GMINA RESKO ogłasza przetarg
- Adres: 72-315 Resko, Rynek 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-05-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA RESKO
Rynek 1
72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie
REGON: 811684456 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/resko
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Centrum Usług Społecznych w Resku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Centrum Usług Społecznych w Resku. 3. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące roboty budowlane, zgodnie z treścią SWZ, dokumentacją projektową oraz przedmiarami:a) Termomodernizacja – ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z ościeżnicami oraz pracami towarzyszącymi.b) Termomodernizacja - docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem wełną mineralną o gr. min 22cm.c) Demontaż oraz ponowny montaż urządzeń oraz tablic znajdujących się na elewacji budynku.d) Częściowa wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej. Wymiana stolarki drzwiowej wewnątrz budynku nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia.e) Demontaż uchwytów po linii napowietrznej nN.f) Wykonanie tablicy informacyjnej (dibond) o wymiarach 80x60cm zgodnie z załącznikiem graficznym oraz montaż na frontowej ścianie budynku.g) Wymiana rur spustowych nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia. Istniejące rury spustowe należy zdemontować i po wykonaniu docieplenia ścian zewnętrznych zamontować na nowo.h) Po wykonaniu termomodernizacji należy wykonać audyt energetyczny dla całego budynku.i) Na wymienione prace wydane jest pozwolenie na budowę nr 30/2018 oraz dziennik budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych zero groszy).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, tj.:Bank Spółdzielczy w Gryficach, Oddział Resko 91 9376 0001 0050 6515 2003 0007.W tytule przelewu należy podać: „Wadium znak sprawy ZP.271.5.24”.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej (patrz rozdział 8 SWZ).7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 2, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy.10. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.11. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej:a) należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku o wartości każdej z robót minimum 100 tys. zł bruttob) dysponowanie osobą zdolną do należytego wykonania przedmiotu zamówienia: kierownik budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi lub posiadający odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszony we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budowlanych oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) lub spełniający warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) tj. osoba której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniający wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12. 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250 000,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-04
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Termomodernizacja budynku będącego w zarządzie Nadleśnictwa Bobolice” - Postępowanie II
Dodano: 2023-10-02 - Termomodernizacja budynku biurowego Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie Oddział w Sławnie przy ul. Sempołowskiej 1 A
Dodano: 2020-08-10 - Termomodernizacja budynku biurowego Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie Oddział w Sławnie przy ul. Sempołowskiej 1 A
Dodano: 2020-06-05 - Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego termomodernizacji budynku biurowego w Kołobrzegu
Dodano: 2020-04-20 - Odtworzenie walorów technicznych i estetycznych budynków użyteczności publicznej obszaru rewitalizacji na obszarze Gminy Suchań – termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Suchaniu oraz termomodernizacja Strażnicy OSP i Ośrodka Zdrowia w Suchaniu
Dodano: 2019-01-03 - Termomodernizacja obiektu Domu Pomocy Społecznej w Trzcińsku Zdrój realizowana w formule “zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2018-06-29 - Wykonanie termomodernizacji budynku przy ul Oficerskiej 15 w Szczecinie
Dodano: 2018-01-24 - Wykonanie termomodernizacji budynków przy ul Jaracza 16 i 17 w Szczecinie
Dodano: 2018-01-18 - Wykonanie termomodernizacji budynków przy ul Jaracza 11 i 12 w Szczecinie
Dodano: 2018-01-18 - Wykonanie termomodernizacji budynków przy ul Jaracza 6 i 9 w Szczecinie
Dodano: 0000-00-00