Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Domu dla Dzieci Nad Jeziorem w Olsztynku

Zarząd Powiatu Olsztyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 10-516 Olsztyn, Plac Bema 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5210500 , fax. 089 5210501
  • Data zamieszczenia: 2012-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Olsztyńskiego
    Plac Bema 5 5
    10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5210500, fax. 089 5210501
    REGON: 51074266900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olsztynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Domu dla Dzieci Nad Jeziorem w Olsztynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia realizowany w budynku, położonym na działce geodezyjnej nr 149/05 w obrębie nr 6 miasta Olsztynek, będącym w trwałym zarządzie Domu dla Dzieci Nad Jeziorem. Adres 11-015 Olsztynek ul. Sienkiewicza 26 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Pierwszy etap- Przebudowa kotłowni oraz wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, a) wymiana kotłów węglowych na gazowe (zasilane GZ50), b) wykonanie instalacji gazowej, c) montaż nowego podgrzewacza cwu, d) rurociągi, armatura, izolacja, płukania i próby, e) roboty instalacyjne w kotłowni w zakresie instalacji: elektrycznej, odprowadzenia spalin, wentylacji grawitacyjnej, przebudowy instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, uziemienia, zabezpieczenia p.poż, f) płukanie, regulacja, dostosowanie instalacji c.o. do zmiany źródła grzewczego ( w całym budynku), g) budowa nowego komina stalowego, wykonanie instalacji odgromowej na kominie, h) roboty ogólnobudowlane, i) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, 2) Drugi etap- Ocieplenie budynku wraz z wymianą okien a) ściany zewnętrzne z uwzględnieniem ścian zewnętrznych poddasza, b) stropodach- pogrubienie warstwy wełny mineralnej, c) strop nad piwnicą nieogrzewaną, d) ściany wewnętrzne w piwnicy, od strony pomieszczeń nieogrzewanych, e) wymiana okien, parapetów zewnętrznych, parapetów wewnętrznych drewnianych na PCV, obróbki, f) roboty ogólnobudowlane: obróbki blacharskie, wymiana rynien i kołnierza podrynnowego, wymiana rur spustowych wymiana instalacji odgromowej i badania pomiarowe instalacji odgromowej, rozebranie starego komina, uzupełnienie i naprawa dachu w obrębie rozebranego komina ( pokrycie z blachy), naprawa obróbek tynkarskich na kominach wentylacyjnych, uzupełnienie i wymiana obróbek blacharskich na kominach wentylacyjnych, ocieplenie fundamentów wraz z izolacją, rozebranie zsypu opału, wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej, 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został opisany w SIWZ, dokumentacji projektowej: projekt budowlany, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz w projekcie umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami SIWZ Nr IF-I.272.20.1.2012 z dnia 16.05.2012r., zawartą umową, projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, Harmonogramem rzeczowo- finansowym robót budowlanych, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorysem ofertowym, obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami sztuki budowlanej i należytą starannością. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia; 5. Wymagany okres udzielenia gwarancji na zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia- 5 lat, z uwagi na konieczność utrzymania efektu ekologicznego, liczonych od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 7.000,00 złotych (słownie: siedem tysięcy złotych ), w terminie do dnia 14.06.2012r , do godz. 10.00. 2. Wadium może być wnoszone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ( z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. 109, poz. 1158 z późn. zm. ), przy czym: 1) wadium wnoszone w formie pieniężnej powinno być wpłacone przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Olsztynie- Warmiński Bank Spółdzielczy w Jonkowie, nr konta 49 8857 0002 3001 0000 3900 0003. Na przelewie należy umieścić informację Wadium - przetarg na termomodernizację budynku w Olsztynku. Wymagane dołączenie kopii wpłaty do oferty. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania na rachunku Zamawiającego; 2) wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej i poręczeniach udzielanych przez podmioty, należy dołączyć do oferty w formie kopii, natomiast oryginał należy złożyć odrębnie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Olsztynie, Pl. Bema 5- Biuro Obsługi Interesanta (parter), w terminie do dnia 14.06.2012r., do godz. 10.00. 3) w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania z ofertą. Jeżeli termin ważności wadium będzie krótszy, to taka oferta podlega odrzuceniu ze względu na nieskutecznie wniesione wadium. 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz z wyjątkiem Wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 4. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zgodnie z art. 46, ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski/ - zakładka zamówienia publiczne.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach