Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Domu Nauczyciela i Przedszkola w Niedźwiedziu, Gmina Niedźwiedź.

Gmina Niedźwiedź ogłasza przetarg

  • Adres: 34-735 Niedźwiedź, Niedźwiedź
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 312 772 , fax. 183 317 057
  • Data zamieszczenia: 2017-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niedźwiedź
    Niedźwiedź 233
    34-735 Niedźwiedź, woj. małopolskie
    tel. 183 312 772, fax. 183 317 057
    REGON: 491892535
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Domu Nauczyciela i Przedszkola w Niedźwiedziu, Gmina Niedźwiedź.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku Domu Nauczyciela i Przedszkola w Niedźwiedziu w Gmina Niedźwiedź” w ramach projektu „ Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej będących własnością gminy Niedźwiedź w których wcześniej wymieniono urządzenia grzewcze wykorzystujące do produkcji ciepła węgiel na urządzenia wykorzystujące gaz ziemny w miejscowościach Niedźwiedź i Poręba Wielkiej .” 2. Zakres zamówienia obejmuje: - ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic i kondygnacji naziemnych wraz z wykonaniem elewacji metodą lekką-mokrą, - ocieplenie części połaci dachowych poddasza użytkowego, - ocieplenie stropu poddasza oraz wymianę części stolarki okiennej, - wymiana orynnowania i rur spustowych, - remont kominów, - montaż instalacji fotowoltaicznej, - montaż instalacji solarnej, - wymianę oświetlenia na LED Szczegółowy opis zamówienia zawiera SIWZ a szczególnie dokumentacja techniczna załączona do SIWZ (projekt budowlany, opis przedmiotu zamówienia, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót). 3. Miejsce wykonywania robót: Niedźwiedź 243, Gmina Niedźwiedź 4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z całością dokumentacji, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zmianami), przepisami BHP, zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz z prawem polskim – w zakresie objętym przedmiotem umowy 5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 6. Wykonawca we własnym zakresie zapewni także ochronę placu wykonywania robót i znajdującego się na nim mienia. 7. Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem umowy opracować harmonogram prac, który zostanie bezwzględnie uzgodniony z zamawiającym UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę na podstawie projektów budowlanych załączonych do SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wizji lokalnej. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 8. Inne wymagania i uwagi: 1) Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł. 2) Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3) Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4) Zamawiający wymaga zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy zał. nr 9 do SIWZ aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem następujących robót: a) roboty związane z wykonaniem ocieplenia wraz z wszystkimi dodatkowymi robotami zgodnie z projektem (wymiana częściowa stolarki, remont kominów, wymiana orynnowania i rur spustowych), b) roboty związane z wymianą oświetlenia na LED c) roboty związane z wykonaniem montażu instalacji fotowoltaicznej i solarnej. 5) Zamawiający nie zastrzega samodzielnego wykonania kluczowych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223200-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach