Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych ogłasza przetarg
- Adres: 41-902 Bytom, ul. Dworcowa 7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2814123 , fax. 032 2814123
- Data zamieszczenia: 2009-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych
ul. Dworcowa 7 7
41-902 Bytom, woj. śląskie
tel. 032 2814123, fax. 032 2814123
REGON: 27783694000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna gminy DPS dla Dorosłych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych przy ul. Dworcowej 7 w Bytomiu. Remont ścian zewnętrznych budynku od strony wschodniej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem nin. zamówienia jest termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych przy ul. Dworcowej 7 w Bytomiu. Remont ścian zewnętrznych budynku od strony wschodniej obejmująca w szczególności: rozbiórkę tynków zewnętrznych i wykonanie nowych, demontaż i montaż nowego daszku nad centralnym wejściem od strony wschodniej, przemurowanie pęknięć i zarysowań, roboty malarskie. Roboty realizowane będą na obiekcie mieszkalnym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od rządania wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn.zm.) tj. ,że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Warunki szczegółowe stawiane przystępującym do przetargu: 1) Wykonawca winien: wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia nin. postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę ogólnobudowlaną na obiektach zabytkowych lub znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto oraz przedłożyć dokument potwierdzający ich należyte wykonanie, 2) Wykonawca winien wykazać, iż osoba(-y), które będą uczestniczyć w wykonywaniu nin. zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń, i odbyła co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z: Rozporządzeniem Ministra Kultury z dn 9 czerwca 2004 r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Z 2004 r nr 150 poz. 1579) § 8 ust. 1-4. oraz aktualny wpis na listę Izby Inżynierów Budownictwa, 3. Warunki udziału w postępowaniu Wykonawca winien z zastrzeżeniem postanowień rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 mają 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87 poz.605) - spełnić najpóźniej na dzień, w którym upłynął termin składania ofert; 4. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. 5. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6. Oferta wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; oraz - jeżeli dotyczy (tj. jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie wykorzystywał potencjał techniczny i/lub osoby zdolne do wykonania zamówienia innych podmiotów): 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia; a także: 3. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4. aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, 5. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, 6. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacanie składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, 7. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zgodnie z warunkiem określonym w cz. V pkt 2 ppkt 1 SIWZ) - oryginał lub kopia dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby; 8. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zgodnie z warunkiem określonym w cz.V pkt.2 ppkt 2 SIWZ.- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę / osoby, 9. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z warunkami określonymi w cz. V pkt 2 ppkt 2 SiWZ). Wykonawca winien złożyć dokumenty we wskazanej kolejności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//bip.um.bytom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną