Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku I/ZUS przy ul. Ogrodowej 5 w Siemiatyczach

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-404 Białystok, ul. Młynowa 29
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085/7486464 , fax. 085 748 64 66
  • Data zamieszczenia: 2015-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
    ul. Młynowa 29 29
    15-404 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085/7486464, fax. 085 748 64 66
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku I/ZUS przy ul. Ogrodowej 5 w Siemiatyczach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku I/ZUS w Siemiatyczach przy ul. Ogrodowej 5. 2 Stan istniejący: 1) Budynek Inspektoratu ZUS w położony jest w Siemiatyczach ul. Ogrodowa 5; 2) Budynek Inspektoratu ZUS w Siemiatyczach został oddany do użytku w 1994 r.; 3) Powierzchnia netto budynku wynosi 935,5 m2, powierzchnia zabudowy 335,0 m2, kubatura 3 910,0 m3; 4) Budynek ma trzy kondygnacje, jest podpiwniczony. 3. Zakres robót do wykonania: 1) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 12cm z tynkiem wykonanym metodą BSO (lekką- mokrą) oraz miejscami z okładziną z płytki klinkierowej; 2) ocieplenie stropodachów wentylowanych metodą nadmuchową oraz wymiana pokrycia z papy; 3) wymiana stolarki okiennej na nową z PCV z higronawiewnikami; 4) wymiana pokrycia istniejącego zadaszenia wejścia głównego (zmiana spadku); 5) wymiana świetlika nad boczną klatką schodową; 6) wymiana drzwi zewnętrznych wejścia głównego na nowe o profilu aluminiowym, otwierane automatycznie, podłączone do Systemu Alarmu Pożaru; 7) wymiana obróbek blacharskich i podokienników zewnętrznych; 8) demontaż i montaż wszystkich instalacji występujących na ścianach zewnętrznych; 9) naprawa i przełożenie opaski z płyt chodnikowych i kostki betonowej wokół budynku; 10) wykonanie zabezpieczenia otworów wentylacyjnych w ścianie poddasza; 11) przebudowa zejścia do piwnicy (fragment ściany) i budowa zadaszenia zejścia; 12) likwidacja zjazdu do garażu wraz z demontażem bramy garażowej i zamurowaniem otworu oraz likwidacja odwodnienia liniowego przy bramie garażowej i zamknięcie wyjścia kanalizacji deszczowej; 13) rozbiórka studzienek betonowych pod oknami piwnicy; 14) podmurowanie otworów okiennych w piwnicy o 30 cm; 15) demontaż krat w oknach piwnic i zamontowanie nowych wg rysunku detalu; 16) wykonanie i montaż nowego logo przy wejściu głównym (kaseton podświetlany); 17) prace w zakresie zagospodarowania terenu (zabezpieczenie krzewów przy budynku, ułożenie nawierzchni utwardzonych z kostki, uzupełnienie trawników, uzupełnienie fragmentu chodnika na działce nr 1191/4 i 5176/25); 18) malowanie Sali Obsługi Klientów farbą lateksową RAL 6019; 19) demontaż istniejącej pochylni dla osób niepełnosprawnych; 20) montaż platformy pionowej samonośnej dla osób niepełnosprawnych; 21) wymiana balustrad przy schodach zewnętrznych na nowe ze stali nierdzewnej; 22) wymiana blachy trapezowej tworzącej detal architektoniczny wokół attyki budynku. 4. Szegółowy opis przedmiotu zamowienia zawarty jest w dokumentacji technicznej rozumianej jako: projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP SA I Regionalny Oddział Korporacyjny w Warszawie i Centrum Korporacyjne w Warszawie: 41 1020 5590 0000 0702 9010 7016. 4. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 ppkt 2-5, należy złożyć w formie oryginału w Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, ul. Młynowa 29, 15 - 404 Białystok, budynek B, piętro IX, pok. nr 908. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 5. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 pzp. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 29 maja 2015 r., do godz. 11:00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadia wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, a ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 pzp, lub informacji o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres dodatkowej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach