Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku 10-21 Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej, oraz prace remontowe i inwestycyjne mające na celu poprawę standardu użytkowania obiektu Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 w Krakowie

Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 628 26 56; 628 22 20 , fax. 12 6282072
  • Data zamieszczenia: 2012-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
    ul. Warszawska 24 24
    31-155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 628 26 56; 628 22 20, fax. 12 6282072
    REGON: 00000156003300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku 10-21 Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej, oraz prace remontowe i inwestycyjne mające na celu poprawę standardu użytkowania obiektu Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku 10-21 Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej, oraz prace remontowe i inwestycyjne mające na celu poprawę standardu użytkowania obiektu Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 w Krakowie. Temat 1: Termomodernizacja budynku Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 Kraków Wspólny Słownik Zamówień: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne, Wykonanie termomodernizacji budynku 10-21 obejmuje następujące prace: - Roboty rozbiórkowe i demontażowe - Domurowania - Prace dociepleniowe ścian - Wymiana ściany osłonowej ryzalitu - Wymiana zewnętrznej ślusarki drzwiowej-wejście główne - Prace renowacyjne i konserwatorskie ścian elewacji ceglanych - Wymiana starych okien - Wymiana instalacji c.o. - Modernizacja wentylacji mechanicznej - Wymiana opraw oświetleniowych Ślusarka aluminiowa okna i drzwi aluminiowe w systemie ALUPROF MB60,YAWAL systemTM62 2.1 lub innym równoważnym Fasady wykuszy, świetlików, ścianek zewnętrznych, oraz zestawu ścianek w systemie lekkich słupowo - ryglowych ścian osłonowych w systemie ALUPROF MB SR50,YAWAL FA50 lub innym równoważnym, Ścianki wewnętrzne w systemie profili aluminiowych nieizolowanych termicznie np ALUPROF MB45,YAWAL PBI 50 lub innym równoważnym. W przypadku zastosowania zamiennych materiałów Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty atesty dotyczące zastosowanych materiałów Temat 2: Wykonanie robót remontowych w budynku 10-21 Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 Kraków Zakres obejmuje następujące prace: prace budowlane: malowanie ścian i sufitów instalacja elektryczna -tymczasowe zasilanie serwerowni wymiana okien na PCV roboty odtworzeniowe w piwnicy 3.1 Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w projekcie budowlanym, przedmiarach robot i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ. 3.2 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3.3 Inne wymagania Wykonawca: udzieli pełnej gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia 3 lata licząc od daty odbioru końcowego, na zamontowane urządzenia 5 lat , na zamontowane okna na okres nie krótszy niż 7 lat. w okresie gwarancji wykona nieodpłatnie i własnym staraniem wszelkie przeglądy serwisowe wymagane przez producentów zainstalowanych urządzeń jak również nieodpłatnie naprawy tych urządzeń w razie wystąpienia usterek lub uszkodzeń z powodu ich wadliwego wykonania lub wadliwego montażu. poniesie koszty zainstalowania oprogramowania pobieranych mediów (woda, energia elektryczna, telefon itp.) zużytych przy wykonywaniu robót. zobowiąże kierownika budowy do prowadzenia prac zgodnie z Prawem Budowlanym i będzie przestrzegać zasad BHP, po zakończeniu prac przedstawi dokumentacje powykonawczą zapewni taki potencjał ludzki żeby realizować zadania równolegle zgodnie z załączonym harmonogramem realizacji robót w przypadku, gdy zatrudni podwykonawców do oferty musi załączyć wykaz powierzonych im zadań wraz z wartościami prac zobowiązany jest zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty przez cały czas trwania realizacji zadania oraz ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy w czasie realizacji będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zapewni elastyczną organizację robót, zgodnie ze wskazaniami Inspektora Nadzoru i administracją budynku, w tym sukcesywnie sprzątał pomieszczenia objęte pracami oraz innych pomieszczeń użytkowanych przez Wykonawcę np. korytarzy, pomieszczeń na własny koszt i we własnym zakresie zapewni kontener na składowanie odpadów ,gruzu i śmieci z placu budowy zgodnie z protokołem złomowania podpisanym przez Inspektora Nadzoru wywiezie zdemontowane elementy metalowe instalacji ( grzejniki, rury, itp.) do punktu skupu, a następnie dostarczy dowód sprzedaży i ważenia Zamawiającemu, który wystawi fakturę VAT punktowi skupu. w terminie do 5 dni od podpisania umowy Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia w uzgodnieniu z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji prac w rozbiciu osobno dla tematu 1 i osobno dla tematu 2 (dostępny w załączniku nr 1 do SIWZ) wybrany Wykonawca w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy ubezpieczy budowę, mienie znajdujące się na placu budowy i wykonywane roboty z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi, do wysokości 10 % wartości umowy brutto przez okres realizacji inwestycji lecz nie później niż w dniu przekazania terenu budowy. Polisę potwierdzającą wymagane ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy- lecz nie później niż w dniu przekazania terenu budowy przed realizacją sprawdzi wymiary okien na budowie. po wykonaniu montażu okien przedłoży atest higieniczny dopuszczający montowane okna z PCV do stosowania w budynkach użyteczności publicznej przedłoży aprobatę techniczną stwierdzającą przydatność do stosowania w budownictwie z certyfikatem zgodności uprawniający do oznaczenia wyrobu znakiem budowlanym przedłoży certyfikat dotyczący niepalności dla profili z PCV przedłoży certyfikat na szyby zespolone określające współczynnik przenikania ciepła oraz posiadające znak bezpieczeństwa przedłoży certyfikat bezpieczeństwa na systemowe wzmocnienia w oknach PCV przedłoży Aprobatę Techniczną na okucia Okna muszą spełniać parametry techniczne zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną i rysunkami. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy stanowiący integralna część niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 90 000 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach