Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa, nr inw.149/15 w Lutowiskach oraz przebudowy i remonty budynków w Nadleśnictwie Lutowiska. ZG.270.1.5.2018

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Lutowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 38-713 Lutowiska, Lutowiska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 610 168 , fax. 134 651 922
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Lutowiska
    Lutowiska 4
    38-713 Lutowiska, woj. podkarpackie
    tel. 134 610 168, fax. 134 651 922
    REGON: 37001452100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lutowiska/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa, nr inw.149/15 w Lutowiskach oraz przebudowy i remonty budynków w Nadleśnictwie Lutowiska. ZG.270.1.5.2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia podzielony jest na części i obejmuje: W części I. Wykonanie kompleksowej termomodernizacji budynku administracyjnego nadleśnictwa w Lutowiskach nr budynku 4, nr inwent.149/15, W części II. Wykonanie przebudowy budynku gospodarczego o konstrukcji drewnianej i wymiana pokryciach dachowego budynków leśniczówki leśnictwa Hulskie w m. Chmiel 25, numery inwent. budynków 182/116 i 165/95, W części III. Wykonywanie robót remontowych i utrzymaniowych w budynkach nadleśnictwa oraz przebudowy, remonty i konserwacje obiektów towarzyszących (ogrodzeń, chodników i dojazdów, przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych, przydomowych oczyszczalniach ścieków, studni i ujęć wody) oraz wykonanie obiektów małej architektury wiat i zadaszeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda zabezpieczenia oferty w postaci wadium w wysokości (na każdą część oddzielnie): Na część I: 20 000,00 zł. Na część II: 6 000,00 zł. Na część III: 3 000,00 zł. 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny brutto przedstawionej w ofercie nie później jak w dniu podpisania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 PZP i w art. 24 ust. 5 pkt. 1 - 2 oraz pkt. 4, 7 i 8 PZP. 2. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z przepisem art. 15 ust. 1 pkt 1 Ustawa z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw. (Dz. U. poz. 1020) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 2. Złożone dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych „za zgodność z oryginałem” przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Nie dotyczy to: a) oferty - musi być złożona w oryginale, b) pełnomocnictwa do złożenia oferty i ewentualnie pełnomocnictwa podmiotów występujących wspólnie - dołączony musi być oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza, c) wszystkich oświadczeń które muszą być złożone w oryginale, d) listy podmiotów należących do grupy kapitałowej lub oświadczenia w tym zakresie. Które to dokumenty muszą być złożone w oryginale e) zobowiązania do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Zaleca się dołączyć do oferty dowód wpłaty wadium, w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza. 4.Przed podpisaniem umowy Zamawiający żąda od Wykonawcy pod rygorem stwierdzenia uchylania się od podpisania umowy, najpóźniej w dniu podpisania, przedstawienia: 4.1. umowy regulującej współpracę Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, 4.2. wykazu osób oraz kserokopii wymaganych uprawnień i doświadczenia (świadectwa szkolne, zaświadczenia ukończenia kursów specjalistycznych) osób wymienionych w ofercie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i kryteriów oceny ofert zawartych w SIWZ oraz osób których mowa w pkt. 3.5 SIWZ, wraz dokumentami potwierdzającymi ich zatrudnienie, w szczególności (według wyboru przez Wykonawcę): a) Oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu tych osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy; Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności, do których odnosi się obowiązek zatrudnienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących do których odnosi się obowiązek zatrudnienia (których dotyczy oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy wskazane w pkt. a) wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń dokonane w stosunku do osób wykonujących czynności, do których odnosi się obowiązek zatrudnienia. d) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, za ostatni okres rozliczeniowy. Dokumenty o których mowa powyżej powinny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników, danych o wynagrodzeniach). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; dla osób mających wykonywać te czynności. 4.3. Dowody zatrudnienia osób bezrobotnych (jeżeli zatrudnienie ich zdeklarował Wykonawca w treści oferty, z których wynika zatrudnienie bezrobotnych przez Wykonawcę np. skierowanie lub Zaświadczenie z Urzędu Pracy i umowa o pracę (w której należy zaciemnić dane dot. wynagrodzenia oraz adresów zamieszkania jako danych szczególnie chronionych). 4.4. Polisy OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie minimum: 100 000,00 zł. 4.5. Brak przedłożenia przez Wykonawcę dokumentów wskazanych powyżej, przed podpisaniem umowy, bez wyjaśnienia przyczyny, zostanie potraktowany przez Zamawiającego jako uchylanie się od zawarcia umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach