Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynku administracyjnego z łącznikiem”.

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TRANSKOM Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-028 Koziegłowy, Piaskowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 651 47 00 , , fax. 61 651 47 09
  • Data zamieszczenia: 2020-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TRANSKOM Sp. z o.o.
    Piaskowa 1
    62-028 Koziegłowy, woj. wielkopolskie
    tel. 61 651 47 00 , , fax. 61 651 47 09
    REGON: 63249966800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://transkom.com.pl/glowna/przetargi/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynku administracyjnego z łącznikiem”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku administracyjnego z łącznikiem oraz polegających na budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp. 2. Zamówienie obejmuje I etap robót budowlanych w obiekcie zlokalizowanym w Koziegłowach, przy ul. Piaskowej 1. Zakres prac dotyczy budynku administracyjnego oraz łącznika i między innymi obejmuje: - skucie tynków odspojonych, - demontaż opierzeń, rur spustowych, świetlików, okien i drzwi, - wykonanie ocieplenia elewacji, - wykonanie tynków, - roboty wykończeniowe, malowanie, - montaż instalacji odgromowej, - montaż ogniw fotowoltaicznych na dachu budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), audyt energetyczny oraz przedmiary robót i projekt umowy – załączniki nr 8 - 13 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 34 000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ustawy. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto P.W. TRANSKOM Sp. z o.o., ING BANK ŚLĄSKI nr konta: 11 1050 1520 1000 0022 2861 1907 z dopiskiem: „ Wadium w przetargu nieograniczonym – Termomodernizacja budynku administracyjnego z łącznikiem, nr sprawy ZP/3/2020.” UWAGA ! Przez „wniesienie wadium” Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za niewniesione. 4. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w kasie P. W. TRANSKOM Sp. z o.o., ul. Piaskowa 1, 62-028 Koziegłowy, od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 12:00, przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium zaleca się załączyć do oferty. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz uprzednim wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za przypadki wymienione w art. 46 ust 4a oraz 5 ustawy powodujące utratę wadium przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: 1) Wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Szczegółowy kosztorys ofertowy, podpisany przez upoważnioną osobę/osoby – na podstawie załączników nr 9.1, 9.2, 9.3 do SIWZ, 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ, 4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ, 5) Stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 7) Oświadczenie (zobowiązanie) podmiotu trzeciego o udostępnieniu zasobów (o ile zachodzi) – załącznik nr 5 do oferty, 8) potwierdzenie wniesienia wadium. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Wykonawca (lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – wg załącznika nr 4 do SIWZ. Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu: 1) kserokopię uprawnień osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie ( zgodnie ze złożonym w ofercie załącznikiem nr 6 do SIWZ - wykaz osób) wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 2) potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) aktualną polisę ubezpieczeniową obejmującą odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę co najmniej odpowiadającą wartości złożonej oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach