Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie wraz z dostosowaniem obiektu do przepisów przeciwpożarowych

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 840 872 , fax. 227 742 551
  • Data zamieszczenia: 2019-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 227 840 872, fax. 227 742 551
    REGON: 13269858000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie wraz z dostosowaniem obiektu do przepisów przeciwpożarowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na „Termomodernizacji budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie wraz z dostosowaniem obiektu do przepisów przeciwpożarowych”.2.Zakres zamówienia obejmuje:1)kompleksowe ocieplenie stropodachu granulatem z wełny mineralnej, wraz z wykonaniem niezbędnych napraw pokrycia dachowego, attyk, obróbek blacharskich i kominków wentylacyjnych oraz modernizacją instalacji odgromowej,2) kompleksowy remont balkonów i tarasów w zakresie naprawy płyt balkonowych, wymiany posadzek, obróbek blacharskich, renowacji balustrad, naprawy ścian, itp.3) adaptacja i przebudowa części pomieszczeń wraz z instalacjami: wod-kan, elektryczną, przyzywową,4) remont klatek schodowych i holu,5) wymiana drzwi, 6) wydzielenia pożarowe budynku,7) wymiana instalacji hydrantowej,8) wymiana instalacji SSP,9) remont instalacji elektrycznych, w tym doposażenie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego i dostosowanie do warunków p. poż..10) doposażenie budynku w instalację wentylacji i klimatyzacji 11) adaptację pomieszczenia piwnicy na węzeł cieplny.3. Powyższe roboty objęte są dokumentacją projektową wg poniższego zestawienia stanowiącą załącznik do SIWZ: 1)projekt wykonawczy - architektura i konstrukcja, pt. „Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie wraz z dostosowaniem obiektu do przepisów przeciwpożarowych” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ,2)projekt wykonawczy – branża sanitarna, pt. „Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie wraz z dostosowaniem obiektu do przepisów przeciwpożarowych” stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ,3)projekt wykonawczy – branża elektryczna, pt. „Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie wraz z dostosowaniem obiektu do przepisów przeciwpożarowych” stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ,4)projekt wykonawczy – System Sygnalizacji Pożarowej, pt. „Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie wraz z dostosowaniem obiektu do przepisów przeciwpożarowych” stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ,5)specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ:a)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – branża budowlana (architektura i konstrukcja),b)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – branża sanitarna, c)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – branża elektryczna,d)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – System Sygnalizacji Pożarowej (SSP),6)przedmiary robót stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ:a)przedmiar robót - branża budowlana i sanitarna,b)przedmiar robót - branża elektryczna,c)przedmiar robót - System Sygnalizacji Pożarowej (SSP).4. Zamawiający na przebudowę budynku posiada ostateczną decyzję nr 55/19 Starosty Legionowskiego z dnia 14 stycznia 2019 r., zatwierdzającą projekt i udzielającą pozwolenia na przebudowę budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” na terenie działki oznaczonej w ewidencji gruntów nr 2/18, obręb nr 30 w Legionowie stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ.4. Jeżeli w SIWZ, załącznikach i ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonych materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy.5. Zamawiający działając na podstawie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby na okres realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj.: 1)roboty branży ogólnobudowlanej,2)roboty branży elektrycznej w tym w zakresie niskich prądów,3)roboty branży sanitarnej, z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186). Realizacja w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). Wymagania dotyczące:- sposobu dokumentowania zatrudnienia ww. osób,- uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.7. Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót.8. Minimalny okres gwarancji wynosi 5 lat (60 miesięcy) od daty dokonania odbioru końcowego bezusterkowego lub daty usunięcia wady/usterki stwierdzonej w czasie odbioru. Zaproponowanie w ofercie wydłużenia okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 5 lat (60 miesięcy) będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania proponowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzieli minimalnego okresu gwarancji, bez przyznawania dodatkowych punktów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 28 680,00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy sześćset osiemdziesiąt złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego;2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3)gwarancjach bankowych;4)gwarancjach ubezpieczeniowych;5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie odrzucona. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 510 na V piętrze – Wydział Finansowo - Księgowy. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy),b)pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: - dane podmiotu udostępniającego zasób, - dane podmiotu przyjmującego zasób, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach