony do remontu zlokalizowany jest na działce nr ewid. 2866 w miejscowości Jasionka gmina Trzebownisko. W części przewidzianej do remontu znajduje się sklep spożywczy, komunikacja, sanitariat, urząd pocztowy, magazynek oraz wiatrołap. Budynek jest jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony z dachem mansardowym, o konstrukcji drewnianej z pokryciem blachą trapezową. Ściany wykonane z cegły pełnej, grubość ścian zewnętrznych ok. 45cm, wewnętrznych – ok. 40cm. Budynek nieocieplony, otynkowany. Ściany działowe murowane grubości 12cm. Tynki wewnętrzne cementowo - wapienne. Posadzki z płytek ceramicznych. Stolarka okienna i drzwiowa drewniane i PVC. Okna dwudzielne, dwurzędowe oraz jednorzędowe z wbudowanymi kratami. Obiekt wyposażony jest w instalację elektryczną, gazową, wod-kan, c.o. 1. Zakres robót, obejmuje; roboty wewnętrzne remontowe w następujących pomieszczeniach budynku polegające na: I. WIATROŁAP: • remont instalacji elektrycznej, • wymiana warstwy wykończeniowej posadzki – płytek ceramicznych, • wykonanie sufitu podwieszanego, • roboty polegające na wykonaniu nowych tynków na ścianach, • malowanie ścian wewnętrznych i sufitu, • wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, (stolarka zewnętrzna antywłamaniowa) • doprowadzenie wentylacji, • remont systemu grzewczego. II. SKLEP: • remont instalacji elektrycznej, • remont instalacji wod.-kan. • wymiana warstwy wykończeniowej posadzki – płytek ceramicznych, • wykonanie sufitu podwieszanego, • roboty polegające na wykonaniu nowych tynków na ścianach, • malowanie ścian wewnętrznych i sufitu, • wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, (stolarka zewnętrzna antywłamaniowa) • udrożnienie wentylacji, • remont systemu grzewczego. III. KOMUNIKACJA: • remont instalacji elektrycznej, • wymiana warstwy wykończeniowej posadzki – płytek ceramicznych, • wykonanie sufitu podwieszanego, • roboty polegające na wykonaniu nowych tynków na ścianach, • malowanie ścian wewnętrznych i sufitu, • wymiana stolarki drzwiowej, (stolarka zewnętrzna antywłamaniowa) • doprowadzenie wentylacji. IV. WC • remont instalacji elektrycznej, • remont instalacji wod.-kan. • wymiana warstwy wykończeniowej posadzki – płytek ceramicznych, • remont węzła sanitarnego, • wykonanie sufitu podwieszanego, • roboty polegające na wykonaniu nowych tynków na ścianach, • malowanie ścian wewnętrznych i sufitu, • wymiana stolarki drzwiowej, • doprowadzenie wentylacji i przewodu spalinowego, • wymiana wyłazu dachowego, • doposażenie o piecyk gazowy. • remont systemu grzewczego V. MAGAZYNEK • remont instalacji elektrycznej, • wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, (stolarka zewnętrzna antywłamaniowa), • doprowadzenie wentylacji, • remont systemu grzewczego. VI POCZTA • wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, (stolarka antywłamaniowa), VII POMIESZCZENIE GOSPODARCZE • wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, (stolarka antywłamaniowa), Projektuje się roboty zewnętrzne remontowe budynku polegające na: • odkopanie i ocieplenie fundamentów styropianem gr. 10cm • izolacja fundamentów • ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 15cm, • ocieplenie stropu wełną mineralną gr. 25cm • wykonanie elewacji, • usunięcie krat na elewacji • wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, (stolarka antywłamaniowa), • remont chodnika wokół remontowanego budynku, • ocieplenie kominów • wykonanie ogrodzenia • wymiana skrzynek gazowych • ściągnięcie oraz renowacja jednostek klimatyzacyjnych • remont instalacji elektrycznej • wykonanie instalacji SSWIN, CCTV • wykonanie instalacji odgromowej • wymiana odcinka kanalizacji deszczowej 2. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia przepisami techniczno–budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi oraz zasadami wiedzy budowlanej. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ 4. Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność za ochronę instalacji i urządzeń podziemnych oraz zapewni ich właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie wykonywanych prac. W przypadku nieprzewidzianych kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia podziemnego wykonawca zgłosi fakt zamawiającemu i właścicielowi sieci celem uzyskania odpowiednich uzgodnień dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożyć; 1) kosztorys ofertowy - opracowanego metoda kalkulacji szczegółowej. Wyliczone w tych kosztorysach ceny poszczególnych elementów, jak również cena całkowita musi być zgodna z cenami przedstawionymi w ofercie przetargowej. Ceny tych składników cenotwórczych (R, Ko, Z, M, S) muszą być takie same dla wszystkich wycenionych pozycji przedmiarowych z danej branży robót. Tak opracowane kosztorysy będą podstawą do rozliczenia: „dodatkowych robót budowlanych, wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia podstawowego”, w sytuacji gdy umowa zostanie zmieniona (aneksowana) na podstawie art.144 ust.1 pkt 2 ustawy PZP 2) harmonogram rzeczowo-finansowy. Harmonogram powinien m.in. pokazać kolejność postępowania, etapowanie robót, czas w jakim wykonawca proponuje wykonać roboty, niezbędną ilość sprzętu i pracowników na każdym etapie robót oraz planowany miesięczny przerób. Harmonogram należy dostarczyć w formie papierowej i elektronicznej i aktualizować każdorazowo, bez wezwania w razie zmian terminów wykonania planowanych robót. Harmonogram każdorazowo wymaga akceptacji Zamawiającego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dla każdej branży dokumentacja techniczna, która jest załącznikiem do SIWZ Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazuje w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający dopuszcza jedynie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lud podwykonawcę na podstawie umowy o prace osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudniania na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy – załącznik do SIWZ *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach