Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku komunalnego Kurzeszyn 5 gm. Rawa Mazowiecka

Gmina Rawa Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, Al. Konstytucji 3 Maja 32
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8144241 , fax. 046 8144241
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rawa Mazowiecka
    Al. Konstytucji 3 Maja 32 32
    96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 046 8144241, fax. 046 8144241
    REGON: 75014842000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku komunalnego Kurzeszyn 5 gm. Rawa Mazowiecka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku komunalnego Kurzeszyn 5 gm. Rawa Mazowiecka. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie prac polegających na: -wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, -wymianie podokienników zewnętrznych, -dociepleniu stropodachu wentylowanego granulatem lub matami z wełny mineralnej, -dociepleniu ścian zewnętrznych styropianem wraz z wykonaniem wyprawy z tynku silikatowo-silikonowego, -dociepleniu ścian zewnętrznych styropianem wraz z wykonaniem wyprawy z tynku mozaikowego, -wykonania opaski z kostki brukowej od strony południowej i zachodniej, -remoncie kominów, -naprawie istniejącego pokrycia dachu, -wykonaniu pokrycia dachu papą termozgrzewalną, -wymianie orynnowania i obróbek blacharskich, -wymianie instalacji odgromowej, -wymianie drabiny zewnętrznej wyłazowej na dach, -wykonaniu innych robót towarzyszących: malowaniu balustrad, remoncie daszków nad wejściami, zdemontowaniu i ponownym zamontowaniu opraw oświetleniowych żarowych, podwyższeniu balustrady drewnianej przy schodach głównych wejściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania do wykonania zamówienia posiadających niezbędne uprawnienia dla danej branży i należących do właściwego samorządu zawodowego, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie muszą dostarczyć oferenci: 1.Formularz ofertowy z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3.Wyceniony przedmiar robót - Kosztorys ofertowy 4.Parafowany projekt umowy 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Potwierdzenie wniesienia wadium w wysokości 2000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawam.ug.gov.pl ( link BiP )
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach