Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Krucz oraz budynku sali narad z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii (OZE) – roboty budowlane.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz ogłasza przetarg

  • Adres: 64-720 Lubasz, Krucz
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 551 825 , fax. 672 551 878
  • Data zamieszczenia: 2019-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz
    Krucz 28
    64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie
    tel. 672 551 825, fax. 672 551 878
    REGON: 57006441200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Krucz oraz budynku sali narad z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii (OZE) – roboty budowlane.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych dla zadania: „Termomodernizacja budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Krucz oraz budynku Sali narad z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii (OZE) – roboty budowlane.” 3.2. Miejscem realizacji będzie teren siedziby Nadleśnictwa Krucz w Kruczu. 1. Obręb: Krucz 2. Działka nr: 7043/5 3. Gmina: Lubasz 4. Powiat: Czarnkowsko – Trzcianecki 5. Województwo: wielkopolskie ZADANIE I - Budynek administracyjny biurowy, 2-kondygnacyjny (2 kondygnacje nadziemne, 1 podziemna), kubatura budynku około 1607,8 m3, powierzchnia użytkowa około 510,3 m2, składający się z części administracyjnej – pomieszczeń biurowych, serwerowni, pomieszczeń socjalnych, sanitariatów. Rok budowy wg dostępnych danych: 1830, przebudowany w roku 1939. Obiekt objęty jest prawną ochroną konserwatorską (obiekt wpisany do rejestru zabytków pod nr 7/WLKP/A). ZADANIE II – Sala narad – budynek 1-kondygnacyjny, kubatura około 587,8 m3, powierzchnia użytkowa około 131,7 m2, składający się z Sali narad, zaplecza kuchennego i sanitariatów. 3.3. Przedmiotem realizacji zamówienia jest wykonanie II zadań: 1. Zadanie I – Termomodernizacja budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Krucz. 2. Zadanie II – Termomodernizacja Sali narad Nadleśnictwa Krucz. 3.4. Efekt rzeczowy zamówienia: Celem inwestycji w zakresie termomodernizacji z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii ( pompa ciepła) jest głęboka kompleksowa modernizacja budynku siedziby Nadleśnictwa Krucz wraz z salą narad, zmniejszająca zapotrzebowanie na energię końcową w budynkach oraz poprawa efektywności energetycznej. 3.5. Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje: Zakres robót budowlanych : Przedmiotem inwestycji jest termomodernizacja budynków nadleśnictwa z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii zgodnie z dokumentacją projektowo - kosztorysową stanowiącą załącznik do niniejszego SIWZ, obejmującą branże architektoniczno-budowlaną, sanitarną oraz elektryczną. Zadanie nr I i II należy realizować zgodnie: a) Pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostę Czarnkowsko - Trzcianeckiego, które to Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy. b) Zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 06 kwietnia 2018r. wydanym przez Starostę Czarnkowsko – Trzcianeckiego. c) Pozwoleniem Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 21 marca 2019 r. znak: Pi-WN.5142.424.2.2019, Nr 64/2019/A udzielającym pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. 1. Roboty budowlane polegające na wykonaniu obiektów objętych przedmiotem zamówienia wymienionych w pkt. 3.3. 2. Zgłoszenie do użytkowania i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektów (jeśli jest wymagane w Decyzji pozwolenia na budowę). 3. Teren inwestycji podlega ochronie konserwatorskiej, dlatego jeżeli podczas realizacji robót zostanie odkryty przedmiot, co do którego istnieje przypuszczenie, że jest on zabytkiem, należy wstrzymać wszelkie prace oraz powiadomić Zamawiającego i odpowiednie służby ochrony zabytków. 4. Zamawiający informuje, że w dokumentacji projektowej branży sanitarnej stanowiącej załącznika nr 7b.1 należy uwzględnić zmiany zawarte w załączniku nr 7b.2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: PKO BP S.A. o/w Czarnkowie Nr rachunku: 90 1020 3844 0000 1902 0007 1795 z dopiskiem: „Wadium – Termomodernizacja budynków Nadleśnictwa Krucz (OZE)” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Pzp. 9.5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (w kasie nadleśnictwa). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. 9.6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b) Pzp. 9.7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 Pzp . 9.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust 4a ustawy Pzp. 9.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.10. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach