Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku hotelowego położonego przy ul. Gliwickiej 85, 43-190 Mikołów – bez strony południowej ze względu na planowaną rozbudowę.

Śląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42200 Częstochowa, ul. Wyszyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 770 100 , fax. 343 620 489
  • Data zamieszczenia: 2018-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Częstochowie
    ul. Wyszyńskiego 70
    42200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 770 100, fax. 343 620 489
    REGON: 276553400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czwa.odr.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku hotelowego położonego przy ul. Gliwickiej 85, 43-190 Mikołów – bez strony południowej ze względu na planowaną rozbudowę.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego p.n. ,,Termomodernizacja budynku hotelowego położonego przy ul. Gliwickiej 85, 43-190 Mikołów – bez strony południowej ze względu na planowaną rozbudowę”. Celem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku hotelowego należącego do Śląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Częstochowie położonego w Mikołowie przy ul. Gliwickiej 85, 43-190 Mikołów. Ze względu na planowaną rozbudowę obiektu termomodernizacja nie obejmuje strony południowej budynku. 1. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o Przedmiar robót (Załącznik nr 1a do SIWZ), Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 1b do SIWZ) oraz zgodnie z Projektem Umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). 2.Wymagania dotyczące zatrudnienia na Umowę o pracę: 2.1) W zakresie zastosowania art. 29. ust 3a Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeksu pracy, wszystkich osób wykonujących prace związane z realizacją zamówienia za wyjątkiem kierownika budowy, kierownika robót. Zatrudnienie wyżej wskazanych pracowników wymagane jest przez cały okres realizacji zamówienia. Najpóźniej w dniu podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu stosowne oświadczenie dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności związane z realizacją tego zamówienia (wzór oświadczenia – Wykaz - stanowi załącznik do Projektu umowy). O każdej zmianie w Wykazie osób zatrudnionych na umowę o pracę biorących udział w realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego niezwłocznie po wystąpieniu zmiany przedstawiając zaktualizowany Wykaz. 2.2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony będzie w szczególności do: - wymagania dołączania przez Wykonawcę do złożonej faktury oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie ww. osób na podstawie umowy o pracę, - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.) Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 2.4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w Projekcie umowy – Załącznik nr 5 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. 2.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3. Inne wymagania: 3.1) Z uwagi na fakt, iż roboty będą prowadzone w obiekcie czynnym, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie. Sposób prowadzenia prac nie może wpływać na funkcjonowanie obiektu. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania estetyki i czystości., 3.2) Materiały pochodzące z demontażu urządzeń istniejących oraz robót rozbiórkowych Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji w ramach wynagrodzenia wynikającego ze złożonej oferty. Koszt załadunku, rozładunku oraz przewozu urządzeń i gruzu do miejsca ich utylizacji mieści się w wynagrodzeniu wynikającym ze złożonej oferty. 4. Jeżeli w dokumentacji postępowania znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Udowodnienie równoważności dla produktów, materiałów, urządzeń, technologii i usług proponowanych przez Wykonawcę, które są inne od określonych w SIWZ i załącznikach, leży w całości po stronie Wykonawcy. 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane prace w okresie 36 miesięcy licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. Jest to minimalny okres gwarancji, jakiego wymaga Zamawiający i będzie modyfikowany w zależności od okresu gwarancji zaoferowanego przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia karty gwarancyjnej na wykonane roboty, która będzie załącznikiem do protokołu odbioru robót. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę jakiejkolwiek części zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu ofertowym (Załączniki nr 2) tej części (zakresu) zamówienia, która będzie realizowana przez podwykonawcę/-ów. 7. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na okres obejmujący realizację przedmiotu zamówienia. 8. Wymaga się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko oraz koszt własny wszelkie istotne informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty. 9. W celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia, Wykonawca ma możliwość dokonania oględzin miejsca robót i rozpoznać wszelkie uwarunkowania, które mogą mieć wpływ na przyszły proces realizacji zadania. Nieruchomość objęta zamówieniem usytuowana jest w Mikołowie przy ul. Gliwickiej 85, 43-190 Mikołów. W celu dokonania oględzin należy kontaktować się z Barbara Kalyta pod nr tel. 32 3250140 10. Zamawiający informuje, że wszystkie użyte w przedmiarze robót nazwy własne mają wyłącznie charakter poglądowy określające minimalne wymogi dotyczące parametrów technicznych, jakościowych czy technologicznych. W sytuacji kiedy w przedmiarze robót zostały użyte nazwy własne, znaki towarowe, patenty czy pochodzenie materiałów, urządzeń i technologii Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od wskazanych w dokumentacji. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 11. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamówienie poniżej 5 548 000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie Oświadczenia o spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4 Do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich podczas realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach