Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Żarach ul. Lotników 1a oraz remont schodów zewnętrznych budynku.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-426 Zielona Góra, ul. Kupiecka 65
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3294200 , fax. 068 3244213
  • Data zamieszczenia: 2012-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
    ul. Kupiecka 65 65
    65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3294200, fax. 068 3244213
    REGON: 00001775600141
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Żarach ul. Lotników 1a oraz remont schodów zewnętrznych budynku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia: 1) Termomodernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Żarach, ul. Lotników 1a. 2) Remont schodów zewnętrznych budynku Inspektoratu ZUS w Żarach, ul. Lotników 1a. 1. Termomodernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Żarach, ul. Lotników 1a, obejmuje: A. Roboty budowlane, w szczególności: a) rozbiórkowe - polegające na demontażu stolarki okiennej, pokryć papowych, czap kominowych, obróbek blacharskich, rur spustowych, instalacji odgromowej, skuciu warstw tarasu I piętra; b) zamurowanie otworów drzwiowych i okiennych, zmniejszenie na wysokość niektórych otworów okiennych, osadzenie nowych okien; c) docieplenie ścian zewnętrznych budynku, dachu, cokołu kominów, wykonanie tynku, malowanie elewacji; d) wymiana rynien i rur spustowych, wywiewek dachowych, daszków stalowych, obróbek blacharskich; e) naprawa schodów wejściowych na zapleczu terenu, skucie opasek betonowych, demontaż pochylni i schodów zewnętrznych z kostki betonowej, ułożenie nowej nawierzchni. Roboty ujęte w ppkt. e) to prace związane z zagospodarowaniem terenu. B. Roboty instalacyjno - sanitarne, w szczególności: a) demontaż urządzeń kotłowni olejowej i montaż urządzeń kotłowni gazowej; b) wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej zasilającej kocioł gazowy; c) demontaż instalacji wody zimnej; d) demontaż instalacji centralnego ogrzewania; e) montaż nowej instalacji wody zimnej oraz instalacji ciepłej wody użytkowej; f) montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania. C. Roboty instalacyjno - elektryczne w szczególności: a) montaż nowej instalacji odgromowej; b) montaż instalacji elektrycznej kotłowni; c) montaż instalacji elektrycznej w adaptowanych pomieszczeniach. 2. Remont schodów zewnętrznych w budynku Inspektoratu ZUS w Żarach, ul.Lotników1a, obejmuje: Roboty budowlane, w szczególności: a)polegające na rozbiórce istniejących schodów, spoczników wraz z konstrukcją, ścianek osłonowych podschodowych, poręczy, wykuciu istniejących ościeżnic drzwi wejściowych, skucie posadzki w wiatrołapie; b)zamurowanie otworu drzwiowego w ścianie zewnętrznej budynku ( poziom piwnicy), wykonanie konstrukcji żelbetowej nowych schodów, obłożenie powierzchni biegów, stopni, podstopnic, posadzki w wiatrołapie granitem płomieniowanym, mocowanie balustrad; c)montaż nowych, automatycznie otwieranych drzwi wejściowych. 2. Warunki realizacji: 1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami z własnych materiałów i urządzeń przy wykorzystaniu własnego sprzętu i narzędzi. Materiały i urządzenia muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994. Prawo Budowlane. Wszelkie stosowane materiały i urządzenia powinny odpowiadać Polskim Normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności, 2) Wykonawca jest zobowiązany wykonać roboty z należytą starannością oraz zgodnie ze sztuką budowlaną, 3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną i karną za wykonanie robót niezgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami Prawa Budowlanego, 4) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów bhp i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru robót, 5) Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień narażających użytkowników budynku na szkody, 6) przed przystąpieniem do prac i w trakcie wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest: ­ do zabezpieczenia zaplecza magazynowego i warunków socjalnych swoim pracownikom, ­ do zainstalowania kontenera na składowanie gruzu i sukcesywne jego wywożenie na wysypisko, ­ do przeszkolenia pracowników realizujących zadanie pod względem bhp i ppoż. 7) tam, gdzie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach składających się na wyżej przywołany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie użyte przez Wykonawcę elementy równoważne oferowane do instalacji muszą prawidłowo współpracować ze źródłami zasilania wyspecyfikowanymi w Dokumentacji technicznej, 8) ilości robót podane w przedmiarze robót mogą ulec zmianie, natomiast ceny jednostkowe robót zaproponowane w ofercie nie mogą ulec zmianie, 9) koszty opracowania wyceny przedmiaru robót ponoszone są w całości przez Wykonawcę, 10) wymagane jest załączenie do oferty projektu harmonogramu rzeczowo - finansowego robót wykonanego z uwzględnieniem wytycznych zawartych w siwz(załącznik), 11) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej obiektu - terenu, objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót i warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia, 12) koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej, przygotowania i złożenia oferty ponosi samodzielnie każdy Wykonawca, 13) Zamawiający umożliwi wizję lokalną obiektu w uzgodnionym wcześniej terminie po uprzednim kontakcie telefonicznym: ­ z p. Zbigniewem Urbanowiczem, tel. 68 455 90 38 w godz. od 7:00 - 15:00 (poniedziałek, czwartek. ­ z p. Tomaszem Marczewskim, tel. 68 455 90 38 w godz. od 7:00 - 11:00 (poniedziałek - piątek). ­ z p. Ewą Piotrowską - tel. 68 455 90 36 w godz. od 7:00 - 15:00 (poniedziałek - piątek), 14) Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji, jako następstwo wizji lokalnej terenu robót objętego niniejszym zamówieniem. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, 15) roboty będą wykonywane w czynnym budynku. Wykonywanie robót budowlanych nie może zakłócać pracy Inspektoratu ZUS. Wszystkie prace uciążliwe związane z hałasem należy prowadzić poza godzinami pracy urzędu, a więc po godz. 15:00 i w dni ustawowo wolne od pracy, 16) W czasie wykonywania robót miejsce prac należy tak zabezpieczyć, aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń mienia oraz wypadków z udziałem ludzi, 17) Wykonawca zapewni kierownictwo robót budowlanych osobom z uprawnieniami budowlanymi odpowiednimi do kierowania robotami w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjno - sanitarnej, - elektrycznej, 18) Wykonawca zapewni na własny koszt opomiarowanie punktów poboru wody i energii elektrycznej, z których będzie korzystał. Zamawiający wystawi fakturę VAT za zużycie wody i energii elektrycznej wg wskazań liczników, Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie należności za zużytą wodę i energię elektryczną z wystawionej końcowej faktury VAT, 19) potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia będzie podpisanie protokołu odbioru końcowego robót wykonanych bezusterkowo, 20) Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia oraz dostarczone i zamontowane materiały i urządzenia na okres 36 miesięcy. 21) okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego, 22) Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom, 23) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia planu BIOZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 48.044,00 PLN (słownie: czterdzieści osiem tysięcy czterdzieści cztery złote 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach