Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Domu Ludowego wraz z Remizą OSP w Bączalu Dolnym

Gmina Skołyszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 38-242 Skołyszyn, Skołyszyn
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4491062 do 64, 13 4491751
  • Data zamieszczenia: 2019-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skołyszyn
    Skołyszyn 12
    38-242 Skołyszyn, woj. podkarpackie
    tel. 13 4491062 do 64, 13 4491751
    REGON: 37044038200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skolyszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Domu Ludowego wraz z Remizą OSP w Bączalu Dolnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację istniejącego budynku Domu Ludowego wraz z Remizą OSP, zlokalizowanego na działkach nr ew. 305,306/3 w Bączalu Dolnym. Zadanie obejmuje wykonanie m.in. następujących robót: • wykonanie izolacji przeciwwilgociowej cokołu budynku; docieplenie ścian cokołu budynku płytami styropianowymi wraz z wykonaniem tynku mozaikowego; • zamurowanie zbędnych otworów okiennych (poddasze); docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi z wykonaniem tynku według projektu budowlanego; • wymiana 4 sztuk drzwi zewnętrznych na nowe ocieplone drzwi aluminiowe o wymiarach; 90x205 cm, przeszklone, szkło bezpieczne; • wykonanie nowej instalacji c.o. i wodno-kanalizacyjnej polegającej na:  przebudowie wewnętrznej instalacji gazowej, wykonanie podejścia pod projektowany kocioł gazowy;  demontaż istniejącego podgrzewacza gazowego, montaż nowej instalacji wody zimnej i ciepłej z wykonaniem izolacji, montażem zaworów, baterii i wykonaniem prób szczelności;  montaż nowej instalacji c.o. z rur miedzianych średnicy 15-35 mm z wykonaniem izolacji;  montaż nowych grzejników płytowych stalowych z głowicami termostatycznymi i niezbędnym osprzętem;  montaż i uruchomienie nowego kotła gazowego kondensacyjnego o mocy min. 24 kW z niezbędnym osprzętem, czujnikami temperatury, pompą obiegową; montaż zasobnika cwu o poj. 120 l wraz z podłączeniem do nowej instalacji c.o. i instalacji wodnej, wykonanie próby szczelności oraz próby ciśnieniowej na gorąco z regulacją;  montaż koncentrycznego przewodu powietrzno-spalinowego ze stali nierdzewnej o przekroju 80/125 mm w nowo wykonanym przewodzie kominowym;  wykonanie odprowadzenia kondensatu z pieca c.o. do istniejącej instalacji;  wszelkie przejścia w stropach, ścianach, miejsca po demontażu instalacji należy odtworzyć do stanu pierwotnego, uzupełnić tynki, zabudowy, okładziny, malowanie. • roboty elektryczne:  wyniesienie układu pomiarowego na zewnątrz budynku z wykonaniem pomiarów;  wykonanie instalacji odgromowej, uziemienia i instalacji wyrównawczej z wykonaniem pomiarów; • roboty towarzyszące:  przystosowanie jednego z pomieszczeń na potrzeby kotłowni c.o. z wykonaniem nowego przewodu kominowego;  docieplenie płytami styropianowymi nowo wykonanego oraz istniejących kominów z wykonaniem tynku według projektu budowlanego oraz obróbek blacharskich;  poszerzenie dwóch otworów drzwiowych na drzwi 90 cm ze wzmocnieniem nadproża;  demontaż istniejących oraz montaż nowych parapetów z powlekanej blachy stalowej;  skucie gzymsu wystającego poza lico ścian, przedłużenie okapów wokół budynku o 60 cm, wymiana i przebudowa konstrukcji dachu, pokrycia dachowego na przedłużeniu okapów oraz nad wejściem do budynku;  wymiana rynien dachowych oraz rur spustowych na nowe stalowe powlekane z wpięciem do istniejącej kanalizacji deszczowej;  montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej;  demontaż, odnowienie i ponowny montaż syreny alarmowej wraz z konstrukcją (zmiana lokalizacji);  rozbiórka zadaszenia nad wjazdem do garażu OSP;  montaż nowej podbitki PCV;  demontaż i ponowny montaż tablic, oświetlenia i innych elementów zewnętrznych;  malowanie elementów stalowych zewnętrznych (farbą antykorozyjną oraz nawierzchniową);  wywóz i utylizacja zdemontowanych materiałów budowlanych, gruzu, osprzętu, itp. Szczegółowy zakres planowanych robót zawiera SIWZ i dokumentacja projektowa. Bieżące zamówienie nie obejmuje wykonania następujących elementów robót wymienionych w projekcie budowlanym: 1) Branża budowlana:  izolacja przeciwwilgociowa i docieplenie fundamentów;  docieplenie stropu;  wymiana stolarki okiennej;  montaż systemowego szklanego zadaszenia nad wejściem;  demontaż krat okiennych;  parapety wewnętrzne;  chodniki odbojowe. 2) Branża elektryczna:  instalacja elektryczna, oświetleniowa wewnątrz i na zewnątrz budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych, gr. 00/100). 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn.zm.). 4. Wadium wniesione w formach innych niż pieniądz (gwarancje, poręczenia) muszą mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny (tzw. gwarancja na pierwsze żądanie) oraz muszą zostać przedłożone pisemnie w formie oryginału. Gwarancja zapłaty wadium musi być ważna co najmniej przez cały okres związania ofertą, tj. 30 dni. W przypadku przedłożenia kopii dokumentu, lub jeżeli dokument nie będzie spełniał wymagań formalnych - oferta nie będzie zabezpieczona wadium i zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP. W dokumencie złożonej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej muszą być zawarte wszystkie możliwości zatrzymania wadium przez Zamawiającego określone w art. 46 ustawy PZP, tj: 1) Jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 2) Jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Jeżeli zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, którym mowa w art. 26 ust. 3 i ust. 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, w BS Biecz Oddział w Skołyszynie Nr 92 8627 1037 2003 5000 0459 0004. W treści przelewu należy podać nazwę zadania zabezpieczonego wadium (może być skrót) z określeniem ewentualnych części zamówienia, jeżeli dotyczy. Wadium wniesione w pieniądzu w inny sposób (wpłata w kasie, wpłata w banku) nie będzie uznane za wadium wniesione w sposób prawidłowy. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 10. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, którym mowa w art. 26 ust. 3 i ust. 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający poza oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 SIWZ - nie określił szczególnego wykazania spełnienia niniejszego warunku z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. 2) Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) Wykonawca, zgodnie z art. 25a ustawy PZP wraz z ofertą dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu, a także dokumenty o których mowa w Rozdziale IX SIWZ. 4) Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 1 Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy PZP wezwie Wykonawcę, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 (wyszczególnionych w Rozdziale VII pkt 1, 2 i 3 SIWZ). 5) Zamawiający będzie oceniał, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwala na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunku udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 oraz art. 24 ust. 5 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach