Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Dyrekcji ODR zs. w Bratoszewicach

Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-011 Bratoszewice, Nowości
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 719 89 28 , fax. 42 719 89 13
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach
    Nowości 32
    95-011 Bratoszewice, woj. łódzkie
    tel. 42 719 89 28, fax. 42 719 89 13
    REGON: 43493500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr-bratoszewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Dyrekcji ODR zs. w Bratoszewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach. Planowany zakres rzeczowy inwestycji będzie obejmował: 1. Prace rozbiórkowe pokrycia dachowego 2. Wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi 1. Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi 2. Montaż podokienników 3. Prace rozbiórkowe na elewacji zewnętrznej budynku 4. Przebudowa schodów zewnętrznych 5. Izolacja i ocieplenie ścian piwnic 6. Ocieplenie ścian powyżej cokołu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) projekt budowlany, stanowiący Załącznik do SIWZ, 2) przedmiar robót, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiary robót służyć będą Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tytułu informacji w nim zawartych w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku jakiejkolwiek rozbieżności między dokumentacją projektową a przedmiarem robót pierwszeństwo przyznaje się dokumentacji projektowej. Konieczność wykonania robót wynikających z dokumentacji projektowej, które nie zostały ujęte w przedmiarze robót lub zostały ujęte w mniejszym zakresie, nie jest zmianą przedmiotu umowy i nie wymaga podpisania aneksu zmieniającego przedmiot umowy. Wykonanie tych robót nie jest traktowane jako roboty dodatkowe. Wszelkie pytania i wątpliwości Wykonawcy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia mogą być kierowane do Zamawiającego w trybie art. 38 ust. 1 ustawy Pzp. Jeżeli dokumentacja, o której mowa wyżej wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie produktów „równoważnych”. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Minimalne wymagania jakościowe są rozumiane jako parametry oferowanych towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów i produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub dostawcy lub konkretny produkt dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takim przypadku Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego i będą stanowić o decyzji dotyczącej akceptacji zaproponowanych produktów równoważnych lub o odrzuceniu oferty z powodu braku ich równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. WYSOKOŚĆ WADIUM Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 25 000,00 zł, (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). II. FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości III. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale VI, podrozdział I pkt 1.; 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego o nr konta 67 1130 1163 0014 7156 2820 0004 w tytule przelewu należy podać nr niniejszego postępowania tj. WADIUM postępowanie nr 482/DAG/PN/2020; 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w podrozdziale II, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. 5. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM postępowanie nr 482/DAG/PN/2020; 6. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia, w który upłynął termin składania ofert; 7. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. III. UTRATA WADIUM Zamawiający zatrzyma wniesione wadium (w przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej – wraz z odsetkami), jeżeli zaistnieją okoliczności wskazane przepisem art.46 ust.5 oraz art.46 ust.4a ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego wymagania w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach